مدرن ترین استخر شیشه ای

مدرن ترین استخر شیشه ای

استخر شیشه ای نمایی که به دکوراسیون ساختمان شما می دهد یک نمای زیبا و جذاب و خاصی می باشد که ساخت این استخرها در مکان های مختلف طرفداران زیادی دارد، مانند: هتل ها، منازل مسکونی، ادارات و بسیاری از مکان های دیگر.

اما در نصب و ساخت این استخرهای منحصر به فرد، شیشه از اهمیت بالایی برخوردار است. این شیشه ها نشکن می باشند و لمینت و سکوریت جزء این شیشه ها می باشند که ضخامت های متفاوتی دارند و همچنین می توانند توان و تحمل بالایی را از خود در برابر ضربه ها و فشار نشان دهند. همین موضوع سبب شده با نصب در دیواره ها و یا کف فشار وارد شده را تحمل کرد.

مدرن ترین استخر شیشه ای

نسل جدیدی از شیشه بالکن ها، استخر های شیشه ای می باشند که اطراف استخر را به عنوان پوششی محاصره می کنند و به صورت تاشو در هنگام گرما، جمع شوند و می توانید از هوای آفتاب جذاب لذت ببرید و همینطور جلوی نفوذ سرما را در زمان های سرد به داخل استخر بگیرد.

شیشه بخش تقریبا تمام استخرهای شیشه ای را تشکیل می دهد و حفاظ دور استخر نیز می تواند از جنس شیشه باشد. استخرهای شیشه ای انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه شخصی خود آن ها را انتخاب و اجرا نمایید. یکی از دلایل جذابیت استخر شیشه ای وجود خود شیشه است که باعث ورود فراوان نور و همینطور انعکاس نور می شود که این انعکاس جلوه خیلی زیبایی را به وجود می آورد.

مدرن ترین استخر شیشه ای

مراحل ساخت استخر شیشه ای

یکی از ایده ها و طرح های جذابی که در ساختمان های بلند و برج ها طراحی و اجرا شده است، استخرهای شیشه ای می باشند که اجرای این استخرها در ارتفاع طرفداران زیادی دارد. اما استخرهای شیشه ای در ارتفاع به صورت کنسول به طوری که بخشی از استخر از نمای ساختمان بیرون زده اجرا می شوند و معمولا این استخرها از نوع استخر کف شیشه ای می باشند.

ساخت استخرهای شیشه ای به این دلیل که در ارتفاع ساخته می شوند نیاز به دانش و مهارت بالا دارد که محاسبات لازم مانند اندازه‌گیری مقاومت مصالح و محاسبات بارهای استاتیک و تحمل فشار آب انجام شود. علاوه بر تمامی این موارد باید از قطعات ضذ زنگ و درجه یک نیز استفاده کرد.

مدرن ترین استخر شیشه ای

شیشه در استخر شیشه ای

در زمان های گذشته استخرها به شکل های هندسی مانند دایره و مستطیل ساخته می شدند اما با گذشت زمان و ایجاد طرح و ایده های جدید استخرها مدرن تر و جذاب تر شده و از شیشه در ساخت آن ها استفاده شده که شکل آن ها را جذاب تر کرده ست در واقع با ترکیب شیشه و آب یک محیط جذاب و فوق العاده ایجاد شده است.

در قسمت های مختلف استخر مانند کف، دیواره، پنجره می توان از شیشه استفاده کرد و همچنین می توانید تمام استخر خود را از شیشه بسازید و یک استخر تمام شیشه ای داشته باشید. ضخامت های مختلفی از شیشه در اسخت این استخرها وجود دارد که باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. شیشه سکوریت نشکن، یکی از شیشه های مورد استفاده در استخرهای شیشه ای می باشد که نسبت به شیشه های دیگر دارای مقاومت بالایی می باشد.

اگر شماهم برای ویلاتون تصمیم به ساخت استخر دارید حتما ساخت استخر شیشه ای رو پیشنهاد می کنم علاوه بر مزایاهایی که دارد درتابستان می توانید لذت کافی را از محیط ببرید. آکوا با تجربه چندیدن ساله با تخصص بالا می تواند هرآنچه در ذهن شما می باشد را اجرا کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

02155957060

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.