سبک زرق و برقی (Glam Style)

سبک زرق و برقی (Glam Style) چیست؟

اگر عاشق تجملات پیچیده هستید، پس سبک دکوراسیون پر زرق و برق می تواند برای خانه شما مناسب باشد. در داخل خانه‌های پر زرق و برق، کریستال‌های آبشاری از یک لوستر درخشان بالای مبلمان مخملی و با خز مصنوعی آویزان شده‌اند. این ظاهر یادآور زرق و برق قدیمی هالیوود است و از طراحی داخلی مجلل و درجه یک الهام گرفته است. ظاهر گلم مدرن معمولاً از طریق ترکیب سه رنگ به دست می آید:

یک فلز (طلا یا نقره)
خنثی (سیاه یا سفید)
یک رنگ برجسته (صورتی، خاکستری و غیره)

سبک زرق و برقی سبکی است که در آن وسایل لاکچری با وسایل براق، پارچه های خاص و لوکس و فلزات گرانبها به صورت اغراق آمیز ترکیب می شود. لوسترهای آبشاری کریستال و پارچه های خز دار جز این سبک می باشد.

سبک زرق و برقی (Glam Style) چیست؟

نکات دکوراسیون زرق و برقی:

  • رنگ های روشن و تازه و براق

از رنگ های طلایی، نقره ای ، صورتی و کرم در این دکور می توانید استفاده نمایید. رنگ های fresh و براق جز پالت رنگ این سبک می باشند.

مبلمان آینه‌کاری‌شده مانند میزهای خواب، میز و تخت‌خواب‌های سایبان راه خوبی برای افزودن جذابیت به خانه شما هستند. آنها همچنین به روشن شدن فضا کمک می کنند، زیرا آینه ها به آرامی نوری را که از اتاق می گذرد منعکس می کنند.

سبک زرق و برقی (Glam Style) چیست؟

  • بافت

در این سبک پارچه در رویه مبلمان و کوسن و حتی کف از پارچه هایی با بافت لوکس استفاده نمایید. مانند مخمل، متالیک و خزدار.

  • از مبلمان و اکسسوری های چشم نواز و خاص استفاده کنید.

مبلمان تافتی یک سبک کلاسیک از مبلمان پر زرق و برق است که به هر اتاقی زیبایی می بخشد! اکسسوری های مورد استفاده در این سبک براق، لوکس و خاص هستند مانند آیینه های بزرگ فلزی، مبلمان لمسه دوزی شده، فرش خاص مدرن و میزهای لوکس و براق. مبلمان با قاب طلایی براق یا برنجی برس خورده معمولاً در خانه‌های به سبک پر زرق و برق یافت می‌شود.

دکور خانه پر زرق و برق بدون نورپردازی بی‌نظیر خواهد بود. برای نمونه، روکش های براق و براق نیاز به نور زیادی دارند تا در بهترین حالت خود بدرخشند. علاوه بر این، نورپردازی نه تنها یک هدف عملی بلکه زیبایی شناختی نیز دارد.

لوسترها یا آویزهای استیشن اغلب نقش روی کیک را دارند. مطمئناً همه چیز را برای تشکیل یک فضای داخلی مجلل جمع می کند. چراغ های زیر کابینت نیز فضای رمانتیکی را برای چنین فضای باشکوهی ایجاد می کنند.

ظاهر و احساس یک فضای پر زرق و برق باید قابل لمس باشد. وقتی صحبت از متریال به میان می‌آید، طراحی داخلی جذاب بیش از حد است. این بدان معناست که هر آیتم دارای کیفیت بافتی و بصری متمایز است، خواه مخملی، براق یا پشمالو.

برای معرفی لایه دیگری از لذت زیبایی شناختی با بافت ها بازی کنید. به این ترتیب، فضای داخلی شما می تواند چند بعدی بدون شلوغی یا به هم ریختگی احساس شود. با به حداقل رساندن الگوها، نقوش و تعداد مواردی که در اتاق قرار می دهید، آن را ساده نگه دارید. روی اقلام باکیفیتی تمرکز کنید که هدف زیبایی شناختی دقیقی دارند.

سبک زرق و برقی (Glam Style) چیست؟

بگذارید بافت ها، تزئینات و مبلمان نفیس حرف بزنند. یک پالت رنگی ساده باعث می شود که قطعات بیشتر برجسته شوند و کیفیت از طریق رنگ های ساده شده بدرخشد. گفتنی است، شما می توانید هر طرحی را که دوست دارید انتخاب کنید، از خنثی گرفته تا تک رنگ و مشابه.

به عنوان نقطه شروع، در مورد فضایی که می خواهید تداعی کنید تصمیم بگیرید: جادار و مطبوع یا بد خلق و مرموز. اولی به سمت طرحی روشن و روشن مانند قهوه ای شنی، سفید و طلایی متمایل است. در حالی که دومی خود را به یک پالت تاریک می دهد، به عنوان مثال. خاکستری تیره، بادمجانی و نقره ای صیقلی.

یک لوستر آبشاری نفس گیر و به یاد ماندنی، حس عظمتی را به ارمغان می آورد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. همراه با ایده‌های اتاق کم‌صدا و مینیمال، این ویژگی حتی چشمگیرتر خواهد بود. همچنین حتماً صندلی ها و میز ناهارخوری را انتخاب کنید که بر نقطه کانونی تأکید دارند. هر چیزی با سطح براق یا براق گزینه خوبی است زیرا درخشش لوستر را منعکس می کند.

منبع یومی خانه

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟