استخرهای لاکچری دنیا

استخرهای لاکچری دنیا

استخرها از بهترین مکانها برای سپری کردن روزهای داغ تابستان هستند و خیلی از مردم یا در پشت خانه خود استخری دارندو یا رویای داشتن استخر در حیاط خانه خود را در سر میبرند. در دنیا استخرهایی ساخته شده اندکه بابت ساختشان هزینه های بسیار زیادی صرف شده و جز لوکس ترین استخرهای جهان بحساب می آیند.

ممکن است فکر کنید چنین استخرهایی را افراد ثروتمند در خانه خود دارند اما جالبست بدانید اکثر این استخرها قابل استفاده برای عموم نیز میباشد تا مردم هم بتوانند طعم شنا کردن لوکس در استخری لوکس را بچشند.

استخر لوکس

استخر Umaid Bhawan Palace

Umaid Bhawan Palace نام پالاسی در ایالت راجستان کشور هند است. هتل Umaid Bhawan Palace جز لاکچری ترین هتل های هند و جهان بوده و شاید آرزوی خیلی ها باشد که یکبار در این هتل اقامت کنند.
هتل یک استخر سر پوشیده دارد که برایش بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دلار هزینه کرده است. نام این استخر، “زودیاک” میباشد. برای کف استخر زودیاک از بهترین و لوکس ترین موزائیک های جهان استفاده شده و ۱۲ نشانه زودیاک را به نمایش میگذارد و همچنین در کنار کف استخر، تمامی دیوارها و سقف استخر هم از طلا ساخته شده است.

استخر خانواده Kitchukov

خانواده Kitchukov در شهر Gilbert واقع در ایالت آریزونا زندگی میکنند. این خانواده ثروتمند صاحب گرانترین و لوکس ترین استخر شخصی آمریکا هستند. استخر خانواده Kitchukov فراتر از یک استخر است چرا که استخر توسط فضای سبزی بزرگ محاصره شده، در برخی از نقاط استخر سرسره های آبی تا ارتفاع بیش از ۱۴ متر و امکانات مختلف دیگری در استخر تعبیه شده است. جالب است بدانید خانواده Kitchukov برای این استخر بیش از یک میلیون دلار هزینه کرده اند.

 

Nemo 33

همیشه استخر یک مکانی برای شنا کردن، خوابیدن روی آب و میل کردن صبحانه و نوشیدنی با چشم انداز زیبا از طبیعت نیست. گاهی استخر به مکانی برای تمرین غواصی و زندگی زیر آب میشود. استخر Nemo 33 عمیق ترین استخر دنیا و ساخته شده توسط بشر است که در شهر بروکسل قرار دارد.
عمق این استخر ۳۳ متر است و مناسب ماجراجویان علاقه مند به غواصی میباشد چرا که در Nemo 33 اتاق ها، تونل ها و مسیرهای مختلفی وجود دارد که پیدا کردن آنها در کنار تمرین غواصی میتواند لذت بخش باشد و جالب است بدانید در کنار مسیرها و تونل ها، باشگاه بدنسازی هم در استخر تعبیه شده است. لازم به ذکر است هزینه ساخت Nemo 33 بیش از ۳ میلیون دلار میباشد.
استخر لوکس

Hearst Castle

تقریبا هیچ گردشگر و کسی نیست که قلعه Hearst Castle را نشناسد. قلعه Hearst Castle در ساحل مرکزی کالیفرنیا. قرار دارد و از لوکس ترین و قدیمی ترین بناهای شهر بحساب می آید چرا که این قلعه در سال های ۱۹۱۹ تا ۱۹۴۷ میلادی ساخته شده و معماری آن را جولیا مورگان برعهده داشته است.
استخر لوکس

قلعه Hearst Castle

قلعه Hearst Castle خانه دوتا از لوکس ترین و محبوب ترین استخرهای جهان میباشد. استخر روباز با نام الهه اقیانوس (Neptune) و استخر سرپوشیده رومن (Roman) در سال های ۱۹۲۴ و ۱۹۳۶ در قلعه ساخته شدند و هدف معمار از ساخت این استخرها، ساختن استخرهایی شبیه به حمام رومی های باستان و ساخته شده از مرمر و موزائیک های پیچیده بود. هزینه ساخت استخرهای قلعه Hearst Castle بیش از ۱۰ میلیون دلار تخمین زده شده است.
استخر لوکس

Lev Leviev Residence

Lev Leviev میلیاردری اسرائیلی است و زمانی که به انگلستان سفر کرد، تصمیم گرفته یکی از لاکچری ترین خانه های انگلستان را بسازد که به لطف ساخت آن، صاحب یکی از لاکچری ترین استخرهای شخصی جهان هم شد چرا که استخر واقع در خانه Lev Leviev موزائیک هایی پوشیده از طلا، سونا و اسپای بی نظیر داشته و جالب تر از آن، در استخر دکمه ای وجود دارد که با فشردن آن، استخر تبدیل به سکوی جشن لوکس (Ballroom) میشود. لازم به ذکر است Lev Leviev فقط برای ساخت استخر خانه اش مبلغ ناقابل ۷۰ میلیون دلار هزینه کرده است.
معماری بی نظیر مروارید مکزیک آکاپولکو، گوئرو
استخرهای لاکچری دنیا

استخر شهر ستاره ها

شهر ستاره ها واقع در کشور مصر، یکی از بزرگترین استخرهای جهان را دارد. شاید با نگاه به استخر، معماری لوکس، پوشش های طلا، نمای لوکس و غیره را مشاهده نکنید اما جالب است بدانید این استخر، ۲۱ هکتار مساحت داشته و بیش از ۳۰,۰۰۰ اقامتگاه در اطراف آن قرار دارد. همچنین بدلیل مساحت زیاد استخر شهر ستاره ها، علاوه بر شنا کردن، قایق های مختلفی را هم میتوان در استخر مشاهده کرد.
کمپانی Crystal Lagoon پروژه ساخت این استخر را برعهده داشته و همچنان استخر در دست ساخت است و تا به امروز، بیش از ۵٫۵ میلیارد دلار بابت ساخت استخر شهر ستاره ها هزینه شده است.
استخر لوکس

استخر هتل The Kempinski

هتل The Kempinski یکی از لوکس ترین هتل های کشور جردن واقع در همسایگی اسرائیل و عربستان است. این هتل یکی از گران ترین استخرهای جهان را دارد بطوری که ۹ استخر (اینفینیتی) در هتل قرار دارد که در کنار دریای مرده واقع شده و از بی نظیرترین چشم اندازها را ارائه میدهد. هچنین امکانات و خدمات متنوعی هم در استخرها ارائه میشود که شامل میل کردن وعده های غذایی در استخر، آبشارهای مصنوعی و غیره میباشند. جالب است بدانید هتل The Kempinski بزرگترین مرکز اسپای خاورمیانه را دارد.
استخرهای لاکچری دنیا

Hanging Gardens Ubud

برای عده ای، لوکس بودن استخر به قیمت آن و طراحی اش نیست. بلکه به چشم اندازی که دارد مربوط میشود. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، استخر Hanging Gardens Ubud میتواند یکی از لوکس ترین استخرهای جهان برایتان بحساب آید. بالی به طبیعت سبزی که دارد معروف است و هتل Hanging Gardens Ubud استخری رو باز دارد که یکی از بهترین
چشم اندازها از طبیعت را ارائه میدهد چرا که این هتل درون جنگل قرار داشته و به لطف موقعیتش، گردشگران میتوانند ساعت ها درون استخر، از صدای دلنشین طبیعت و پرندگان لذت ببرند.
استخر لوکس

استخر هتل Four Seasons Safari Lodge Serengeti

هتل Four Seasons Safari Lodge Serengeti استخری دارد که مهمترین دلیل سفر گردشگران به شهر تانزانیا و اقامت در این هتل به حساب می آید. همانند سایر هتل های دیگر، این هتل فقط یک استخر اینفینیتی دارد بهمراه چشم اندازی از طبیعت. اما دلیلی که باعث شده این استخر بسیار محبوب شود چشم اندازی فراتر از یک طبیعت میباشد.
اگر شما هم در سفر به تانزانیا، هتل Four Seasons Safari Lodge Serengeti را برای اقامت انتخاب کردید ممکن است هنگامی که وارد استخر شدید با منظره ای از شیرها، فیل ها، پلنگ ها
و حیوانات مختلف روبرو شوید چرا که هتل در قلمروی این حیوانات ساخته شده و اکثر حیوانات بخصوص فیل ها بصورت خانوادگی در جلوی استخر هتل زندگی میکنند. هر چند اگر در استخر
از تماشای فیل ها و سایر حیوانات لذت نمیبرید همچنان چشم انداز طبیعت وجود دارد.

St Regis Lhasa

چین هم تصمیم داشته استخری بسازد که در لیست لاکچری ترین استخرهای جهان قرار بگیرد. واقع در کوه ها و جنگل های هیمالیا، هتلی با نام St Regis Lhasa وجود دارد که از لوکس ترین، بهترین و محبوب ترین هتل های چین میباشد. هتلی که نمای داخلی و خارجی بسیار لوکس داشته و توانسته اولین رستوران Fine-Dining تبت را افتتاح کند.
استخر هتل از امکانات منحصر به فرد St Regis Lhasa بحساب می آید چرا که استخری بزرگ و پوشیده شده با هزاران موزائیک طلا است. همچنین آبی که در استخر وجود دارد آب نمک درمانی است که به موجب آن و طلایی بودن استخر، نام “استخر انرژی طلایی” (Golden Energy Pool) را برای این استخر گذاشتند.
استخر لوکس

Alpin Panorama Hotel Hubertus

همانطور که مشاهده میکنید، اکثر لاکچری ترین استخرهای جهان یا دارای چشم انداز بی نظیر از دریا و یا طبیعت هستند، یا از طلا ساخته شده و نمای بسیار لوکس دارند. اما در هتل Alpin Panorama Hotel Hubertus و اقع در ایتالیا استخری وجود دارد که نه از طلا ساخته شده و نه چشم انداز زیبایی از دریا و طبیعت دارد اما جزء بهترین و لوکس ترین استخرهای جهان میباشد. نام استخر، “استخر آسمان” است و همانطورکه از نامش مشخص میباشد، برخلاف استخرهای دیگر بجای دریا و طبیعت چشم انداز زیبا از آسمان را ارائه میدهد.
استخر آسمان که خود بیش از ۴۰ متر طول دارد، در ارتفاع ۱۲ متری از سطح زمین واقع شده است. همچنین قسمت هایی از کف استخر، شیشه ای هستند و گردشگران میتوانند زمین را مشاهده کنند. علت اینکه هتل بخشی از قسمت های استخر را شیشه ساخته، ایجاد حس پرواز کردن در گردشگران است. لازم بذکر است با این که پیش تر گرفتیم این استخر با شعار چشم اندازی از آسمان ساخته شده اما گردشگران همچنان چشم انداز زیبایی از طبیعت سبز را خواهند داشت.

Domus Civita Cave Pool

ایتالیا استخرهای منحصر بفرد و جالبی دارد. از نظر اکثر مردم، استخری که محیطی جالب داشته باشد هم لوکس محسوب میشود چرا که استخر Domus Civita Cave Pool جزء محبوب ترین
استخرهای لوکس در میان گردشگران تور ایتالیا است. واقع در ۱۰۰ کیلومتری فرودگاه رم، دهکده Domus Civita واقع شده است.
این دهکده در واقع غاری پر از خانه ها، تونل ها و مسیرهای مختلف میباشد و در عمیق ترین قسمت غار، استخر دهکده قرار دارد. این استخر گنجایشی ۸ نفره دارد و طبق عقیده اهالی دهکده، هرکس که وارد این استخر میشود علاوه بر این که بر تجربه فراموش نشدنی شنا در محیطی متفاوت را کسب میکند، از آدم های خوش شانس روی زمین هم بحساب می آید.

استخرهای لاکچری دنیا

منبع :makepool

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟