زیباترین هتل های آکواریومی

زیباترین هتل های آکواریومی

هتل های متعددی که در سراسر جهان پراکنده شده اند، اقامتگاه های منحصر به فردی را ارائه می دهند که به معنای واقعی کلمه به شما اجازه می دهد با ماهی ها بخوابید. چه در زیر دریا زمزمه کرده باشید و چه رمان بیست هزار لیگ زیر دریا اثر ژول ورن را به عنوان رمان مورد علاقه خود حساب کنید، این هتل های زیر آب بهترین راه برای فرار هستند.

به نظر می رسد هر چند سال یک بار، برنامه هایی برای یک استراحتگاه جدید و بزرگ زیر آب ظاهر می شود. اما در واقع ساخت زیر آب به دلیل نگرانی های زیست محیطی و موانع مالی کار ساده ای نیست. در ادامه به معرفی چند هتل آکواریومی می پردازیم.

زیباترین هتل های آکواریومی (7)

Atlantis the Palm (Dubai, UAE)

سوئیت های زیر آب در آتلانتیس پالم در دبی درس تجمل هستند. پنجره‌های عظیم از کف تا سقف که امکان مشاهده زندگی دریایی را از تخت شما فراهم می‌کند، فقط یک نقطه روی کیک است. سوئیت‌های وسیعی که به نام پوزیدون و نپتون به نام خدایان دریا نامگذاری شده‌اند، دارای خدمات پیشخدمت خصوصی 24 ساعته نیز هستند. و در حالی که سوئیت ها زیر دریا نیستند، منظره آنها از 65000 حیوان دریایی آکواریوم سفیر لاگون این توهم را ایجاد می کند.

Resorts World Sentosa (Singapore)

Resorts World Sentosa در سنگاپور 11 سوئیت Ocean Equarius را ارائه می دهد که به عنوان خانه های شهری در دو سطح ساخته شده اند. سوئیت‌ها که در قسمت بالایی به زمین تقسیم شده‌اند، با فضای نشیمن شامل جکوزی و پاسیو روباز، و دریا در اتاق‌های خواب زیر آب، بهترین‌های هر دو جهان را ارائه می‌دهند. پیشخدمت شخصی شما با تماشای منظره بزرگ ترین آکواریوم جهان به شما پاسخ خواهد داد.

Manta Resort (Tanzania)

اقامتگاه مانتا که در نزدیکی جزیره پمبا در مجمع الجزایر زنگبار واقع شده است، تعریف تجمل استوایی است. این هتل شناور مناظری خیره کننده از اقیانوس هند و خط ساحلی آفریقا را از سطح بالایی ارائه می دهد و چشم اندازی منحصر به فرد از آنچه در زیر اتاق خواب های غرق شده اش نهفته است. با قرار گرفتن هر اتاق در حدود 13 فوت زیر سطح دریا، آرامش در اقیانوس هرگز به این آسانی نبوده است. و زمانی که آنجا هستید، می‌توانید از درمان‌های روزانه رایگان آبگرم در آبگرم Kipepeo توچال لذت ببرید.زیباترین هتل های آکواریومی (8)

Hilton’s Conrad Rangali Island Resort (Maldives)

در اواخر سال 2018، استراحتگاه جزیره رانگالی چیزی را افتتاح کرد که آنها آن را “اولین ویلای زیر آب جهان” می نامند. موراکا می تواند نه نفر را بخواباند و مملو از وسایل لوکس است تا وقت شما را در مالدیو خاص تر کند. این سازه دو سطحی دارای یک سطح پایین تر است که در 16 فوت زیر سطح دریا غرق شده است و یک سوئیت اصلی، حمام و سالن استراحت دارد.

در بالا، یک سالن بدنسازی، اتاق‌های پیشخدمت، اتاق‌های امنیتی، اتاق نشیمن دوم، آشپزخانه، بار و عرشه تمام استراحت و آرامشی را که مهمانی شما برای یک تعطیلات فراموش‌نشدنی نیاز دارد، فراهم می‌کند. نمی توانید موراکا را بپردازید؟ نگران نباشید، شما همچنان می توانید در استراحتگاه بمانید و با رزرو روی میز در رستوران زیردریایی Ithaa، تجربه ای در زیر آب داشته باشید.

Reefsuites (Queensland, Australia)

Reefsuites اولین اقامتگاه زیر آب استرالیا در دیواره بزرگ مرجانی است. واقع در Reefworld، یک شناور که همچنین به مسافران یک روزه که مایل به سوار شدن به صخره‌های هاردی هستند، خدمات می‌دهد، در 40 مایل دریایی از ساحل ساحل Airlie کوئینزلند لنگر انداخته است.

در حالی که اتاق‌هایی در پانتون وجود دارد، فقط تعداد کمی از خوش‌شانس‌ها می‌توانند زیر آب فرود بیایند و به عنوان مهمان شبانه بمانند. دو اتاق زیر آب در دسترس است که به مهمانان این فرصت را می دهد تا با تماشای زندگی دریایی از خواب بیدار شوند. در بسته اقامتی یک سفر دریایی منظره برای رسیدن به پانتون و گزینه هایی برای غواصی و یک تور نیمه زیردریایی گنجانده شده است.

InterContinental Shimao Wonderland (Shanghai, China)

سرزمین عجایب اینترکانتیننتال شانگهای، واقع در نزدیکی شانگهای، سرانجام پس از یک دهه ساخت، در اواخر سال 2018 به روی عموم باز شد. معماران اتکینز دیزاین، اقامتگاه های لوکس و آینده نگرانه را در کنار یک معدن متروکه ساخته اند. این هتل 370 اتاقه شامل دو سطح زیر آب با یک رستوران و اتاق مهمان است. یک آبشار مصنوعی در محل وجود دارد و مهمانان تشویق می شوند در ورزش های آبی در مرکز ورزشی بزرگ هتل شرکت کنند.

اگر شما هم به فکر داشتن فضایی زیبا و خاص هستید همین حالا با کارشناسان حرفه ای ما برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره، تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155958384

مشاوره آنلاین 09205958384زیباترین هتل های آکواریومی (9)

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.