امتیازهای استفاده از استخر شیشه ای

یکی از دلایلی که استخر شیشه ای جزء گران ترین و لوکس ترین استخرهای دنیا محسوب می شود، هزینه ساخت بالاتر و استفاده از شیشه در ساخت آن ها می باشد. استخرهای شیشه ای به لوکس تر شدن فضا های مختلف مانند ویلا و باغ کمک می کنند و از طرفی بیشتر جنبه زیباشناختی دارند و همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد طرفدار آن باشند.

ایجاد زیبایی بی نهایت

منظره و نمای منحصر به فرد و جذابی را با استفاده از شیشه در هر طرف استخر به وجود می آورید و از جمله زیبایی هایی که این استخرها به وجود می آورند ترکیب نور و انعکاس آب می باشد که به فضای موجود می دهد. با استفاده از پنل های شیشه ای در کف یا دیواره های استخر می توانید از این ترکیب استفاده کنید و با استفاده از انعکاس نور توسط شیشه یک نمای جذاب و رویایی ایجاد کنید که باعث زیباتر شدن محیط مدنظر خود بشوید.

امتیازهای استفاده از استخر شیشه ای

 

قدرت بالای دیوارهای شیشه ای

در اجرای هر ساختمانی، یکی از موارد مهم، قدرت و دوام می باشد، به دلیل فشار زیاد آب به استخر، طراحان در استفاده از شیشه در جداره استخر ممکن است مشکلاتی داشته باشند و یا با شیرجه زدن افراد این فشار بیشتر شود.

اما لمینیت کردن شبشه و ایمن سازی آن ها با پیشرفت علم، در مقابل شرایط مختلف مثل ضربه و فشار شیشه ها مقاوم شده اند و نقش خوبی را در استحکام و قدرت بالا از خود نشان می دهند. این شیشه ها که در ساخت استخر شیشه ای به کار می روند به دلیل موارد مختلف از استحکام بالایی برخوردارند و نشکن می باشند.

زیبا شدن استخر

با استفاده از متریال های شفاف در ساخت استخر باعث می شود که استخر شما زیباتر شود و یک استخر منحصر به فرد داشته باشید و اینکه استخرهای بی انتها و شفاف جزء زیباترین استخرهای جهان می باشند و علاوه بر ایجاد مکانی جذاب و فوق العاده برای شناگران که از این استخرها استفاده می کنند لذتی عالی به وجود می آورد.

نصب و اجرای آسان

یکی از مزیت های استخرهای شفاف شیشه ای، نصب و اجرای آسان می باشد، در قسمت های مختلف استخر مانند کف و یا دیواره، پنل های شیشه ای به راحتی نصب می شوند و علاوه بر نصب و با آب بندی نیز، مراحل نصب نهایتا دو روز طول می کشد.

قدرت بالا در مقابل رطوبت

یکی از دلایلی که استخرها خراب می شوند، نداشتن عایق بندی مناسب و یا با کیفیت نبودن مواد عایق بوده که از مواد پلیمری در ساخت پنل های شیشه ای در استخرهای شیشه ای استفاده می شود که در مقابل مواردی مانند رطوبت مقاوم هستند.

نظافت سریع و آسان

آسانی در تمیز کردن و نظافت از دیگر مزایای استخرهای شفاف شیشه ای می باشد که با ساخت این استخرها دیگر نگران نظافت سخت و طاقت فرسا نباشید به دلیل اینکه سطح شیشه یک سطح صاف و برق است که با استفاده از یک شوینده و دستمال راحت تمیز می شود.

ابزاری برای آموزش

از محبوب ترین و بهترین ورزش ها در بین مردم، ورزش شنا می باشد که می توان آن را از سن نوزادی تا کهنسالی انجام داد، افرادی که شنا می کنند با این ورزش احساس نشاط و راحتی می کنند و قابلیت های جسمانی خود را با استفاده از این ورزش تقویت و همینطور افزایش می دهند.

از جمله ابزارهای فوق العاده و مناسب برای آموزش این ورزش جذاب به مبتدیان می‌توان به استخر شیشه ای اشاره کرد. با استفاده از این استخرها به عنوان یک ابزار آموزشی برای شنا می‌توانید نوع شنا کردن افراد را در زوایای مختلف مشاهده کنید و نگران غرق شدن مبتدیان نباشید.

امتیازهای استفاده از استخر شیشه ای

 

نورپردازی فوق العاده و طبیعی

نورپردازی یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی هر چیزی می باشد، با یک نورپردازی فوق العاده می توانید جذابیت فضای خود را چندین برابر کنید و در استخرهای شیشه ای به دلیل وجود شیشه که به راحتی تمامی نور را از خود عبور می دهد، می‌توانید از یک نورپردازی طبیعی و مفید استفاده کنید.

از نور چراغ در شب ها و از نور‌ خورشید در روزها با عبور راحت از شیشه ها می توانید به راحتی استفاده کنید و همین موضوع سبب می شود فضای شما زیباتر و بزرگتر دیده شود و همچنین در استفاده از انرژی نیز تاثیرگذار می باشند و باعث کاهش مصرف انرژی می شوند. جلوه های بصری جذاب و منحصر به فردی با انعکاس نور درون استخر به وجود می آید که روی دکوراسیون کلی نیز تاثیر می گذارد.

خیال آسوده به دلیل جلوگیری از بروز حادثه

به دلیل شفاف بودن استخرهای شیشه ای و اینکه می توانید به راحتی درون استخر را مشاهده کنید، دیگر نگران بازی کردن و شنا کردن کودکان خود درون استخر نباشید. یکی از بزرگترین نگرانی والدین به خاطر همین موضوع می باشد و با استفاده از این‌ نوع استخرها می توانید کودکان خود را به راحتی زیرنظر داشته باشید.

مراقبت آسان

نگهداری و مراقبت این استخرها نسبت به استخرهای بتنی راحت تر و آسان تر می باشد و برای تمیز کردن آن ها دیگر نیازی به رنگ کردن استخر مانند استخرهای بتنی ندارید و به راحتی می توانید از ان ها مراقبت کنید و با یک دستمال به راحتی لکه های موجود روی شیشه را پاک کنید و سطح شیشه را براق کنید و لذت ببرید و به راحتی می توانید از ظاهر زیبای استخر خود همانند روز اول لذت ببرید.

امتیازهای استفاده از استخر شیشه ای

 

هماهنگی با محیط زیست

تقریبا بیشتر قسمت های استخرهای شیشه ای همانطور که از اسمشان پیداست از شیشه ساخته شده است و متریال شیشه یک متریال قابل بازیافت می باشد و نگران آسیب رساندن به طبیعت و اکوسیستم نباشید زیرا این متریال ها با محیط زیست سازگاری دارند.

مناسب برای آب درمانی

آب درمانی یکی از روش های درمان درد های سیایتیکی، مفاصل و تقویت عضلات است که مورد استفاده بسیاری از افراد از جمله یونانی های و ایرانی ها، مصریان و ژاپنی ها قرار گرفته است.

آب درمانی یکی از روش های توصیه شده توسط پزشکان می باشد که برای این روش می توانید از استخرهای شیشه ای که یکی از بهترین استخرها برای آب درمانی می باشند، استفاده کنید. زیرا با استفاده از این شیشه ها می توانید به راحتی از درست راه رفتن و حرکات درست بیماران خود مطمئن شوید و روند درستی حرکات آن ها را مشاهده کنید.

تعیین هزینه استخر شیشه ای

مواردی وجود دارند که روی هزینه ساخت هر چیزی تاثیر می گذارند، استخرهای شیشه نیز برای ساخت به عوامل متفاوتی نیاز دارند. عواملی مانند ابعاد شیشه، جنس شیشه، لایه های شیشه و ضخامت و کیفیت آن مواردی تاثیرگذار در تعیین هزینه اجرای استخرهای شیشه ای می باشند. البته انتخاب های شما نیز در قیمت ساخت این استخرها تاثیرگذار است زیرا استخرهای شیشه ای مدل های گوناگونی دارند که با توجه به ویژگی هایشان از قیمت های متفاوتی برخوردارند.

شماهم می توانید با مشورت و ایده گرفتن از کارشناسان ما بهترین استخر های شیشه ای را در منزل و ویلاهای خود داشته باشید. برای ارتباط با ما می توانید از شماره های زیر اقدام بفرمایید.

02155957060

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.