لذت شنا در آسمان

آیا می خواهید روی پشت بام استخر نصب کنید؟ این ایده بد نیست، زیرا برای شما بسیار راحت خواهد بود. می توانید از سقف خانه خود برای ساخت یک استخر خصوصی استفاده کنید که هر زمان که بخواهید از آن لذت خواهید برد. با این حال، قبل از تصمیم گیری، بسیار مهم است که به برخی از مزایا و معایب آن توجه کنید.

مزایا و معایب استخر روی پشت بام

استخرهای لوکس روی پشت بام یک سری مزیت دارند که مطمئناً باعث شده شما فکر کنید که این می تواند یک ایده عالی باشد. اما، مانند هر تصمیمی، نباید بخش دیگر، یعنی معایب را فراموش کنید . این مهم است که به خاطر داشته باشید، زیرا ممکن است برای لذت بردن از یک استخر لوکس روی پشت بام بدون هیچ مشکلی مجبور به توجه به جنبه های خاصی باشید.

مزایای داشتن استخر روی پشت بام

مزایای وجود استخر در پشت بام چندگانه است. از آنجایی که در یک منطقه مرتفع است ، احتمال ریزش برگ و کثیف شدن آن کمتر است . بنابراین نگهداری آن حداقل خواهد بود. علاوه بر این، با آکوا سیستم Pure Tool Technology را خواهید داشت که با آن آب استخر شما همیشه تمیز و ضدعفونی می شود.

از دیگر مزایای ساخت استخر روی پشت بام این است که از مناظر دیدنی لذت خواهید برد. این قسمت از خانه شما به فضایی آرامش بخش تبدیل می شود که در آن می توانید در کنار خانواده از اوقات خوشی لذت ببرید. علاوه بر این، با عدم نیاز به اشتراک گذاری آن با افراد خارجی، حریم خصوصی بیشتری خواهید داشت . شما قادر خواهید بود هر روز شنا کنید.

معایب ساخت استخر روی پشت بام

ساخت استخر لوکس روی پشت بام علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد. اولین مورد ممکن است این باشد که همسایگان از ارتعاشاتی که شیب ها می توانند ایجاد کنند شکایت دارند . این می تواند رابطه با افراد دیگر در ساختمان را تضعیف کند و برای شما مشکل ساز شود. این چیزی است که باید در نظر داشته باشید.

لذت شنا در آسمان

همچنین، باید مطمئن شوید که استخر روی پشت بام به خوبی ضد آب است. شاید ساختار خانه شما به این معنی باشد که این منطقه کاملاً برای قرار دادن استخر مناسب نیست. در نتیجه، نشت هایی ممکن است رخ دهد که بقیه خانه ها را تحت تاثیر قرار دهد. در آکوا کاری که ما انجام خواهیم داد این است که به شما در مورد نوع استخری که برای شما مناسب تر است و همچنین عایق بندی سقف و عایق کاری آن را توصیه می کنیم.

باورنکردنی ترین استخرهای پشت بام

با این کار، آیا می خواهید برخی از باورنکردنی ترین استخرهای پشت بام را بشناسید؟ موارد بسیار معروفی مانند مارینا بی سندز در سنگاپور وجود دارد. این یک استخر بی نهایت بسیار زیبا است که می توانید بدون مشکل روی پشت بام خود نصب کنید. خوب، در آکوا ما استخرهای بی نهایت با طرح های منحصر به فرد طراحی می کنیم.

لذت شنا در آسمان

دیگر استخرهای شگفت انگیز روی پشت بام شامل یکی از استخرهای هتل بزرگ در بارسلونا و یکی در The Joules در دالاس است. این استخرها می توانند به عنوان یک مرجع عمل کنند تا بتوانید استخر خود را در پشت بام خانه خود بسازید.

طراحی انحصاری برای استخرهای شنا

ما در آکوا طرح های منحصر به فردی را برای استخرهای شنا به شما پیشنهاد می کنیم تا با زیبایی منزل شما سازگار شوند. برای آن، ما نیز طرح های سفارشی می سازیم تا استخر لوکس بتواند با ویژگی ها و نیازهای پشت بام شما سازگار شود.

ما استخر مجلل شما را با پلان های دقیق و سه بعدی طراحی می کنیم تا با چشمان خود ببینید نتیجه نهایی چه می شود تا دچار غافلگیری نشوید. به محض اینکه تأیید کردید همان چیزی است که می خواهید، ما دست به کار می شویم تا بتوانید در اسرع وقت از استخر روی پشت بام خود لذت ببرید. 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟