شفافیت استخر شیشه ای در طراحی

شفافیت استخر شیشه ای در طراحی

در مقالات قبلی به محبوبیت استخر های شیشه ای اشاره کرده ایم. با دانستن این موضوع توجه شما رو به منحصر به فرد ترین و خاص ترین متریال تکمیلی جلب میکنیم : شیشه. این متریال با هر سبکی سازگار است. چه یک ظاهر مدرن و شیک بخواهید و یا یک ظاهر قدیمی و نوستالژی و کلاسیک.

دیواره شیشه ای یک ویژگی هیجان انگیز استخر است که استخر شما را از دیگران متمایز می کند. جلوه خیره کننده ای را می توان با یک دیوار شیشه ای بدون تقویت کننده بالا به دست آورد. به نظر می رسد استخر به لطف نورهای زیر آب در تاریکی می درخشد.

شفافیت استخر شیشه ای در طراحی

ملاحظات مهم

باید این نکته را بدانید و فراموش نکنید که شیشه شاید به مراقبت های خاصی احتیاج داشته باشد، همچنین باید یک غشای ضد شکستگی رو در نظر داشته باشید، در آب و هوای یخبندان، این امر در نوارهای کاشی و به ویژه هر قسمت کاشی کاری ضروری است. که در بالای زمین قرار دارند، مانند استخرهای بی نهایت.

همچنین باید این نکته را بدانید که شیشه ها میتوانند خیلی لغزنده باشند. پس باید قبل از اجرا و قرار دادن آن در پروژه خود و مخصوصا در اطراف استخر به عنوان پله در مناطق کم عمق، درست تحقیق کنید و تصمیم بگیرید.

اگر از شیشه به خوبی مراقبت کنید، طول عمر آن بی شک بیشتر خواهد بود و زیبایی آن دوام طولانی تری خواهد داشت، شیشه متریالی بسیار قوی ولی اغلب حساس است که به مراقبت و نگهداری درست احتیاج دارد. با چندین روش شما میتوانید ظاهر کلیشه ای یک استخر را شیک و زیبا کند و به ان جلوه ای خاص بدهد.

رنگ های اثر بخش

یکی از ویژگی های جذاب شیشه این است که با هر رنگی که برای کف استخر خود یا دیواره های ان انتخاب کنید، به خوبی هماهنگ می شود، به این دلیل که شیشه شفاف است و اجازه میدهید تا نور از ان عبور کند. بر خلاف کشی های سرامیکی که کاملا مات هستند و مانع نور میشوند، شیشه ها به خاطر خاصیت متریالشون کاملا نور رو از خود عبور میدهند و این حسی عالی به نور و رنگ آب استخر شما میدهد که میتواند بسیار جذاب باشد.

می توانید با ترکیب کردن استخر شیشه خود با نور های زیرآب با کیفیت، یک اثر هنری خارق العده داشته باشید و در تمام طول روز و شب از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

شفافیت استخر شیشه ای در طراحی

ترکیب و مطابقت

استخر های شیشه ای را می توانید با انواع مختلفی از متریال دیگر ترکیب کنید که برای طراحی فضای داخلی استخر خود، طیف وسیعی از امکانات رو در اختیار شما قرار خواهد داد. با استفاده از کاشی و  یا سنگ ها در کف استخر خود، میتوانید یک الگو با موزاییک ها در کف استخر، ایجاد کنید. چون از آنجایی که شیشه متریالی شفاف است، میتواند این الگو های ایجاد شده را به خوبی نمایش دهند و جلوه بصری منحصر به فردی نمایش دهد.

اهمیت استخر شیشه ای در ویلا 

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

در آبسکون، ما در طراحی، ساخت و بازسازی استخر تخصص داریم، بنابراین اگر به مشاوره در مورد یک استخر کاملاً جدید نیاز دارید، برای بحث اولیه با ما تماس بگیرید – هیچ جایگزینی برای مشاوره تخصصی وجود ندارد.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

شفافیت استخر شیشه ای در طراحی

 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×