نحوه اجرای استخر شیشه ای لوکس

نحوه اجرای استخر شیشه ای لوکس

استخرهای شنا را می توان با طیف وسیعی از مواد از جمله شیشه طراحی کرد تا یک طراحی معاصر ایجاد کند. آکوا سرویس روی تعدادی از پروژه ها کار کرده است که شامل استخر شنای شیشه ای می شود، از ویلاهای نوساز مدرن با استخر روباز تا استخر شنای کف شیشه ای. با استفاده از لعاب سازه‌ای، می‌توانیم به طرح‌های لعاب کاملاً بدون قاب برای استفاده در طراحی استخرهای شنا دست یابیم و از استحکام یکپارچه شیشه‌های معماری می‌توان به روش‌های مختلفی استفاده کرد.

هنگام نصب شیشه برای استخر شنا، مشخصات شیشه باید بر اساس پروژه بر اساس پروژه محاسبه شود تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل شود، اما همیشه باید از شیشه های لمینت برای محافظت از سیستم فیلتراسیون در صورت شکستگی استفاده کنید. لمینت در صورت شکستگی شیشه را در جای خود نگه می دارد و از ورود هر قطعه مضر به داخل فیلتر یا آسیب رساندن به سرنشینان جلوگیری می کند. برای به حداقل رساندن میزان تمیز کردن مورد نیاز در این مناطق، شیشه‌های کم نگهداری ممکن است برای هر شیشه استخر توصیه شود.

نحوه اجرای استخر شیشه ای لوکس

استخرهای دیواری شیشه ای و استخرهای کف شیشه ای

دیوارهای شیشه‌ای ساختاری را می‌توان در طرح‌های استخر به روش‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد، از جمله ایجاد یک درپوش شیشه‌ای که در اطراف لبه استخر اجرا می‌شود و در هنگام استفاده از استخر به شناگران مناظر می‌دهد.

این دیوارهای شیشه‌ای زیر آب لبه‌ای فوق‌العاده شفاف برای طراحی استخر شیشه‌ای ایجاد می‌کنند و می‌توان آن را با شیشه‌های کم‌آهن برای شفاف‌ترین پرداخت مشخص کرد و رنگ سبز طبیعی خفیف را که می‌تواند در لبه‌های شیشه‌ای در معرض دید از بین ببرد.

اتصالات در پایه و کناره‌های دیوار شیشه‌ای پنهان می‌شوند و فقط لبه‌های بدون قاب را برای طراحی شیک و مدرنی که مناظر پنجره‌مانندی را به زیر آب می‌سازد، قابل مشاهده باقی می‌مانند. مشخصات شیشه برای این تاسیسات بر اساس پروژه بر اساس پروژه محاسبه می شود و شیشه باید برای تحمل وزن آب در استخر بسیار قوی باشد. اندازه استخر، حجم آب و اندازه شیشه باید با دقت در نظر گرفته شود تا اطمینان حاصل شود که طراحی استخر دیوار شیشه ای کاربردی و ایمن و همچنین خیره کننده است.

از استحکام یکپارچه شیشه ساختاری نیز می توان برای ایجاد کف شیشه ای کامل برای استخرها با استفاده از سیستم های شیشه ای پیچیده و بسیار فنی که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند استفاده کرد. برای ایجاد یک واحد شیشه ای که باید به اندازه کافی ضخیم باشد تا بتواند وزن آب را تحمل کند، از چندین لایه شیشه سخت شده و چند لایه استفاده می شود.

به دلیل ماهیت جاه طلبانه این طرح های استخر شیشه ای، تمام جزئیات تعمیر بر اساس پروژه به پروژه طراحی می شوند. اگر طراحی استخر کف شیشه ای را انتخاب می کنید، باید در اولین مرحله ممکن از پروژه با شیشه ساز انتخابی خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که تمام جنبه های لعاب پیچیده در نظر گرفته شده است.

نحوه اجرای استخر شیشه ای لوکس

ویلای لوکس با استخر شیشه ای

هنگام طراحی یک ویلای لوکس، اغلب از شیشه به عنوان یکی از مصالح اولیه ساختمانی استفاده می شود تا به ویلا فاکتور شگفت انگیزی بدهد. این می تواند شامل نمای کاملاً لعابدار، دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف یا سیستم درهای شیشه ای بزرگ باشد که فاصله بین مناطق داخلی و خارجی را پر می کند.

آی‌کیو در طول سال‌ها روی بسیاری از ویلاهای لوکس کار کرده است و در طراحی بسته‌های لعاب سفارشی متناسب با نیازهای پروژه متخصص است. استخرهای سرپوشیده و روباز اغلب بخشی از نقشه ها و نقشه های معماری این نوع املاک هستند و استفاده از شیشه تا حد امکان می تواند به ایجاد یک طراحی منسجم کمک کند.

سیستم‌های شیشه‌ای بزرگ را می‌توان با سیستم‌های شیشه‌ای داخلی جفت کرد تا جریانی پیوسته از لعاب ایجاد کند، که اجازه می‌دهد نور و مناظر آزادانه در این ویلاهای اغلب با پلان باز جریان پیدا کنند. در جایی که راه حل های شیشه ای با قاب بدون قاب یا بسیار باریک برای ویلاهای لوکس طراحی می شود، شیشه های استخر شنا، طراحی را در طراحی بیرونی گسترش می دهد تا پوششی کاملاً لعاب دار شود.

شیشه در اطراف استخرهای شنا

بسیاری از معماران و طراحان، دیوارهای شیشه‌ای بدون قاب را برای سالن‌های ورزشی خانه انتخاب می‌کنند که مشرف به محوطه استخر است، تا طرحی باز داشته باشند و نور و مناظر از شیشه عبور کند. برای بحث در مورد طراحی استخر شیشه ای خود با ما تماس بگیرید، تیم ما آماده کمک به پروژه شما هستند و اطمینان حاصل می کنند که بهترین طراحی را برای محیط خود انتخاب می کنید.

نحوه اجرای استخر شیشه ای لوکس

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟