مزایای استخر شیشه ای برای شنا

مزایای استخر شیشه ای برای شنا

وجود پنجره های زیر آب از پلکسی گلاس اکریلیک مانند در استخرهای شنا در سال های اخیر به یک روند تبدیل شده است. در گذشته، آن را چیزی لوکس می‌دانستند، زیرا استخرهای شنا با پنجره‌های زیر آب را فقط در منحصر به فردترین مکان‌ها می‌توان یافت.

مشاهده

پنجره‌های زیر آب اغلب توسط مربیان شنا مورد استفاده قرار می‌گیرد و به آنها اجازه می‌دهد تا در حالی که دانش‌آموزان یا غواصان را در سطح چشم مشاهده می‌کنند، خشک بمانند. این نه تنها به مربیان اجازه می‌دهد تا ضربات و سبک‌های مختلف شناگران را نقد کنند، بلکه برای طراحی رقص شنای هماهنگ نیز بسیار مفید است.

از آنجایی که این یک سبک ترکیبی از شنا است که شامل رقص، ژیمناستیک و بخش زیادی از چرخش در زیر آب است، نظارت بر این حرکات در سطح چشم برای کسانی که نقش نظارت را دارند بسیار مفید است. پنجره های اکریلیک گرد بدون شک یکی از محبوب ترین انتخاب ها هستند.

مزایای استخر شیشه ای برای شنا

طراحی لوکس

پنجره های استخر نه تنها اهداف کاربردی خود را دارند. به طور فزاینده ای، معماران مدرن آنها را صرفاً برای لبه زیبایی شناختی و حس تجملاتی که از خود بروز می دهند، در طرح های خود قرار می دهند. وجود پنجره در استخر شنا می تواند مقداری نور طبیعی بسیار مورد نیاز را به اتاق ها یا فضاهای مجاور بیاورد، زیرا شفافیت آب نور را به جهات مختلف منعکس می کند.

پنجره های نورگیر غوطه ور در کف استخرها قرار می گیرند تا نور طبیعی را به کف زیرین منتقل کنند و عموماً در استخرهای کم عمق استفاده می شوند. حتی ممکن است یک استخر کامل اکریلیک داشته باشید و لبه سرریز برای نمای بی نهایت داشته باشید.

مواد بادوام

اکریلیک امروزه بیشتر به این دلیل استفاده می شود که نور بسیار بیشتری را نسبت به شیشه های معمولی منتقل می کند. علاوه بر این مقاومت ضربه ای بالاتری نسبت به شیشه دارد و در صورت خراشیدگی می توان آن را به حالت اولیه برگرداند. همچنین می‌توان آن را به اشکال مختلف قالب‌گیری کرد که مخصوصاً برای گوشه‌های گرد مفید است. ضخامت بلوک های اکریلیک مورد استفاده برای هر استخر بسته به عمق آب باید متفاوت باشد. به لطف سیستم های لعاب ایمن، فلنج های نگهدارنده ساخته شده از فولاد ضد زنگ و درزگیرهای پلیمری، نصب همیشه کاملاً ضد آب خواهد بود.

مزایای استخر شیشه ای برای شنا

فیلمبرداری زیر آب

برای کاربران دوربین، این پنجره‌ها کل فرآیند فیلم‌سازی و عکاسی از صحنه‌ها و تصاویر زیر آب را بسیار کاربردی‌تر می‌کنند. نیاز به غواصی یا هر وسیله تخصصی دیگر از بین می رود و به فیلمبردار فرصت بیشتری برای فیلمبرداری می دهد. این به فیلمبردار اجازه می‌دهد تا عکس‌های مورد نیاز و نورپردازی مناسب را دریافت کند و در عین حال گروه فیلم‌برداری را نیز خشک نگه دارد.

پزشکی و صنعتی

بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک ها استفاده از پنجره های استخر اکریلیک را برای مشاهده بیمارانی که در حال انجام فیزیوتراپی در آب هستند، اتخاذ کرده اند. آب درمانی برای درمان تعدادی از بیماری های مختلف برای حیوانات و انسان ها به طور یکسان استفاده می شود و استخرهای زیر آب برای مدت طولانی برای تحقیقات آرتریت مورد استفاده قرار می گرفتند. و همچنین برای استفاده پزشکی، آنها همچنین در کارخانه های تصفیه آب برای آزمایش کیفیت آب برجسته هستند.

در آکوا سرویس، ما در طراحی، ساخت و بازسازی استخر تخصص داریم، بنابراین اگر به مشاوره در مورد یک استخر کاملاً جدید نیاز دارید، برای بحث اولیه با ما تماس بگیرید – هیچ جایگزینی برای مشاوره تخصصی وجود ندارد.

استخرهای شنای لوکس را می توان با دیوارهای شیشه ای زیر آب طراحی کرد و انتهای شفافی برای استخر ایجاد کرد. این کار از طریق استفاده از لعاب ساختاری بسیار تخصصی انجام می شود. استخرهای اکریلیک به استخرهای شیشه ای نیز معروف هستند که شبیه آکواریوم هستند. استخرهای اکریلیک و استخرهای شنا با دیوارها یا پنجره های اکریلیک در حال حاضر در گرایش های طراحی استخر بسیار محبوب هستند.

مزایای استخر شیشه ای برای شنا

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟