قدیمی ترین آکواریوم جهان

قدیمی ترین آکواریوم جهان

اجازه دهید شما را به سفری جذاب در معماری اصیل ویکتوریایی قدیمی ترین آکواریوم فعال جهان ببریم. SEA LIFE Brighton واقع در مقابل اسکله نمادین، در سال 1872 ساخته شد و دارای 5500 موجود مسحور کننده از جمله اشعه، کوسه، لاک پشت، تراپین، ماهی ستاره، اسب دریایی و یک آناکوندا است. اینجا در SEA LIFE Brighton می‌توانید همه آنها را ببینید.

یک جاذبه آکواریومی در شهر برایتون انگلیس است. این آکواریوم در سال 1872 به عنوان آکواریوم برایتون افتتاح شد و قدیمی ترین آکواریوم فعال در جهان است. این جاذبه توسط Sea Life در سال 1991 خریداری شد.

این سایت که توسط Eugenius Birch طراحی شد، به عنوان یک آکواریوم مستقل در سال 1872 پس از شروع ساخت و ساز در سال 1869 افتتاح شد. هزینه ساخت در آن زمان 133000 پوند (برابر با حدود 5.5 میلیون پوند) بود. آکواریوم در طول جنگ جهانی اول بمباران شد و پس از آن بازسازی شد.

آکواریوم برایتون قدیمی ترین آکواریومی است که هنوز در جهان فعال است، تنها آکواریوم قدیمی در آرکاچون فرانسه است که در سال 1867 افتتاح شد. برای همسویی با پیام sea life که  نژاد، نجات، محافظت است، این آکواریوم دارای طرح های پرورش و برنامه “The Big Fish” است که به صاحبان آکواریوم خانگی آموزش می دهد که کجا ماهی بخرند. در زمینی به وسعت 1500 متر مربع، غنا و زیبایی آب های محلی و استوایی در بیش از 38 آکواریوم و استخر زنده و متنوع به نمایش گذاشته شده است.

قدیمی ترین آکواریوم جهان

جاذبه ها

Sealife Brighton دارای بیش از 5000 موجود دریایی و بیش از 100 گونه مختلف است. 2.7 میلیون پوند برای جاذبه‌ای هزینه شد که بر تغییرات صخره‌های مرجانی مصنوعی در طول روز و شب تمرکز دارد. محل پروژه در ابتدا دلفیناریوم آکواریوم بود.

  • مخزن اشعه

در مخزن پرتوی بزرگ و نیمه لعابدار، پرتوهای خارپشت و سگ ماهی که بومی دریای شمال و اقیانوس اطلس شمالی هستند، زندگی می کنند. هر دو گونه از طریق رنگ و شکل بدن به خوبی با محیط خود سازگار هستند و بنابراین به راحتی قابل تشخیص نیستند.

  • پنجره پانوراما و تونل گرمسیری

با نگاهی به پنجره پانوراما، بازدیدکنندگان از حوضه اقیانوس استوایی شگفت زده می شوند و از فرصت تحسین گونه های مختلف کوسه ها مانند کوسه های صخره ای چشمگیر لذت می برند. تونل زیر آب شفاف و به طول هشت متر، نمایی اجمالی از زندگی دریایی استوایی را ارائه می دهد: ماشه ماهی، جراح ماهی و بسیاری دیگر از موجودات آبزی منحصر به فرد در اینجا می گردند.

  • طراحی داخلی

طرح اصلی توس دارای طاق‌نماها، سنگ‌کاری دقیق و ستون‌هایی بود که تحت تأثیر طراحی گوتیک و پمپی قرار داشتند. او همچنین مجسمه هایی از سنگ حمام، گرانیت قرمز ادینبورگ و مرمر سبز ساخت. پس از مواجه شدن با مشکلات مالی، آکواریوم توسط شرکت برایتون به دست آمد. آنها بین سالهای 1927 و 1929 کار بازسازی گسترده ای انجام دادند و بسیاری از طرح اصلی توس را تغییر دادند.قدیمی ترین آکواریوم جهان

هنگامی که جنگ شروع شد، آکواریوم مورد نیاز RAF قرار گرفت زیرا برایتون و هوو به شدت مورد هدف آلمانی ها قرار گرفتند. در دهه‌های 50 و 60، آکواریوم میزبان یک مکان موسیقی به نام اتاق‌های فلوریدا بود که بسیاری از هنرمندان جاز هر شب مرکز را با موسیقی پر می‌کردند.

در می 2019، SEA LIFE Brighton اولین نمایشگاه روز و شب در بریتانیا را راه اندازی کرد، جایی که مهمانان می توانند اقیانوس های شگفت انگیز ما را در روز و شب تجربه کنند. بازسازی 2.7 میلیون پوندی 8 ماه به طول انجامید و از زمان راه اندازی آن از اعتبار ملی برخوردار بوده است. این مرکز اکنون می تواند به داشتن بزرگترین مجموعه کوسه ها و پرتوهای بریتانیا در زیر یک سقف ببالد.قدیمی ترین آکواریوم جهان

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟