استخرهای شیشه ای در ویلاهای شخصی

استخرهای شیشه ای در ویلاهای شخصی

استفاده از شیشه برای ساخت بدنه ی استخر ها، بسیار رایج و پرطرفدار است. وجود استخرهای شیشه ای در ویلاهای شخصی و یا هتل ها، باعث می شود که درجه ی کیفی این فضاها بالاتر برود و بسیار شیک و لوکس به نظر برسند و در مورد فضاهای عمومی نظیر  هتل، تاثیر بسیار مثبتی بر روی افراد می گذارد و باعث می شود که بیشتر جذب آن محیط شوند. ساخت استخرهای شیشه ای روش های مختلفی دارد که در هر مدلی، مقدار شیشه ی استفاده شده در استخر متفاوت است.

اما بهترین و زیباترین استخرهای شیشه ای آن هایی هستند که از شیشه های یکسره ی بدون فریم ساخته می شوند و وجود دو ماده ی آب و شیشه که هر دو شفاف اند، در کنار هم، پدیده ای زیبا و منحصر به فرد را رقم می زند.

استخرهای شیشه ای در ویلاهای شخصی

استفاده از پنجره های شیشه ای در استخر

یکی از رایج ترین مدل های استفاده از شیشه در ساخت استخرها، استفاده از پنجره های شیشه ای در دیواره ی استخرها است. در این ساختار، بسته به طول و عرض استخر مورد نظر، ابعاد و تعداد مشخصی از پنجره های شیشه ای در هر چهار طرف استخر نصب می گردند. این سبک از استخرهای شیشه ای هزینه ی ساخت بسیار کم تری نسبت به استخرهای تمام شیشه ای دارند و بسیار زیبا و پرطرفدار می باشند. بدین ترتیب در بعضی ازبخش ها که استخر مذکور، دارای پنجره است، شفافیت آب و شیشه در کنار هم، باعث به وجود آمدن منظره ای زیبا در ویلا یا هتل مورد نظر می شود.

استخرهای شیشه ای در ویلاهای شخصی

استفاده از دیواره های شیشه ای شفاف در استخر

استفاده از صفحات یکپارچه ی شیشه در ساخت استخر، بسیار زیبا، ظریف و لوکس است و باعث جلب همه ی نگاه ها به سمت استخر مورد نظر می شود. بسیاری از ساختمان های با کیفیت و لوکس، و بسیاری از هتل های برجسته، از این نوع استخرها استفاده می کنند و باعث بالا رفتن سطح کیفی محیط خود می شوند. این شیشه ها، هیچ نقطه ی اتصالی در طول و عرض استخر ندارند و اتصالات تنها در فصل مشترک طول و عرض و در کف استخر انجام شده اند.

طبیعی است که هزینه ی ساخت چنین استخرهایی کمی بیشتر از حالات دیگر است و حفط ایمنی و استحکام استخر مورد نظر، تخصص و مهارت بسیار می طلبد. بعضی افراد ترجیح می دهند که دیواره ی استخرهای شیشه ای درست تا لبه ی آب بیاید و معتقدند که از تماس آب با لبه ی شیشه ای استخر، نمایی زیبا و منحصر به فرد حاصل می شود، اما بعضی دیگر نیز ترجیح می دهند که لبه ی دیواره کمی بالاتر از آب و کاملا بی فریم و ساده باشد.

البته لازم به ذکر است که استفاده از خود شیشه در ساخت استخرهای تماما شفاف، تنها برای ارتفاع های زیر ۱ متر عملی است و در مقیاس بزرگ تر معمولا از اکریلیک استفاده می کنند.

استخرهای شیشه ای در ویلاهای شخصی

استخر شیشه ای

استخرها را می‌توان در فضاهای مختلفی از آپارتمان‌ها گرفته تا ویلاها اجرا کرد. استخرها بر اساس مصالحی که در ساخت آن‌ها به کار می‌روند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که هر یک روش اجرا و طراحی خاص خود را دارند. استخر شیشه ای از جمله استخرهایی است که نحوه طراحی و ساخت خاص خود را دارد.

نام و نشان این نوع از استخر آن‌چنان واضح است که شاید چندان نیازی به توضیح و تفسیر نباشد. در هر صورت، این نوع از استخرها شامل آن دسته از استخرها می‌شود که صرف نظر از کاربری و اندازه‌ در ساخت آن‌ها از شیشه استفاده می‌شود. استفاده از شیشه در نحوه ساخت این استخرها می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه بیشتر در خصوص انواع استخر شیشه ای صحبت شده است.

ساخت استخر شیشه ای

ساخت استخر شیشه ای و استفاده از آن یک تجربه و تفریح بی نظیر است و در ایجاد فضای لاکچری و زیبای خانه بسیار موثر است. استخر شیشه ای روی برج، استخر شیشه ای در باغ، استخر شیشه ای در ارتفاع، در محوطه لابی، پارکینگ، تراس و فضاهای دیگر ساخته می شود و برای احداث آن نیاز به دانش فنی و تجربیات فراوانی است.

گروه صنعتی آکوا، در زمینه ساخت استخر شیشه ای، دانش تخصصی و تجارب فراوانی دارد. برای اطلاع از قیمت، مشاوره و سفارش ساخت اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟