صفر تا صد ساخت استخر خانگی

صفر تا صد ساخت استخر خانگی

طراحی نقشه استخر . گود برداری . بتن مگر . ارماتور بندی . قالب بندی .لوله کشی . ساخت تصفیه خانه. بتن ریزی. عایق بندی . سرامیک کاری .تست.بهره برداری. استخر خانگی نیاز به مشاوره و بررسی های دقیق دارد که می توانید با آکوا سرویس تماس گرفته تا کارشناسان بهترین مشاوره را تقدیم دارند.

صفر تا صد ساخت استخر خانگیخانگی

اولین مرحله

اولین مرحله ساخت استخر طراحی نقشه استخر در نرم افزار های مهندسی نقشه کشی است . در این نقشه باید مسیر لوله کشی استخر سایز لوله ها دیتیل های اجرا و فلودیاگرام دقیق موتور خانه و تصفیه خانه استخر مشخص باشد.

صفر تا صد ساخت استخر خانگی

صفر تا صد ساخت استخر خانگی

گود برداری

فرایند گودبرداری استخر. وابسته به برنامه ساخت و ساز شما است ، سازندگان استخر به صورت فیزیکی شکل استخر را در حیاط یا طبقات زیر زمین طراحی می کنند.

1-طراحی نقشه استخر.

2- در نظر گرفت محل تصفیه خانه.

3- بررسی جنس خاک منطقه برای حفاری آماده شوید.

4-در نظر گرفتن مسیر برای ماشین آلات بزرگ.

5- حمل و نقل پسماند.

6 نکات ایمنی را در نظر بگیرید.

ارماتور بندی استخر 0 تا 100

معمولا سایز میلگردهای استخرخانگی بین 12 تا 14 در نظر گرفته میشود. استفاده از ارماتور جهت مقاوم سازی بتن در برابر تنش های فشاری و کششی است.

مراحل بتن ریزی استخر خانگی

معمولا از عیار های 350 تا 400 جهت بتن ریزی استخر مورد استفاده قرار میگیرد. پیشنهاد میشود بتن ریزی کف و دیوارهای استخر در یک روز نجام شود تا اب بندی بهتری صورت گیرد.

صفر تا صد ساخت استخر خانگی

ساخت تصفیه خانه استخر خانگی

انچه باعث کیفیت اب استخر میشود تصفیه خانه استخر است. ساخت تصفیه خانه استخر به روش مهندسی جهت نصب تجهیزات استخر بسیار با اهمیت است. انچه در ساخت تصفیه خانه استخر اهمیت دارد توجه به بخش نگهداری و نصب به روشی است که فضای مناسب جهت نگهداری و بکواش فیلتر ها در اینده فراهم باشد.

عایق بندی استخر

بسیاری از استخر ها به علت بتن ریزی اشتباه . عدم بهره گیری از ژل های میکروسیلیس . یا عدم استفاده از نوارها و فلنج های ابند شروع به نشتی کرده وتمام سرمایه شما را نابود می سازد توجه به موضوع عایقبندی صحیح استخر ورعایت اصول طراحی بتن ریزی و محل اتصال کف به دیواره ها و همچنین محل عبور لوله های تصفیه از داخل دیواره ها و کف استخر در بحث عایقبندی بسیار با اهمیت است.

تست لوله کشی استخر

در نصب لوله و اتصالات upvc حتما از پرایمر در کنار چسب وکلینر بهره بگیرید. و قبل از بتن ریزی کلیه لوله ها را تحت تست قرار دهید. با تست لوله ها قبل از بتن ریزی و عایق بندی استخر اگر نشتی یا شکستگی در هنگام نصب یا جا به جایی سیستم پایپینگ استخر اتفاق افتاده باشد قابل کنترل و تعویض خواهد بود.

راه اندازی استخر

برای نصب و راه اندازی استخر خود از شرکت های مهندسی متخصص کمک بگیرید  تجهیزات استخر با جریان برق در ارتباط هستنند و در صورت نصب اشتباه خطرات برق گرفتگی و اتصالی برای شنا گران ایجاد میکند.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟