۷نکته قبل از خرید جکوزی شیشه ای

با اینکه کارایی جکوزی ها باید در اولین گزینه قرار داشته باشد، اما شاید برای بیشتر شماها زیبایی و نمای آن هم خیلی مهم باشد. داشتن یک جکوزی فوق العاده در حیاط خود می تواند بسیار خوشایند به نظر برسد، همزمان با استراحت کردن در وان جکوزی خود، از فضای طبیعی هم لذت خواهید برد. اما باید بدانید که علاوه بر زیبایی و کیفیت، مسائل دیگری نیز وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها دقت کنید. در ادامه به 7نکته قبل از خرید جکوزی شیشه ای پرداخته ایم.

جاگیری و اندازه

باید بدانید که چند نفر قرار است از آن جکوزی استفاده کنند و در آن دراز بکشند. اندازه جکوزی شما را پاسخ این سوال تعیین می کند. پس باید حتما در نظر داشته باشید که کاربری آن برای چند نفر قرار است باشد. در ارتفاع آن هم باید دقت کنید، چون ممکن است اگر ارتفاع را کم بگیرید نتوانید خود را به طور کامل درون آب گرم قرار دهید.

همچنین محلی که می خواهید جکوزی خود را هم نصب کنید بسیار اهمیت دارد، باید آن را به طور دقیق اندازه بگیرید و با ابعاد مورد نظرتون برای جکوزی که می خواهید خریداری کنید، مقایسه کنید.

7نکته قبل از خرید جکوزی شیشه ای

بررسی دقیق چیدمان

همانطور که در قسمت بالا توضیح داده شد، باید قالب و اندازه و محل قرارگیری صندلی وان را برای خود تعیین کنید، اگر افرادی که از آن استفاده می کنند قد بلند هستن، حتما باید فضای کافی را برای آن در نظر داشته باشید و گرنه اگر فضا کوجک باشد، استراحت در جکوزی معنایی نخواهد داشت.

برای مثال اگر جکوزی خود را متناسب برای 4 نفر می خواهید، باید بدانید که هر دفعه 8 پا قرار است داخل آن قرار بگیرد. اگر فضای کافی را برای این 4 نفر در نظر نگیرید، برای همه ناراحت کننده خواهد بود. باید چیدمان دقیق صورت بگیرد تا همه بتوانند به راحتی از جکوزی استفاده کنند.

گارانتی

اگر جکوزی شما گارانتی داشته باشد، خیال شما از هزینه های بیهوده در آینده راحت خواهد بود و دیگر نگرانی درباره کارکرد و کیفیت آن نخواهید داشت. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا قبل از خرید یا سفارش جکوزی خود، کاملا درباره آن تحقیق کنید.

جت های مخصوص

موقعیت و طراحی آن ها بیشترین اهمیت را دارد، تعداد جت ها ممکن است از مدلی به مدل دیگر متفاوت باشد و باید ببینید با توجه به تعداد پمپ های فشار می توانید چند پمپ نصب کنید. حتی اگر شما 2 یا 3 جت ه داشته باشید ولی در مکان مناسب خود قرار گرفته باشند، به خوبی تاثیر خود را می گذارد.

7نکته قبل از خرید جکوزی شیشه ای

هزینه نصب آن

درست است که داشتن یک جکوزی با کیفیت مهم است، اما نصب اصولی و دقیق آن مهم تر است. شما باید با یک تیم حرفه ای مشورت کنید و کار را به آنها بسپارید. تیم ما علاوه بر ساختن جکوزی های سفارشی با وجه های شفاف، تیم نصبی حرفه ای دارد که به خوبی سازه را در محل شما نصب می کند تا شما بیشترین بهره را ار آن ببرید.

حجم و ظرفیت آن

شما باید در این مرحله دسترسی محل جکوزی را نسبت به آب در منطقه بسنجید. چون اگر یک وان بزرگ داشته باشید ولی دسترسی به آب در نزدیکی آن وجود نداشته باشد، پر کردن آن برای شما بسیار دردسر به همراه خواهد داشت. اما اگر دسترسی به آب در منطقه مورد نظر دور باشد، ولی وانی که انتخاب کردید حجم کمی از آب را بخواهد و پر کردن آن زمان زیادی از شما نگیرد، مشکلی پیش نخواهد آمد.

خاصیت آب درمانی

قبل از اینکه تصمیم به خرید داشته باشید باید تعیین کنید که هدف شما از داشتن جکوزی چیست؟ می خواهید تجربه آب گرم را داشته باشید یا از خاصیت درمانی آن استفاده کنید؟ جکوزی ها دارای جت هایی هستن بدن شما را با آب گرم ماساژ می دهند. همچنین حباب های زیادی تولید می کنند که تجربه شما را کاملا بهبود می بخشد.

ما احساس می کنیم که شما اکنون آماده تصمیم گیری هستید. اگر به فکر داشتن یک جکوزی خوب و با کیفیت برای درمان بیماری ها و رفع خستگی خود هستید، همچنین به زیبایی و شیک بودن آن در منزل خود اهمیت میدهید، همین حالا با ما برای ساخت و نصب جکوزی شیشه ای اختصاصی خود تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

7نکته قبل از خرید جکوزی شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.