چند نمونه استخر شیشه ای برای ساخت

چند نمونه استخر شیشه ای برای ساخت

استخر شیشه ای یک تکنیک معماری بسیار موثر و قدرتمند است که در کار از متخصصان مشهور جهانی استفاده می کند. خیلی کم پیش می آید از فناوری های موجود قادر به انجام آن نیستند که به راحتی فناوری استخرهای شیشه ای را مدیریت می کنند. در سراسر جهان هزاران استخر با دیوارهای شیشه ای، کف شفاف یا با سوراخ های زیر آب ساخته شده است. هر کدام از این استخرها دوست‌داشتنی هستند.

چند نمونه استخر شیشه ای برای ساخت

استخر کنسول  

در جریان بازسازی هتل پنج ستاره ژول قدیمی، ساخته شده نزدیک به 100 سال پیش ساخته شد است.  استخر شناور در هوا که  دو و نیم متر از استخر بر فراز خیابان های شلوغ شهر آویزان است . دیوار جلویی از شیشه اکریلیک ساخته شده است و این راه حل اجازه می دهد تا اثر فضای بی پایان را ایجاد کنید. به نظر می رسد که حوض به فلک متصل است. این شی به یکی از اولین استخرهای شناور تبدیل شد و به سرعت شهرت جهانی را به دست آورد.

استخر با کف شفاف

این استخر در عمارت Shaw House به مساحت 285 متر مربع در ونکوور در سال 2000 ساخته شد.این استخر در امتداد بال غربی ساختمان قرار دارد. از تراس به سمت آب عبور می کند. یک ورودی جانبی از تراس به یک اتاق خواب بزرگ و دیگری در دفتر منتهی می شود. کف استخر صفحه ای بلند و باریک با قسمت های شفاف مستطیلی شکل است که از شیشه اکریلیک ساخته شده است. این تصمیم به ایجاد فضای باورنکردنی در کف پایین  استخر می باشد.

بازتاب آب روی دیوارهای اتاق واقع در زیر استخر است. استخر در خانه های رویایی. در منطقه انحصاری سنگاپور، دهکده هلند عمارت زیبا و فوق العاده دنج تانگا خانه با مساحت 720 متر مربع ساخته شده است. خانه با روف گاردن، ساخته شده بدون زواید و عناصر معماری خیالی حداکثر سهولت، هماهنگی و راحتی با دو طرف خانه از نوع سرریز استخر شیشه ای L شکل قاب شده است. آب شفافی که عمارت را احاطه کرده است، کاملاً مفهوم کلی معماری را تکمیل می کند.

چند نمونه استخر شیشه ای برای ساخت

این راه حل به ما اجازه می دهد تا راحتی ساکنان و خانه های مهمان را در آب و هوای گرمسیری به حداکثر برسانیم. یکی از دیوارهای استخر با دیوار خانه ترکیب شده است. با نشستن در اتاق نشیمن، می توانید آب فیروزه ای درخشان در استخر را تحسین کنید. تمام اتاق در نور آبی دلپذیر غرق شده است. به نظر می رسد که خانه توسط طبیعت ساخته شده است.  سعی براین داشته باشید که نصب نرده های استخر را به تعویق نیندازید.

اکثر افراد از مردم به دلیل هزینه، اعتقاد به اینکه کار سختی است و به دلیل نداشتن گزینه های جذاب، تمایلی ندارند. حصارهای مشبک در مقیاس ارزان‌تر هستند، اما می‌توانند استخر شنای شما را مانند یک زمین بازی غول‌پیکر به نظر برسانند ظاهر خوبی ندارند. و اگرچه نرده های فلزی و چوبی می توانند مکمل باغ و خانه باشند، اما نمای باغ شما را از بین می برند و آن را به هم ریخته و از هم گسیخته نشان می دهند.

چند نمونه استخر شیشه ای برای ساخت

نرده شیشه ای

پیشنهاد ما استفاده از نرده های شیشه ای به دور استخر هایتان می باشد، زیرا هم شفاف است و وقتی در استخر مشغول شنا کردن هستید به راحتی می توانید از محیط بیرون اطلاع داشته باشید و دید کافی را داشته باشید. و برای کودکان هم نیز گزینه مناسبی است که به توانند به راحتی بیرون را تماشا کنند و ترس شنا در استخر را نداشته باشند.

 استخر های شیشه ای که در بالا از مکان های مختلف برایتان مثال زده ایم را در هرجای دنیا بخواهید  با بهترین متریال برای شما اجرا می شود. فقط کافیه تا اطمینان کافی برای ساخت استخر را به ما بدهید تا صفر تا صد خدمات را برایتان انجام بدهیم و در آخر مشاهده استخر شیشه ای باشید که علاوه بر لذت شنا در تابستان به حیاط و باغ شما نیز جذابیت چندان برابری را می دهد.برای ارتباط با کارشناسان گروه ما می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

02155957060  و 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
×