چه ترکیب رنگی رو برای خونتون می پسندید؟

چه ترکیب رنگی رو برای خونتون می پسندید؟

هر رنگ انرژی خاص خود را به محیط القا می کند که می تواند روی حال و هوای هر فرد تاثیر گذار باشد. شما می تونید رنگ مورد علاقتون رو با رنگ های دیگه ای ترکیب کنید و حال و هوال خونتون رو عوض کنید. اما به کاربردن رنگ ها در دکوراسیون هم نکاتی داره که در مطلب به چند از اونها اشاره شده.

نکاتی در مورد رنگ در دکوراسیون

– اگر نمی دونید که چه رنگی رو می خواید در دکوراسیونتون استفاده کنید اول از بین پالت رنگ 12 تایی یکی رو انتخاب کنید. حالا شما می دونید که چه رنگی رو دوست دارید. بعد برید سراغ اینکه این رنگ را گرم تر و یا سردتر، تاریک تر و یا روشن تر  کنید تا دقیقا رنگ مورد علاقتون رو در بیارید.

چه ترکیب رنگی رو برای خونتون می پسندید؟چه ترکیب رنگی رو برای خونتون می پسندید؟

رنگ های قوی

اگر شما جز افرادی هستید که از بکار بردن رنگ های قوی در دکوراسیونتون ترس دارید و نمی دونید که چه اتفاقی خواهد افتاد اما دوست دارید دکوراسیونی با رنگ مورد علاقتون داشته باشید می تونید وسایل کوچیکی مثل کوسن، اکسسوری و … با رنگ مورد علاقتون بگیرید و در جاهای مختلف خونتون بگذارید تا حال و هوای خونتون عوض بشه.

– اگر خانه شما جز خونه های بی رنگ و خنثی هستش می تونید با اضافه کردن گیاهان، کتاب هایی با جلد مختلف، آباژور رنگی خاص و کوسن های رنگ دار به خونتون رنگ رو اضافه کنید.

– رنگ ها رو می تونید در طرح ها و بافت های مختلف در دکوراسیون خونتون استفاده کنید که هم خسته کننده نشه و هم حس خوبی رو به دکوراسیونتون بده.

– ترکیب رنگ های مناسب می تونه کلید یه دکوراسیون دلپذیر باشه. بایستی بدونید که رنگ هایی که در کنار هم می گذارید به هم می آن یا نه.

* اگر می خواین بدونین چه ترکیب رنگ هایی در دکوراسیون به هم می آن ترکیب رنگ های مختلف را در زیر ببینید:

چه ترکیب رنگی رو برای خونتون می پسندید؟

چه ترکیب رنگی رو برای خونتون می پسندید؟

چه ترکیب رنگی رو برای خونتون می پسندید؟

چه ترکیب رنگی رو برای خونتون می پسندید؟

منبع یومی خانه 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟