شفافیت در استخر

 شفافیت در استخر

استخر بدون سوال کالایی است که زیبایی و اعتبار را به باغ و خانه می بخشد و علاوه بر آن ارزش خانه را غنی می کند، همانطور که قبلاً در مقالات دیگر بیان کردیم. در دنیای بزرگ و متنوع طراحی استخر، استخرهای شیشه ای نقشی معتبر را نشان می دهند و به سمت دنیای لوکس پیش می روند. دلایل مختلفی برای درخواست شفافیت در استخر، علاوه بر دلایل زیبایی وجود دارد.

  • منظره به سمت یک نقطه پانوراما را ارزش گذاری کنید، که با شفافیت یکی از طرف های استخر برجسته می شود.
  • نور و روشنایی را به استخر هدیه دهید
  • استخر را حتی مینیمال تر و مدرن تر کنید (حتی اگر شیشه با هر سبکی مطابقت دارد)
  • اگر یکی از طرفین استخر به خانه متصل باشد، درخشندگی اتاق مجاور و نمای اصلی را تضمین می کند.
  • همچنین یک لمس باکلاس و لوکس را تضمین می کند.

شفافیت در استخر

در هر مورد، چه برای کل محیط، فقط برای یکی از اضلاع، برای دیوار مجاور یا برای پایین استفاده شود، نتیجه نهایی یک بازی شگفت انگیز از شفافیت است که با طبیعت و مناظر اطراف در تعامل است و ایجاد یک جلوه مدرن، مینیمال و کاملاً جذاب.

با یک استخر اکریلیک یا یک پنجره اکریلیک در استخر خود کمی هیجان را به حیاط خلوت خود اضافه کنید. این عنصر طراحی مدرن به دلایل زیادی بسیار مطلوب است. استخرهای اکریلیک به استخرهای شیشه ای نیز معروف هستند که شبیه آکواریوم هستند.

استخرهای اکریلیک و استخرهای شنا با دیوارها یا پنجره های اکریلیک در حال حاضر در گرایش های طراحی استخر بسیار محبوب هستند. بیشتر استخرهای دارای اکریلیک به جای اینکه در سطح زمین قرار بگیرند، برآمده هستند، اما گزینه های طراحی زیادی برای افزودن اکریلیک به استخرهای شنا وجود دارد.

ملاحظات استخر اکریلیک و چالش های ساخت و ساز

استخرهای دیواری اکریلیک نیاز به هماهنگی با مهندس سازه و توجه به جزئیات دارند. قطعات اکریلیک 2.5 اینچی ضخیم باید کاملاً در شکاف های درون ستون ها قرار گیرند تا یکپارچگی ساختاری حفظ شود و از نشتی جلوگیری شود. بسته به چیدمان حیاط، اکریلیک به دلیل وزن زیاد روی خانه برای نصب جرثقیل زده شده است. خبر خوب این است که ما می دانیم چگونه این کار را انجام دهیم و چندین استخر دیواری اکریلیک ساخته ایم.

شفافیت در استخر

مزایای استفاده از پانل های اکریلیک

  • وزن: پنل های اکریلیک به اندازه نصف شیشه وزن دارند و این امر حمل و شکل دادن به آن را آسان تر می کند.
  • مقاومت: اکریلیک تا 17 برابر مقاومت بیشتری نسبت به شیشه دارد!
  • اتصالات: به لطف فناوری های مدرن، ترکیب پانل های شکل های مختلف امکان پذیر است. این اتصالات نیز در مقایسه با اتصالات شیشه ای کمتر دیده می شوند.
  • انعطاف پذیری: از آنجایی که یک ماده پلاستیکی است، در نتیجه انعطاف پذیری بیشتری نسبت به شیشه دارد و به لطف این عامل در مقایسه با مواردی که روی شیشه در هنگام سفارشی سازی آن ظاهر می شود، کمتر در معرض شکستگی و شکنندگی است.
  • تراکم: اکریلیک ضریب هدایت حرارتی کمتری دارد. این بدان معنی است که سرما یا گرمای کمتری را هدایت می کند (مثلاً اگر به دیوار خانه متصل باشد). معمولاً رطوبت کمتری ایجاد می کند، از ریزش گرمای آب جلوگیری می کند و ایزوله بهتر را تضمین می کند.
  • شفافیت: ممکن است فکر کنید که اکریلیک کاملاً شفاف نیست، اما در اشتباهید! در واقع این شیشه از ورقه های مختلفی ساخته شده است که در کنار هم قرار گرفته اند و توسط یک فویل پلاستیکی از هم جدا شده اند که پس از مدت ها تماس با آب، مواد شیمیایی و عوامل جوی مات می شود و با گذشت سال ها شفافیت خود را از دست می دهد.

برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02155958384 تماس بگیرید و یا با شماره 09205958384 از طریق پیامرسان تلگرام و یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

شفافیت در استخر

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.