مزایای استفاده از پوشش سقف استخر

مزایای استفاده از پوشش سقف استخر

استخرها یکی از مزیت های عالی در هر مکانی می باشند. استفاده از استخرهای خصوصی در حیاط منازل ویلایی با توجه به افزایش برج های بلند و آپارتمان‌ها کمی مشکل ساز شده اند. اما یکی از راه حل های رفع این مشکل و استفاده از استخر در تمام فصل های سال، استفاده از پوشش سقف استخر است که می توانید در تمام فصل ها و تمام شرایط آب و هوایی از استخر خود استفاده کنید.

اگر نگران دید افراد ساکن در آپارتمان های دیگر هستید، با نصب سقف های ثابت و متحرک می توانید این نگرانی را رفع کنید. شما می توانید مانند بسیاری از سقف حیاط خلوت و سایبان پارکینگ ها با استفاده از پوشش سقف استخر برای استخرهایی که در حیاط قرار دارند، استفاده کنید و یک سقف جذاب و کاربردی داشته باشید.

مزایای استفاده از پوشش سقف استخر

 پوشش سقف استخر و مزایای آن

  • در برابر باد و باران مقاوم هستند.
  • برای استخرهای عمومی و خصوصی قابل استفاده هستند.
  • در برابر ضربه و خوردگی مقاوم هستند.
  • در رنگ ها و ضخامت های متفاوت تولید می شوند.
  • در تمام شرایط و فصول قابل استفاده هستند.
  • انتقال دهنده عالی نور
  • در حرارت های بالا مقاوم هستند.
  •  از اشعات مضر آفتاب جلوگیری می کنند.
  • برای استحکام سازه دارای پروفیل‌های آهنی می باشند.

چرا از پوشش استخر استفاده کنیم؟

از استخرهای رو باز به دلیل افزایش ساخت برج ها و آپارتمان های بلند، دیگر با خیال راحت و آسوده نمی توان از آن ها استفاده کرد. اما با استفاده از یک پوشش سقف استخر که ساخته شده از پلی کربنات مات می باشد، می توانید با خیال راحت از استخر خود در فضای باز استفاده کنید.

پوشش سقف استخر و انواع مختلف آن

پوشش سقف استخر نیز دارای انواع گوناگونی است که با استفاده از ورق های پلی کربنات ورگیرهای حبابی، ثابت و یا متحرک ساخته می شوند. با توجه به سلیقه و طرح موردنظر مشتری این پوشش ها طراحی و ساخته می شوند که می توانند از استفاده از این سقف ها لذت ببرند. نکته قابل توجه این است نوع مختلف این نورگیرها در شرایط آب و هوایی مختلف به محل قرارگیری آن ها بستگی دارد.

مزایای استفاده از پوشش سقف استخر

سقف استخر از نوع ثابت

با استفاده از ورق های پلی کربنات، به صورت نورگیر سقفی ساده و یا نورگیر دو جداره پوشش های سقف استخر ثابت ساخته می شوند و از نورگیر حبابی برای پوشش سقف‌های ثابت استفاده می شود. در اجرای پوشش سقف ثابت استخر، از انواع ورق های پلی کربنات استفاده می‌کنند. اما این سقف ها قابلیت باز و بسته شدن ندارند و و دائمی هستند و به صورت ثابت در مکان موردنظر شما نصب می شوند.

از بهترین جنس ورق‌های پلی کربنات، در این سقف ها استفاده می‌کنند. برای اینکه این سقف ها طول عمر بالاتری داشته باشند آن ها را آب بندی می کنند. به دلیل ثابت بودن این سقف ها نمی توان آن ها را جمع کرد. از این سقف ها در مکان هایی که دید مشرف وجود دارد، استفاده می کنند.

سقف استخر از نوع متحرک

از ورق‌های پلی کربنات به صورت ریلی و یا متحرک، در ساخت سقف استخر از نوع متحرک آن استفاده می‌کنند. سقف استخر از نوع متحرک به دو صورت دستی و یا با استفاده از موتور، باز و بسته می شود. از پلی کربنات دو جداره، در ساخت این نوع پوشش‌ها استفاده می شود.

لایه های محافظ مانع از عبور اشعه مضر خورشید با نصب پوشش‌های سقف متحرک استخرها می شود. این نوع از سقف ها قابلیت باز و بسته شدن را دارند و می توانید با باز کردن آن ها از هوای تازه و نور خورشید در روز لذت ببرید. از ورق پلی کربنات، پوشش سقف متحرک ساخته شده است.

کاربرد سقف استخر سرپوشیده

هر یک از انواع سقف هایی که در طول متن به آنها اشاره شد در محیط های متعددی قابل استفاده بوده و کاربرد متفاوتی دارند. از اصلی ترین موارد کاربرد پوشش سقف استخر می توان به گزینه های زیر اشاره کرد.

مزایای استفاده از پوشش سقف استخر

سقف کاذب استخر و مزایای آن 

  • دلایل زیادی برای استفاده از این سقف ها وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:
  • برای لذت بیشتر از شنا، یک فضای زیبا و دلچسب ایجاد می کنند.
  • به دلیل تماس با نم و رطوبت جلوگیری از تخریب سقف اصلی
  • بهبود عایق بندی سقف و جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  • با پنهان سازی تاسیسات و سیم و کابل های استفاده شده در سقف باعث ایجاد نظم بهتر می شوند.
  • دسترسی راحت به تاسیسات به کار رفته در سقف برای عوض کردن و تعمیر آنها
  • جلوگیری از افزایش وزن سقف و عدم نیاز به استفاده از مصالح ساختمانی
  •  به دلیل اینکه متریال پوشش سقف از قبل آماده بوده، سریع تر اجرا و نصب می شوند و بلافاصله پس از انتقال به محیط نصب میشوند.

برای ارتباط بیشتر با ما می توانید با استفاده از شماره های زیر با ما در تماس باشید.

09205958384  و  02155957060

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.