مزایای استفاده از دیوار اداری شیشه ای

مزایای استفاده از دیوار اداری شیشه ای

دیوارهایی که در گذشته برای تقسیم بندی ساختمان ها استفاده می شد، دارای استحکام بالایی هستند اما این دیوارها هزینه و زمان نیازی برای ساخت نیاز دارند. علاوه بر این موضوع، این دیوارها فضای بیشتری را اشغال می کنند و همین اتفاق باعث کوچکتر شدن فضای شما می شود. اما دیوارهای شیشه ای از مزایای فراوان و عالی برخوردارند که می توان به سرعت ساخت و صرفه جویی در زمان اشاره کرد. دیوارهای شیشه ای در بسیاری از ادارت و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای استفاده از دیوار اداری شیشه ای

تقسیم کننده عالی فضا

یکی از جداکننده های عالی و کاربردی برای تقسیم و جدا کردن فضا در ادارات، شیشه اداری می باشد. این شیشه ها به دلیل زیباسازی، بهبود فضا و استفاده کاربردی و مفید از محیط ها اداری و ادارات استفاده می شود. این شیشه ها در رنگ ها وطرح های مختلف وجود دارند که می توانید در ادارات، با توجه به دکوراسیون خود آن ها را انتخاب کنید. یکی از بهترین ویژگی های این شیشه ها این است که به کف و دیواره ها هنگام نصب آسیب نمی رسانند.

مهم ترین مزیت این شیشه ها این است که باعث بزرگ تر شدن فضای محیط های کاری می شود و همین موضوع باعث آرامش بیشتری می شود و کارکنان احساس آرامش بیشتری دارند و باعث بهتر کار کردن آن ها نیز می شود. هدف دیگر از نصب این پارتیشن ها، تامین نور کافی و بالا رفتن راندمان کاری می باشد. تا مین نور کافی در این محیط ها بر روی خلق و خوی افراد نیز تاثیر می گذارد.

با نصب این دیوارهای شیشه ای، کارکنان تمرکز لازم را برای انجام کار دارند و جلوگیری از سر و صدا زیاد، محیطی آرامش بخش را ایجاد می کند. زمانی که برای یک محیط اداری از دیوار شیشه ای استفاد می شود، کارمندان می توانند به راحتی از فعالیت های یکدگیر به طور هم زمان اطلاع داشته باشند که همین موضوع جزء یکی از بهترین ویژگی های دیوارهای شیشه ای می باشد.

این دیوارهای جذاب انعطاف پذیری بالایی نیز دارند و اگر ایده خاصی در ذهن خود دارید می توانید با مشورت تیم سازنده، به طور اصولی و دقیق طرح موردنظر خود را اجرا کنید. مورد دیگر هزینه کمتر نصب دیوارهای شیشه ای نسبت به دیوارهای ثابت می باشد و برای نصب آن نیاز به تغییر کلی و اساسی محیط اداری ندارد.

مزایای استفاده از دیوار اداری شیشه ای

دیوار شیشه ای و کاهش مصرف انرژی

از مزایای دیگر دیوارهای شیشه ای اداری، کاهش مصرف انرژی می باشد. با نصب این دیوارها، برای استفاده کلی نیازی به لامپ یا چراغ الکتریکی در روز نمی باشد، به دلیل اینکه این دیوارهای شیشه ای تقریبا تمام نور را وارد محیط شما می کنند.

اقتصادی بودن این دیوارها با توجه به سرعت نصب سریع و فضاسازی بهینه نیز یکی دیگر از مزایای این دیوارها می باشد. معمولا از بلوک شیشه ای برای دیوارهای شیشه ای ادارات استفاده می کنند. ضخامت دیوار شیشه ای ادارات، بلوک شیشه ای دو چداره، 8 سانتی متر می باشد.

استفاده از بلوک شیشه ای در دیوارهای شیشه ای یاعث می شود  که در هر زمانی که مایل بودیم به راحتی بتوانیم آن ها را جا به جا کنیم و دو فضا را از یکدیگر جدا کنیم. ساختار این شیشه ها طوری است که باعث روشنایی بیشتر و نور کافی در طول روز می شود. یکی از دلایل خستگی نبودن نور کافی می باشد، بنابراین با استفاده از این شیشه ها و تامین نور کافی آن ها می توانید فضایی پرانرژی را ایجاد کنید.

مزایای استفاده از دیوار اداری شیشه ای

تنوع رنگ در دیوار شیشه ای

از ویژگی های جذاب این دیوارهای اداری شیشه ای تنوع در جنس و رنگ بندی می باشد. از جمله مکان هایی که علاوه بر فضاهای اداری می توان از این دایوارها استفاده کرد می توان به سالن های زیبایی، مجموعه های درمانی،رستوران ها و هتل ها نیز اشاره کرد. دیوارهای شیشه ای کاربرد قابل توجهیی ددر این مکان ها داشته و با انعطاف زیاد در طرح و با توججه به قیمت مناسب آن ها برای بسیاری از این مکان ها مناسب می باشند.

از مهم ترین ویژگی های دیوار های شیشه ای با بلوک شیشه ای می توان به بلوک های شیشه ای در طرح ها و رنگ های مختلف اشاره کرد که قابل نصب و فروش هستند و می توانید به راحتی آن ها را انتخاب و در کمتر از دو روز نصب کنید. این شیشه ها در طرح ها و رنگ های مختلف با توجه به نیاز و طرح درخواستی شما ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره های رایگان می توانید از طریق شماره های 02155958384   و  09205958384 با ما در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×