مزایای استخر شیشه ای

مزایای استخر شیشه ای

1.نشان دادن بی وقفه از استخر

با استفاده از شیشه در هر جداره ای از استخر می توانید منظره و نمای فوق العاده ای به فضای اطراف بدهید. معماران هنرمند و خلاق برای متمایز کردن طرح های خود، بعد از ترکیب نور و رنگ به دکوراسیون های داخلی، از حرکت آب و بازتاب نورش به فضای داخلی استفاده می کنند. این کار با استفاده از پنل های شیشه ای در کف، فضای فوق العاده زیبایی  را برای دکوراسیون داخلی می سازد.

 2.قدرت و دوام بالای جداره شیشه ای

این بحث یک اولویت در اجرای هر ساختمانی است. اما شاید طراحان در مورد استفاده از شیشه در جداره استخر مشکلاتی داشته باشند، چون آب فشار زیادی را به دیوار استخر وارد می کند و در زمان شیرجه زدن در استخر نیز این فشار چند برابر می شود، اما امروزه با پیشرفت علم و تکنیک های لمینیت کردن شیشه و ایمن سازی می توان شیشه هایی با دوام و ایمنی بسیار بالا و شفاف ایجاد کرد. شیشه هایی که در مقابل فشارها و ضربات بسیار ایمن‌تر از مصالح مرسوم ساختمانی باشند و حتی در پنل های بزرگ استخر می توان با استفاده از اکریلیک، وجوه شفاف بسیار بزرگ و با طولهای بیش از ۵ متر اجرا کرد.

مزایای استخر شیشه ای

3.زیبا سازی استخر

زیباترین استخرهای دنیا، استخرهای بی انتها و شفاف هستند. استخرهای شیشه ای علاوه بر اینکه منظره کلی هر فضا را زیبا می کنند، برای شناگران داخل استخر نیز لذتی از شنا در استخر بدون بن بست دارد.

 4.نصب آسان

پنل های شیشه ای قابلیت نصب در هر جداره ای از استخر، اعم از دیواره یا کف را دارند. چنانچه که فریم اولیه آماده باشد، مراحل نصب و حمل پنل های شیشه ای نهایتا در دو روز آب بندی و نصب می شود.

 5.مقاومت زیاد در برابر رطوبت

در صورتی که تمام مشکلات استخرهایی که خراب شده‌اند ناشی از نداشتن عایق بندی مناسب و یا نامرغوب بودن مواد عایق بوده؛ در استخرهای شیشه ای پنل های شیشه ای با مواد پلیمری آب بندی می شوند و صددرصد در مقابل رطوبت عایق می شوند.

مزایای استخر شیشه ای

 6.نظافت بسیار آسان

یکی دیگر از مزایای خوب استفاده از شیشه در استخر این است که بسیار راحت و آسان تمیز می شود. شما می توانید با ساده‌ترین مواد شوینده جداره شیشه ای درخشان و شفاف داشته باشید.

 7.ابزار آموزشی

ورزش شنا یکی از بهترین و محبوب‌ترین ورزش ها در بین مردم است. شنا ورزشی است که از سن نوزادی تا سن کهنسالی می توان آن را انجام داد. فردی که شنا می کند نه تنها از این طریق احساس نشاط و راحتی می کند بلکه در اثر شنا کردن قابلیتهای جسمانی خود را افزایش می دهد.

استخر شیشه ای یک ابزار بسیار خوب و مناسب برای آموزش به مبتدیان است. در این استخرها افراد می توانند در زوایای مختلفی نوع شنا را تماشا کنند و مربیان هم دیگر نگران غرق شدن مبتدیان نیستند.

8.نور پردازی طبیعی

به دلیل شیشه ای بودن دیواره‌ها، در شب‌ها نور چراغ‌ها و در روزها نور طبیعی خورشید به درون استخر نفوذ پیدا می‌کند. همین باعث می‌شود که فضای تفریحی و سرگرمی خانه بزرگتر به چشم بیاید. همچنین با ساخت استخر شیشه ای، در زمینه نصب تجهیزات برقی و الکترونیکی در دیواره‌ها یا کف نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. در کنار این مورد، هر بار نور به درون استخر منعکس شود، تصویری زیبا و هنری به وجود می‌آید و جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای خلق می‌ شود که چشم هر تماشاگری را به خود خیره می‌کند.

 9.محافظت از بروز خطرات

یکی از نگرانی‌های والدین هنگام استفاده کودکان از استخر، اتفاقاتی هستند که ممکن است در زمان بازی کردن آنها به وقوع بپیوندند. خوشبختانه چنین مشکلی در استخرهای شیشه ای به هیچ عنوان وجود ندارد چرا که پدرها و مادرها می‌توانند هر چه که درون آب استخر می‌گذرد را از دیواره‌های شفاف ببینند.

مزایای استخر شیشه ای

 10.نگهداری آسان تر

برای تمیز کردن استخرهای شیشه ای، تنها به یک محلول شیشه‌ شوی و یک دستمال مناسب نیاز دارید تا لکه‌های به وجود آمده روی دیواره‌ها وکف را از بین ببرید و ظاهر زیبا و شکیل استخرتان را بار دیگر مانند روز اول احداث دربیاورید.

 12.بهترین گزینه برای آب درمانی

استفاده از آب برای درمان دردهای سیاتیکی، مفاصل و تقویت عضلات از سالهای خیلی دور توسط یونانیان، ایرانی ها، مصریان و ژاپنی ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه نیز اکثر پزشکان به بیماران خود آب درمانی و هیدروتراپی را توصیه می کنند. استخر شیشه ای این امکان را به پزشکان می دهد تا از نزدیک شاهد درمان بیماران خود باشند و از روند درست راه رفتن، رشد عضلات و اصلاح هرگونه فعالیت در آب مطلع شوند.

برای اینکه بتوانید از فصل تابستان به خوبی استفاده کنید و لذت کافی را بهرمند شوید، می توانید در باغ و ویلا هایتان از استخر های شیشه ای استفاده کنید. برای ارتباط با ما از طریق شماره های زیر اقدام فرمایید.

02155957060

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.