اجرای استخر شیشه ای

اجرای استخر شیشه ای

اجرای استخر شیشه ای نیاز به تجربه و تخصص دقیق دارد. زیرا هر فردی نمی تواند استخر شیشه ای را با تمام خدمات به طور دقیق به شما تحویل بدهد چون کار گذاشتن فیلتراسیون و تهویه هوا نیاز به بررسی دقیق دارد تا بعدا دچار مشکل نشود. پس برای ساخت استخر شیشه ای و طراحی آن حتما با یک متخصص و کارشناس هماهنگ کنید تا بهترین خدمات را به شما ارائه بدهند.اجرای استخر شیشه ای (2)

مراحل اجرا استخر شیشه ای

1-برنامه ریزی دقیق: اول از همه با کارشناسان که تخصصشان در ساخت استخر شیشه ای است صحبت کنید و اگر طرحی دارید برای آنها بفرستید تا بررسی کنند.

2-ساخت دیوار شیشه ای: بعد از برنامه ریزی باید از شیشه های که در برابر ضربه و هرگونه برخورد لوازم مقاوم هست استفاده کنید و برای ساخت سفارش بدهید.

3-نصب دیواره شیشه ای: برای نصب دیواره شیشه ای باید از تجهیزات و ابزار های ویژه و تخصصی استفاده کنید تا هیچ گونه خطری بعدا پیش نیاید.

4-نصب سیستم های فیلتراسیون و تهویه هوا: بعد از نصب دیوار شیشه نوبت نصب فیلتراسیون و تهویه هوا می باشد. این سیستم ها باید به طوری طراحی شوند که با دیواره های شیشه ای سازگار باشند و به درستی کار کنند.اجرای استخر شیشه ای (3)

مدل های اجرا

  • پنجره شفاف در دیواره

یکی از جدیدترین و متداول ترین نمونه های استخر شیشه ای در دنیا این مدل است. زیرا پنجره هایی که شما در طول و عرض استخر استفاده می کنید. این پنجره ها از چهار طرف داخل کلاف استخر نصب می شود. فریم هر طرف پنجره شفاف کمک می کند تا ضخامت سازه شیشه ای بهتر باشد و در برابر ضربه محکم و مقاوم برخورد کند. این مدل از دیگر مدل های استخر شیشه ای  کم هزینه تر و اقتصادی تر می باشد.

  • دیواره شفاف

دیواره شفاف استخر بیشتر از شیشه یا پلاستیک شفاف ساخته شده است. و در بیشتر مواقع از اکریلیک یا پلی کربنات تشکیل شده و استفاده می کنند. این مدل از دیواره های شیشه ای بخاطر شفافیت و شکل زیبایی  که به استخر می بخشند در بین سازندگان استخر شیشه ای بسیار محبوب هستند.

دیواره های شفاف باید به صورتی نصب بشوند که در برابر فشار آب مقاوم باشند و باعث ضرر اضافی نشوند.و تحمل وزن افرادی که با کمک گرفتن از دیواره های استخر در استخر راه می رود را داشته باشند.
  • دیوار جدا کننده

در استخر های پارک آبی حتما دیده اید که بیشتر از شیشه استفاده کرده اند تا دید راحت  تری به فضا داشته باشید و بتوانید کنترل بهتری را پیاده کنید. در استخر های بزرگ سال یک شیشه کشیده اند و استخر کودکان را جدا کرده اند که مادران بتوانند در کنار فرزندان خود شنا کنند و مراقب آنها بشوند. یا در استخر های آب درمانی از این شیشه های جدا کننده استفاده می کنند تا بیماران بتوانند با گرفتن دست خود به آن شیشه به راحتی راه بروند و تعادل خود را حفظ کنند.

اجرای استخر شیشه ای (4)

کف شیشه‌ای استخر

کف شیشه ای استخر یک آیتم فوق العاده جذاب و خاص می باشد که در بیشتر پروژه های استخر شیشه ای از آن استفاده می شود. کف شیشه ای باعث دید بهتر و تصویر خود در آب می شود و یک هیجان خوبی هنگام راه رفتن به شما دست می دهد. اما در ساخت و نصب آن باید بسیار توجه داشته باشید و با دقت آن را انجام بدهید. کف شیشه ای استخر در استخر های بی نهایت و کنسول هم نیز به کار می رود که اگر این استخر ها در ارتفاع ساخته شوند زیبایی آن را چندیدن برابر می کند.

پس اگر به فکر داشتن استخری لوکس و زیبا هستید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را دریافت کنید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟