همه چیز درباره استخر بی نهایت

همه چیز درباره استخر بی نهایت

استخرهای بی نهایت که به عنوان استخرهای لبه صفر یا استخرهای بدون حاشیه نیز شناخته می شوند، برای ایجاد توهم لبه گم شده طراحی شده اند. به نظر می رسد که آب از لبه ها عبور می کند و به سمت بی نهایت می رود.

این استخرها اغلب با افق های زیبایی فراتر از «لبه گمشده» ساخته می شوند. این امر زیبایی شناسی را با ادغام ظاهری آب با دریا یا آسمان بالا می برد. نتیجه نفس گیر است. جای تعجب نیست که استخرهای بی نهایت در برخی از مجلل ترین استراحتگاه های جهان وجود دارند.

استخر بی نهایت چگونه کار می کند؟

استخرهای بی نهایت در واقع دو سطح دارند: استخر اصلی و حوضه ای که به طور استراتژیک فراتر و زیر لبه بی نهایت ساخته شده است. استخر اصلی یک لبه دارد، فقط یک اینچ یا بیشتر زیر بالای آب پنهان شده است. این بدان معناست که بیشتر آب مانند هر استخر سنتی وجود دارد. اینچ آب اضافی که در آن وجود ندارد دیوار را پنهان می کند و این توهم را ایجاد می کند. آبی که بالای دیوار می نشیند از لبه و به حوض پایین جریان می یابد. سپس دوباره به استخر بالایی پمپ می شود و چرخه ای ایجاد می کند که در آن آب هدر نمی رود.

همه چیز درباره استخر بی نهایت

آیا استخرهای بی نهایت خطرناک هستند؟

استخرهای بی نهایت خطرناک نیستند. لبه گم شده فقط یک ترفند چشم است و خطرناکتر از هر استخر معمولی نیست. استخر سازان با تجربه درک کاملی از رابطه بین حوضه ها و سطح آب دارند. اگر نگران ایمنی هستید، مطمئن شوید که پیمانکاران استخر معتبر و با تجربه ای را انتخاب می کنید که در استخرهای بی نهایت تخصص دارند.

ویژگی های ایمنی اضافی را می توان به استخر بی نهایت شما اضافه کرد تا از شناگران ضعیف تر یا کاربرانی که مشکلات حرکتی دارند پشتیبانی کند. این ویژگی ها شامل نرده، پله، رمپ، آلارم و موانع می باشد.

مزایای استخر بی نهایت چیست؟

دلیل اصلی انتخاب مردم برای استخر بی نهایت، زیبایی لوکس آن است. زمانی که در یک افق خیره کننده ساخته می شود، هیچ چیز دیگری نزدیک نمی شود. استخرهای بی نهایت چشم انداز نامحدودی از دریا، خط افق یا منظره ای زیبا دارند. مردم از سرتاسر جهان به هتل ها و استراحتگاه ها سفر می کنند فقط برای تجربه تجملات شنا در استخر بی نهایت (و گرفتن چند عکس برای اینستاگرام).

استخرهای بی نهایت نیز در مقایسه با بسیاری از استخرهای دیگر سازگار با محیط زیست هستند. آب از لبه استخر تلف نمی شود. توسط حوضه جمع آوری شده و به استخر اصلی “بازیافت” می شود. پمپی که این کار را تنظیم می کند فقط زمانی کار می کند که استخر در حال استفاده است. این طراحی نفیس به این معنی است که آب و انرژی حفظ می شود و منجر به کاهش هزینه ها و ردپای کربن کمتری می شود.

همه چیز درباره استخر بی نهایت

آیا می توانم طرح خاصی برای استخر بی نهایت خود داشته باشم؟

استخرهای بی نهایت را می توان با توجه به مشخصات شما سفارشی کرد. در سرتاسر جهان، ممکن است استخرهای بی‌نهایت با اضافه‌های مرتبط با کشوری که در آن قرار دارند، مشاهده کنید. به عنوان مثال، در ایتالیا، بسیاری از استخرهای بی نهایت دارای طاق یا ستون هستند تا این توهم را ایجاد کنند که شناگر در حال بازدید از حمام های روم باستان است.

استخرهای بی نهایت اغلب فقط یک لبه “پنهان” دارند، اما این توهم می تواند برای چندین لبه اعمال شود. ایجاد استخرهای بی نهایت نیاز به جزئیات ساختاری، مکانیکی و معماری گسترده ای دارد، بنابراین آماده باشید برای هر لبه بی نهایت اضافی هزینه بیشتری بپردازید.

هنگام برنامه ریزی برای استخر بی نهایت چه چیزهایی را باید در نظر بگیرم؟

اگر به یک استخر بی نهایت علاقه دارید، در نظر بگیرید که آیا پس زمینه مناسبی برای به حداکثر رساندن زیبایی شناسی دارید یا خیر. استخرهای بی نهایت وقتی با منظره ای زیبا مانند خط افق، منظره یا اقیانوس همراه شوند، بهترین ظاهر را دارند.

همچنین باید مطمئن شوید که فضای کافی برای ساخت حوض در زیر استخر اصلی دارید. باید آنقدر پایین باشد که از دید خارج شود، اما نه آنقدر پایین که نتواند آب را بگیرد. یک استخر ساز ماهر و معتبر انتخاب کنید و استخر رویایی خود را زنده کنید. ما مناطق بیرونی را با ایجاد مناظر خیره کننده استخر و امکانات زندگی در فضای باز تغییر می دهیم. ما چندین دهه تجربه در ساخت استخرهای شیشه ای و استخر های بی‌نهایت خیره‌کننده داریم و مطمئن می‌شویم که استخر جدید شما به همان زیبایی که آرزویش را داشتید به نظر برسد.

برای شروع سفر خود به داشتن یک استخر زیبا، با تیم ما تماس بگیرید.

همه چیز درباره استخر بی نهایت

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟