استخر شیشه ای با دیواره ی شفاف

استخر شیشه ای با دیواره ی شفاف

امروزه مردم به دنبال تنوع و به روز بودن هستند و دوست دارند محیطی که در آن زندگی می کنند زیبا و آرامش بخش باشد. استخر های شیشه ای یکی از سازه های به روز در چند سال اخیر می باشد که بین مردم و در ساخت و ساز رواج پیدا کرده است و طرفدار های زیادی دارند. حالا استخر های شیشه ای به تنهایی زیبایی دارند که هر فرد را خیره می کنند. شما می توانید دیواره های استخر شیشه ای تان را از شیشه های شفاف استفاده کنید.استخر شیشه ای با دیواره ی شفاف (2)

دیوار شفاف استخر

دیواره ی استخر شیشه ای را از شیشه های شفاف کار می گذارند تا هم از داخل و هم از بیرون به راحتی بتوانید اطراف را ببینید. برای شیشه های شفاف از شیشه سکوریت استفاده می کنند. زیرا شیشه های سکوریت یکی از بهترین شیشه ها می باشد و در برابر فشار حجیم آب مقاوم و نشکن هست. دیواره های شیشه ای استخر علاوه بر زیبایی که دارند ارزش ملک شمارا چندین برابر می کند.

مزایای دیوار شفاف

دیواره های شفاف استخر به طوری ساخته شده اند که شما می توانید به راحتی اطراف خود را هنگام شنا کردن در نظر داشته باشید. دیواره های شیشه ای بیشتر در استخر های شنا و آموزش شنا کاربرد بیشتری دارد. زیرا وقتی دیواره های استخر از شیشه کار گذاشته اند به راحتی مربیان می توانند شاگردان خود را زیر نظر داشته باشند و اگر حرکت آموزشی را اشتباه بزنند یا دچار غرق شدن شوند بتوانند سریع به آنها دسترسی پیدا کنند.

دیواره های شفاف می توانند به راحتی نور خورشید را از خود عبور بدهند و به شما منتقل کنند . در فصل زمستان این راهکار بیشتر به کار شما می آید و باعث می شود هنگام شنا کردن سردتان نشود.

استخر شیشه ای با دیواره ی شفاف (3)

پنجره های کوچک شفاف

گاهی اوقات پیش آمده  است که تمایل نداشته باشید تمام دیوار های استخر را از شیشه کار بگذارید. برای همین می توانید داخل دیواره استخر را از پنجره های کوچک و در سایز های مختلف از شیشه شفاف کار بگذارید که از بیرون نمای فوق العاده جذابی دارد و بسیار زیبا است.

این مدل پنجره ها را می توانید به مدل های مختلفی سفارش بدهید. پنجره های کوچک را با استفاده  از شیشه و دیواره استخر با پیچ و مهره سفت می کنند که دیگر نگران افتادن و شکستن آنها نشوید. البته این راهم در نظر داشته باشید که شیشه ای که استفاده می کنید از جنس سکوریت می باشد و بسیار مقاوم است.

استخر شیشه ای با دیواره ی شفاف (4)

نتیجه گیری

برای ساخت دیواره های شفاف استخر ابتدا با یک کارشناس ماهر که سابقه کار بالایی داشته باشند صحبت کنید و از آنها مشاوره بگیرید بعضی اوقات لازم نیست تمام دیوار های استخر را از شیشه کار بگذارید و هزینه اضافی انجام بدهید پس بهتر است با آنها در میان بگذارید. گزینه بعدی که باید به آن توجه کنید شیشه استفاده در استخر می باشد نوع شیشه و ضخامت آن بسیار مهم است زیرا اگ دوام پایین داشته باشد بعد از چند وقت با فشار آب یا برخورد ضربه از بین می رود.

اگر می خواهید یک استخر شیشه ای داشته باشید که دیوار های آن از شیشه های شفاف کار گذاشته شوند، می توانید با گروه ما تماس بگیرید و هرآنچه در ذهن شما باشد را در صورت امکان برای شما پیاده سازی می کنند. و ضمانت صددرصد در آب بندی و شیشه استخر خود دریافت کند.

پس اگر به فکر داشتن استخری لوکس و زیبا هستید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید  و هر طرحی مد نظرتان است را برای ما ارسال کنیدتا بهترین مشاوره را دریافت کنید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟