کف های شیشه ای در ساختمان

کف های شیشه ای در ساختمان

برای داشتن خانه ای منحصر به فرد و یا بزرگتر نشان دادن فضا، یکی از گزینه های محبوب استفاده از کف شیشه ای است (که گاهی اوقات به عنوان نور کف شناخته می شود). این واحدهای پیاده‌روی هوشمند، وسیله‌ای مؤثر برای انتقال نور بین سطوح مختلف خانه – از جمله به زیرزمین‌ها و سایر مناطق بالقوه تاریک، فراهم می‌کنند.

در فضا هایی که نیاز است تا نور یا امکان مشاهده از بین دو لایه ساختمان عبور کند، متخصصان حرفه ای ما می توانند تا ساختاری شیشه ای و کاملا ایمن به نام کف های شیشه ای در ساختمان شما نصب کنند. با توجه به راه رفتن های مداوم بر روی آن ها، ما این تضمین را به شما میدهیم تا متریال آن از بالاترین مشخصات لعاب تولید شده و کف شیشه ای ایمن، شفاف و زیبا را به شما ارئه می دهد.

به عنوان یک تیم با چندین دهه تجربه و سابقه، ما شیشه مخصوص هر پروژه را به صورت انحصاری میسازیم. یعنی با توجه به دیتیل های پروژه شما و جزئیات ثابت آن، ما کف شیشه ای متناسب با فضای شما طراحی میکنیم. ایمنی شیشه های ما کاملا تضمین شده است و نیاز به هیچگونه نگرانی درباره شکستن یا خطرساز بودن آن نیست.

کف های شیشه ای در ابعاد کوچکتر را می توان به صورت یک پنل اجرا کرد و کف های شیشه ای در ابعاد بزرگتر را می توان به صورت چند تکه با کمک مقاطع فولادی یا قاب بندی ها ( برای پشتیبانی از اتصالات شیشه) اجرا کرد.

کف های شیشه ای در ساختمان

طراحی منحصر به فرد آن

شیشه های لمینت، سکوریت، یا حتی اکریلیک ها به دلیل ضخیم بودن آنها و ایمن بودنشان در برابر فشار و وزن، معمولا برای راه رفتن روی آنها (کف شیشه ای)، دیوار شیشه ای، اسکای لایت ها و استخر های شیشه ای به کار گرفته می شود.

کف‌های شیشه‌ای تقریباً همیشه به یک شکل از شیشه‌های چند لایه ساخته می‌شوند. اغلب این یا شیشه های لمینت تقویت شده حرارتی یا شیشه های لمینت سخت شده است. استحکام شیشه مقاوم در برابر حرارت تقریباً دو برابر شیشه آنیل شده است، در حالی که شیشه سخت شده می تواند پنج برابر قوی تر باشد.

شیشه هایی که در کف اجرا می شوند خاصیت ضد لغزش دارند تا ایمنی بیشتر را به شما ارئه دهند، خاصیت ضد لغزش به ویژه برای کف های شیشه ای خارجی اعمال می شوند. راه حل های زیادی برای ضد لغزش کردنشان وجود دارد. می توان یک پوشش را به سطح خارجی شیشه اعمال کرد تا سطح خارجی که روی آن راه می روند، لغزش ایجاد نکند. سپس شیشه برای انتقال نور کافی از طریق واحد شیشه‌ای ساختاری شفاف می‌شود و در عین حال حفظ حریم خصوصی و مقاومت در برابر لغزش را فراهم می‌کند.

همچنین می توان مقاومت ضد لغزش را برای کف های شیشه ای اجرا کرد تا هم امکان مشاهده از طریق کف شیشه ای ایجاد شود و هم ضد لغزش و ایمن باشد. حقیقت این است که تا زمانی که پروژه توسط افراد حرفه ای با تخصص شیشه طراحی، مهندسی و تولید شود، کف شیشه ای به اندازه هر نوع کفپوش دیگری استحکام دارد.

کف های شیشه ای در ساختمان

مشخصات شیشه برای کف

شیشه های به کار رفته در کف بنا به هر پروژه دارای ویژگی هایی است که شامل اندازه، دهانه، بار مورد انتظار از عابرانی که رو آن راه می روند و الزامات عملکرد می شود. در مقایسه با سایر مواد مانند بتن یا چوب، شیشه در برابر قارچ ها و سایر مواد حساسیت زا مقاوم است. علاوه بر این، شیشه به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید در برابر محو شدن مقاوم است. راه رفتن روی پانل های شیشه ای که عمدتا برای تاسیسات داخلی ایجاد شده است، راه حلی مبتکرانه برای افزایش میزان نور طبیعی است که در خانه یا ملک تجاری جریان می یابد.

پس اگر شما هم این راه حل مبتکرانه را میخواهید، برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با شماره 02155957060 تماس بگیرید و یا با شماره تلفن 09205958384 از طریق پیام رسان های تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید.

کف های شیشه ای در ساختمان

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.