کف شیشه ای از جنس نشکن

کف شیشه ای از جنس نشکن

از زمان های گذشته تا امروز، شیشه از جمله متریال های مهم در ساخت ساختمان ها بوده و باعث جذابیت بیشتر آن ها می شود. اما در سال های قبل از شیشه معمولا در ساخت نمای ساختمان و یا پنجره استفاده می کردند. اما با طرح ها و ایده های جدید و تولید شیشه های نشکن مثل سکورت و لمینت کاربرد های دیگری نیز برای آن به وجود آمد و در کف ها نیز مورد استفاده قرار گرفتند.

اما شیشه نشکن در واقع به شیشه ای گفته می شود که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و باور اینکه منظور از شیشه نشکن شیشه های می باشند که نمی شکنند کاملا اشتباه است. شیشه های نشکن نسبت به شیشه های معمولی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند و در شرایط مختلف نسبت به دیگر شیشه ها استحکام بالایی را از خود نشان می دهند.

یکی از این شیشه ها، شیشه سکوریت می باشد که در برابر مواردی مانند ضربه و فشار مقاوم هستند و موقع شکست به قطعات ریز با لبه های خم تبدیل می شوند که این قطعات آسیبی نمی رسانند.

شیشه های لمینت یکی دیگر از این شیشه ها می باشند که به آن ها شیشه ضد گلوله نیز می گویند که علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه هنگام شکست فرو نمی ریزند و نسبت به خطرات ناشی از شیشه سکوریت دارای ایمنی بالاتری هستند.

کف شیشه ای از جنس نشکن

کفپوش شیشه ای

تکنولوژی در صنایع مختلف رشد سریعی کرده است و همینطور ساختمان سازی نیز در زمینه های مختلف پیشرفت های زیادی کرده است به طوری که مشتریان درخواست های زیادی برای تنوع بیشتر محصولات دارند. از جمله این درخواست ها کف شیشه ای نشکن می باشد که امروزه این آیتم جذاب در مکان های مختلفی مانند هتل ها، پاساژها، نمایشگاه ها و … از این نوع کفپوش ها استفاده می کنند.

کف های شیشه ای از شیشه لمینت با لایه های مختلف بسته به کاربردشان ساخته و تولید می شوند. شیش های لمینت علاوه بر استحکام بالا از شفافیت و درخشندگی، زیبایی و تنوع رنگ بالایی نیز دارند.

کاربرد کف شیشه ای نشکن

کفپوش شیشه ای نشکن به دلیل جذابیت و مدرن بودن در بیشتر مکان ها کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال از این کفپوش ها در رستوران های بزرگ نیز استفاده می شود که باعث جذابیت چند برابر رستوران ها می شود. در ادامه به بعضی از این موارد اشاره می کنیم.

کف شیشه ای از جنس نشکن

استفاده از راه پله شیشه ای

راه پله های شیشه ای یکی از ایده های جذابی هستند که در بیشتر ساختمان ها لوکس چند طبقه مورد استفاده قرار می گیرند، مانند هتل ها، ویلاها، پاساژهای تجاری. جلوه خاصی که کف های شیشه ای به این ساختمان ها می دهند سبب شده تا بیشتر از این کفپوش ها در مکان های مختلف استفاده کنند.

ویژگی های کف های شیشه ای

روشی که باعث افزایش امنیت کف های شیشه ای شده است، عملیات ریخته گری روی این کفپوش ها می باشد و همین موضوع باعث شده که بتوانید برای قسمت های بزرگی از کف به صورت سازه های بخش بندی شده استفاده شود.

کف های شیشه ای نیز از امنیت کفپوش های چوبی برخوردارند و در برابر ضربه و حرارت و فشار از مقاومت عالی از خود نشان می دهند. روشی که کف های شیشه ای نصب می شوند به صورت چند لایه است به این صورت که در یک چهارچوب آلومینیومی قرار می گیرند و این همین موضوع باعث افزایش کف های شیشه ای می شود.

کف های شیشه ای لیز و ناامن نمی باشند.  در واقع امکان سرخوردن در روزهای بارانی بر روی این کفپوش ها وجود ندارد به این علت که سطح روی این کفپوش ها پرداخت داده شده و امکان لغزیدن و سرخوردن روی آن ها وجود ندارد. اما بعضی از کفپوش های شیشه ای به وسیله پوشش های مات کننده طرح دار شده اند که همین موضوع باعث کنترل کشش، خصوصا در زمان رطوبت خواهد شد.

کف شیشه ای از جنس نشکن

مزایای شیشه در کفپوش ساختمان

عبور نور

عایق حرارتی

نظافت آسان

تنوع در ابعاد

صرفه اقتصادی

طراحی جذاب و زیبا

مقاومت و ایمنی بالا

ظاهری براق و نورانی

و…

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه ما از طریق شماره های 02155957060   و  09205958384 در تماس باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.