سقف شیشه ای استخر

سقف شیشه ای استخر

در فصل زمستان افراد برایشان سخت است که به استخر های عمومی و  بیرون بروند و استخر در ویلای آنها مناسب شنا در فصل زمستان نیست.اما شما می توانید با نصب سقف شیشه ای برای استخر های خود در هر ساعت و هر فصلی که می خواهید در آن شنا کنید و از لحظه لذت ببرید.

شما می توانید با توجه به جایگاهی که استخرتان دارد با مشورت کارشناسان ماهر در این موضوع تصمیم بگیرید که چه مدل سقف شیشه ای و از چه نوعی برایتان بسازنند که استفاده از آن راحت باشد و پس از مدتی مشکلی پیش نیاید. و حتی سقف های شیشه ای در فصل تابستان نیز باعث می شود که از ورود گرد و غبار و ریختن برگ ها جلوگیری کند و آب استخر شما همیشه تمیز بماند.

سقف شیشه ای استخر

 

چند نمونه از مزایای سقف شیشه ای

1-به راحتی می توانید در تمامی فصل های سال شنا کنید.

2-جلوه زیبایی به نمای ویلای شما می دهد.

3-می توانید دمای استخر را کنترل کنید.

4-گرفتن نور مستقیم خورشید.

5-تمیز ماندن استخر بدون ریختن زباله و برگ درختان.

6-جلوگیری از هرگونه آلودگی

7-سقف های شیشه ای را هم می توانید به حالت ثابت و هم متحرک سفارش بدهید.

سقف شیشه ای استخر

سقف شیشه ای متحرک

سقف شیشه ای متحرک را می توانید با توجه به محیطی که دارید سفارش بدید.سقف های شیشه ای متحرک به دو حالت دستی و کنترلی قابل سفارش می باشد که نوع دستی آن شما باید با جمع کردن آن به صورت ریلی یا زدن دکمه آن را جمع کنید. اما سقف شیشه ای کنترلی با استفاده از یک کنترل شما می توانید هر موقع که می خواهید و در حال شنا هستید با استفاده از کنترل آن را تنظیم کنید و از شنا کردن خود لذت ببرید.

طراحی سقف شیشه ای برای استخر:

سقف های شیشه را با توجه به ابعاد استخر طراحی می کنند اما باید با لبه های استخر کمی فاصله داشته باشد تا باز و بسته شدن آن اگر به صورت متحرک است راحت باشد و برای آن دغدغه ای نداشته باشید. و این طراحی توسط کارشناسان حرفه ای انجام بدهید تا بهترین راهنمایی را به شما بدهند تا پس از مدتی دچار مشکلی نشوید. وقتی طراحی درستی داشته باشید و از متریال درستی استفاده کرده باشید دیگر نگران هیچ چیزی نیستید.

برای سقف های شیشه ای از شیشه های سکوریت استفاده می کنند زیرا آنها در برابر ضربه و برخورد مانع نسبت به بقیه شیشه ها مقاوم و محکم تر می باشند.

از چه شیشه هایی برای سقف شیشه ای استفاده می کنند؟

  • شیشه سکوریت
  • شیشه لمینت
  • شیشه هوشمند
  • شیشه ضد گلوله
  • پرکاربرد ترین شیشه استفاده از شیشه سکوریت می باشد که در برابر ضربه و هرگونه برخوردی محکم و مقاوم می باشد  به همین دلیل پر استفاده ترین شیشه  شیشه سکورینت است

سقف شیشه ای استخر

تهیه سقف شیشه ای برای استخر:

سقف شیشه ای به دلیل آنکه بالای سرشما قرار می گیرد بسیار مهم می باشد و باید در خرید آن بسیار توجه داشته باشید تا به مشکلی برنخورید و به همین دلیل تمام سعی خود را داشته باشید بر این که با متخصصان که در کار خود حرفه ای هستند و تضمین بالایی دارند کار کنید تا سالیان سال با خیال راحت شنا کنید و لذت ببرید.

آب سکون با تجربه چندیدن ساله می تواند هر مدل و نوعی که بخواهید با توجه به جایگاه استخر شما برای شما سقف شیشه ای استخر بسازنند.فقط کافیه با کارشناسان ما در ارتباط باشید واز طرح و مکان خود برای ما عکس ارسال کنید و نتیجه خوبی را  دریافت کنید.

آب سکون با بیش از سه دهه تجربه بهترین متخصصان در این زمینه را دارد. شما می توانید. با تماس با شماره های موجود، مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشاوره آنلاین      09205958384

مشاوره حضوری  0215957060

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.