تجربه منحصر به فرد با استخر شیشه ای

تجربه منحصر به فرد با استخر شیشه ای

ما از صفر تا صد پروژه استخر شیشه ای شما را می توانیم انجام دهیم. می توان از وجه های شیشه ای در بخش های مختلفی از استخر استفاده کرد مثل دیوار های شیشه ای استخر، کف شیشه استخر، حصار شیشه ای برای اطراف آن  و… که جلوه زیادی به استخر شما خواهد داد و آن را شیک به نظر می رساند.

جالب ترین ایده ها برای استخر

اگر قصد ساخت استخری رویایی را دارید به ما اجازه دهید تا به شما کمک کنیم، ما با داشتن ایده و طرح هایی نو و شگفت انگیز برجسته ترین اسخر ها را میسازیم تا شما از آن لذت ببرید. می توانید برای ایده گرفتن نمونه کار های ما را مشاهده کنید.

تجربه منحصر به فرد با استخر شیشه ای (7)

وجوه شفاف در استخر

برای آن که شما در انتهای استخر خود منظره ای شفاف داشته باشید که نور طبیعی هم از آن عبور کند، می توانید دیوار های شیشه ای را برای استخر خود انتخاب کنید. این دیوار ها، منظره ای از فضاهای داخل و خارج استخر برای شما به نایش می گذارد که آن را کاملا منحصر به فرد می کند.

از خارج استخر، نمایی از آب را نشان می دهد که اگر شناگری در ان در حال شنا باشد، لحظه ای فوق العاده خلق می کند. اگر داخل آب هم باشید می توانید از فضای بیرونی که طبیعتی بکر و یا نمایی لوکس رو در دید شما قرار می دهد لذت ببرید و استراحتی رویایی داشته باشید.

نمای منحصر به فرد دیوارهای شیشه ای

ما با استقبال طراحی های شما معماران عزیز را در زمینه وجوه شفاف می پذیریم و با وجود چالش های بسیار آن، پروژه را به نحو احسن انجام می دهیم تا شما دیگر دغدغه اجرای طرح های پیچیده و منحصر به فرد خود را نداشته باشید.

دیوار های شیشه ای نور طبیعی را از خود عبور می دهند و باعث تصور این می شود که هیچ مانعی در میان آب و فضای بیرون وجود ندارد که برای ثبت لحظات با عکاسی عالی خواهد بود و منظره ای زیبا از شناگران به اشتراک خواهد گذاشت.تجربه منحصر به فرد با استخر شیشه ای (8)

دلایل ساخت استخر شیشه ای در منازل و ویلا

از آنجایی که رفاه مردم در این چندین سال گذشته، پیشرفت زیادی داشته و افزایش یافته، داشتن یک استخر شخصی در ویلا یا خانه شما به موضوعی حیاتی تبدیل شده. بسیاری از افراد از استخر به عنوان آب درمانی استفاده می کنند یا برای ورزش آن را در برنامه هفتگی خود قرار می دهند. اما بسیاری از افراد هم برای پر کردن زمان اوقات فراغت خود، ثبت خاطرات و تفریح از آن استفاده می کنند.

پس از گفته های بالا متوجه می شویم که داشتن استخر امری ضروری است و مزایای زیادی به همراه خود دارد. حالا فکر کنید که این استخر های کاربردی، زیبایی وصف نشدنی داشته باشد و جلوه ای لوکس و منحصر به فرد به ملک شما بدهد. با داشتن یک سا چند وجه شیشه ای در استخر خود می توانید این زیبایی را اضافه کنید و ارزش افزوده ای بالا به خانه خود هدیه دهید.

اما باید گفت که استخر های شیشه ای هم به جز وجه زیبایی ظاهری اشان، مزایای کاربردی دیگری هم دارند که پاسخگوی افراد خواهد بود. مزایایی از جمله دید آسان مربی به دانش آموز او و دید راحت غریق نجاتان نسبت به شناگران. یا حتی دید راحت مربی فیزیوتراپی به مراجعه کننده های خود.

در آبسکون ما طراحی، ساخت و اجرای استخر های شیشه ای و پرتابل را به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای انجام می دهیم. پس اگر برای ساخت استخر شیشه ای خود به مشاوره بیشتر نیاز دارید، حتما با ما تماس بگیرید تا مشاوره های تخصصی رو در اختیار شما قرار بدهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

تجربه منحصر به فرد با استخر شیشه ای (9)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×