نورپردازی استخر شیشه ای چیست؟

نورپردازی استخر شیشه ای چیست؟

استخرهای شیشه ای یک آیتم شناخته شده و جذاب هستند که در بیشتر ساخت و ساز های امروزه به کار می روند و می توان آنها را جزء گرانترین و مدرن ترین استخر ها دانست که در انواع ویلاها و باغ ها حتی در هتل های لوکس از آنها استفاده می کنند. استخر های شیشه ای را می توان برای اینکه زیباتر دیده شود در آن یا اطراف استخر از نورپردازی های مدرن استفاده کنید تا ارزش ملک شما را چندین برابر کند.

نورپردازی استخر شیشه ای چیست؟

1-چند عوامل موثر در نورپردازی استخر

نورپردازی در استخر علاوه بر زیبایی که به وجود می آورد. با روشن کردن آنها اطراف استخر را روشن می کند و باعث می شود هنگام شنا کردن در شب اطراف استخر نور باشد و حس امنیت به شما می دهد. اما نورپردازی ها بستگی به نوع استخر شما دارد تا طبق آن لامپ های تزئینی را نصب کنید.

2-اصول نورپردازی در استخرهای روباز

استخر های روباز در نورپردازی کمی متفاوت تر هستند. بیشتر از نورپردازی در کف استخر و دیواره های استخر استفاده می کنند. که هر کدام از آنها نصب و نوع لامپ متفاوتی دارند. استخر های روباز را بیشتر در روز می توان استفاده کرد. اما با کارگذاشتن لامپ های تزئینی در استخر می توانید در شب هم نیز از آن استفاده کنید که بیشتر از لامپ های LED استفاده می کنند.

نورپردازی استخر شیشه ای چیست؟

3– نور پردازی کف و دیواره‌ها در استخر

وقتی از نورپردازی های رنگی در استخر استفاده می شود نمای جذابی را به استخر شیشه ای می دهد که توجه همه را به خود جلب می کند و آرامش شمارا چندین برابر می کند.برای این مدل از سبک نورپردازی از یک چراغ تا چندیدن چراغ استفاده می کنند.

با نصب این مدل از نورپردازی ها می توانید استخر های خود را به هررنگی که می خواهید دربیاورید و از آن لذت ببرید. وقتی می خواهید این نورپردازی استخر را انجام بدهید توجه داشته باشید که که تناسب رنگ کاشی‌ها و چراغ‌های نصب شده در کف و دیواره، محیط جذاب‌تری را به وجود خواهد آورد.

برای نور پردازی کف و دیواره‌ها نیز بهتر است از لامپ‌های توکار استفاده شود، زیرا این لامپ‌ها موانع کمتری را در فضای داخلی استخر ایجاد می‌کنند. ناگفته نماند که نور پردازی دیواره‌ها نسبت به نورپردازی کف، اولویت بیشتری دارد، چراکه اگر مشکلی برای لامپ‌های نصب شده در کف استخر به وجود آید برای تعمیر آن بایستی کل آب استخر تخلیه شود.

4-نور پردازی فضای پیرامونی استخر

در مواقعی  که به نور پردازی انواع استخر فکر می‌کنیم، شاید اولین تصوری که از آن در ذهن ما ایجاد می‌شود، لامپ‌های به کار رفته در دیواره‌های داخلی استخر باشد. اما بایستی بدانیم که نور افشانی در اطراف استخر نیز می‌تواند به همراه درختان زینتی و مجسمه‌های سنگی جلوه بصری خارق‌العاده‌ای را خلق کند. چنانچه سطح استخر روباز بالاتر از فضای پیرامونی آن است، شما می‌توانید از لامپ‌های LED و چراغ‌های خطی زیرکار، برای لبه‌های پایینی و بیرونی استخر استفاده کنید تا جلوه ویژه‌ای برای استخر خود ایجاد کنید.

ناگفته نماند که چنانچه پله‌های منتهی به استخرتان بالاتر از سطح زمین باشد، یا به‌عبارتی، استخر باشد، برای ایجاد یک ویو دلنشین می‌توانید از لامپ‌های LED به صورت نقطه‌ای در زیر این پله‌ها نیز بهره ببرید.

نورپردازی استخر شیشه ای چیست؟

کلام آخر

با توجه به صحبت هایی که در بالا داشتیم می توانید شماهم در استخر های شیشه ای خود با توجه به سلیقه شما و محیطی که در آن استخر ساخته اید از نورپردازی های لوکس و مدرن استفاده کنید.تا نمای استخر شیشه ای شما در شب چندیدن برابر شود.

برای ارتباط با گروه ما می توانید از طریق شماره های 02155957060  و 09205958384 با ما در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×