انتخاب پرده مناسب برای خانه

انتخاب پرده مناسب برای خانه

برای انتخاب پرده بایستی شما دو نکته توجه کنید:

1- کارایی

2-نور

هر فضای خانه نور مخصوص به خود و کارایی مخصوص به خود را دارد پس برای انتخاب پرده به این دو نکته دقت کنید  در این مقاله پرده های مناسب هر فضای خانه را معرفی می کنیم و بهترین پیشنهاد را برای شما می آوریم.

اتاق خواب:

زمانی که می‌خواهیم در مورد پرده اتاق خواب فکر کنیم باید به این نکات را در نظر بگیریم که پرده بایستی از ورود نور در شب جلوگیری کند و حس امنیت و آرامش به ما بدهد. پس بهترین انتخاب پرده برای اتاق خواب پرده های دو لایه است که لایه رو پرده با پارچه ضخیم و پرده زیر تور باشد.در این حالت در هنگام شب پرده ضخیم کشیده شده و نور به داخل نمی آید و در روز برای ورود نور پرده‌تور کشیده می شود.

انتخاب پرده مناسب برای خانهانتخاب پرده مناسب برای خانه

بهترین پیشنهاد طراحان برای اتاق خواب در سال ۲۰۲۰ که اتاق خوابی با فضای آرامش بخش داشته باشید تورهایی روشن با طرح های انتزاعی یا گلدار می باشد.

حمام :

نکته مهم برای انتخاب پرده های حمام این است که بایستی پرده ها جنسی داشته باشد که در مقابل رطوبت مقاوم باشد و بهترین نوع پرده شید است پس پرده ای را انتخاب کنید که در مقابل رطوبت مقاوم باشند و نور را از خود عبور دهد زیرا ما نور را می‌خواهیم اما می‌خواهیم امنیت و آرامش نیز داشته باشیم.

انتخاب پرده مناسب برای خانه

  آشپزخانه :

ما در آشپزخانه ها باید به این نکته دقت کنیم که پرده ای را میخواهیم که نور را به داخل بیاورد و زیبایی نیز داشته باشد.در ضمن باید پرده جنسی را داشته باشد که در مقابل کثیفی مقاوم باشد و به راحتی تمیز شود. بهترین پیشنهاد برای پرده های آشپزخانه پرده های مدل رومن می باشد در اکثر حالات این پرده جمع می باشد و در حالت جمع نیز زیبایی خود را دارد و  در این حالت نور به داخل آشپزخانه می‌آید. پیشنهاد دیگر برای پرده های آشپزخانه شیدهای بامبو میباشند.

انتخاب پرده مناسب برای خانه

نشیمن: 

تنها جایی هستند که ما زمان زیادی را در آنجا می گذرانیم در این حالت شما نباید دنبال پرده های خاص و سنگین بروید.می توانید از رنگ های ساده با طرح کمتر برای فضای نشیمن انتخاب کنید.برای فضای نشیمن هم می توانید پرده های دو لایه با پنل رو و تور زیر انتخاب کنید و هم می توانید از پرده های رومن برای دکوراسیون نشیمن انتخاب نمایید.انتخاب پرده مناسب برای خانه

پذیرایی :

پذیرایی ها جز فضای از خانه ها می باشند که کمتر استفاده می شوند .  شما می توانید در پذیرایی ها از پرده های سنگین و والان دار و چین دار استفاده کنید.

انتخاب پرده مناسب برای خانه

غذاخوری :

اگر فضای غذاخوری شما جدا می باشد برای پنجره های این فضا می توانید از پرده های رومن انتخاب نمایید.

انتخاب پرده مناسب برای خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟