کاربردهای استخر شیشه ای

کاربردهای استخر شیشه ای

استخر های شیشه ای در مکان های مختفی اجرا می شود؛ آنها برای مکان های تجاری مثل هتل ها یا استخر های عمومی و همچنین برای استفاده خصوصی در خانه و ویلا ها و یا حتی استفاده عمومی تر در ساختمان و مجتنع ها ساخته می شوند. لازم به ذکر است که این نوع استخر ها به دلیل زیبایی شهرت زیادی در طراحی و ساخت و ساز پیدا کرده. استخرهای عمومی و هتل ها برای متمایز کردن خود از رقبا و ایجاد تجربه اضافی برای بازدیدکنندگان خود این نوع استخر را اجرا می کنند.

آنها دید واضحی از زیر سطح آب ارائه می دهند. کاربردهای زیادی وجود دارد: مشاهده علمی، طراحی معماری یا صرفاً برای اوقات فراغت. پنجره های زیر آب برای استخرهای خصوصی و عمومی، جکوزی ها، آکواریوم های بزرگ، محیط های صنعتی، ساختمان های مسکونی و عمومی مناسب هستند.

تعریف استخرهای شیشه ای

به داشتن یک یا چند وجه شفاف در دیواره و یا کف استخر خود، استخرهای شیشه ای می گویند. همانطور که از نام آنها پیداست، وجه های شفاف از شیشه های شفاف و با امنیت بالا اجرا می شود. شفافیت موجود در اثر شیشه های استخر، هرگونه مانع دربرابر دیدن آب را از بین می برد و به شما منظره ای فوق العاده ارائه می دهد.

کاربردهای استخر شیشه ای (2)

دست آورد های استخر شفاف

طبق نوشته های بالا، این استخر ها نه تنها برای استفاده خصوصی بلکه برای رقم زدن جاذبه ای خارق العاده در هتل ها، کمپینگ ها، ساختمان های مسکونی و محیط های مشابه دیگر، در حال اجرا هستن.

وجه های شفاف می توانند تجربه ای عالی ارائه دهند که هم زیبایی استخر را تحت تاثیر قرار می دهد و هم فضایی که استخر در آن اجرا شده را برای کسانی که میخاهند در کنار آن استراحت کنند، دیدنی می کند.

بزرگترین عامل که ممکن است مانع شما دربرابر ساخت این استخرها شود، بحث ایمنی شیشه ها است. اما باید بگم که جای هیچ نگرانی وجود ندارد، استخر های شیشه ای دربرابر ضربه و خوردگی شیمیایی بسیار با دوام هستن. پس می توانید بدون نگرانی آن را در فضای داخلی و یا در فضای خارجی نصب کنید.

کاربردهای استخر شیشه ای (3)

نکاتی هنگام طراحی

اگر طراح شما تجربه کافی را داشته باشد می داند که با قرار دادن استخر شیشه ای در موقعیت مناسب، جلوه ای جذاب تر می تواند برای شما ایجاد کند. جایی که مورد تحسین مهمانان و یا حتی مشتریان خانه شما خواهد بود. استخر های کنسول که در هوا معلق هستن، با ترکیب دو عنصر آب و نور منظره ای آرامش بخش و در عین حال هیجانی را به شما ارائه می دهد. استخر های کنسول  در هر زاویه و دیدی مورد تحسین و توجه دیگران قرار می گیرد.

استخر بی نهایت که استخر اینفینیتی یا استخر لبه صفر نیز نامیده می شود، نوعی استخر شنا است که در آن آب روی یک یا چند لبه جریان می یابد و جلوه بصری آب را بدون مرز ایجاد می کند. این تصور بصری را ایجاد می کند که اصلاً دیواری وجود ندارد: آب استخر فقط به صورت عمودی به پایان می رسد. استخر های شیشه ای حاصل ایده گرفتن از آکواریوم ها می باشد که سبکی مدرن به خانه و حیاط شما می بخشد. دلیل آن هم ظاهر شیشه و خطوط بی نقص آن است.

اگر مایل هستید که یک استخر شیشه ای با نظارت و اجرای آب سکون داشته باشید، با ما در ارتباط باشید. به عنوان پیمانکار شاید در نصب دیوار های شیشه ای استخر تازه کار باشید و نیاز به پشتیبانی داشته باشید. آب سکون با ارائه خدمات و پشتیبانی کامل، این تجربه ساخت را برای مشتریان خود به یک تصمیم هیجان انگیز تبدیل می کند.

اگر میخواهید زیباترین استخر های شیشه ای را در خانه خود داشته باشید، همین حالا برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

کاربردهای استخر شیشه ای (4)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟