نحوه اجرا استخر روی پشت بام

ساخت استخر در پشت بام، یکی از ایده های جذاب و فوق العاده می باشد که امروزه بیشتر افراد از آن استفاده می کنند. استفاده از استخر در پشت بام باعث می شود لذت شنا کردن چند برابر شود و باعث می شود تا دکوراسیون بام شما مدرن تر شود. در بعضی از موارد که فضای کافی در خانه برای ساخت استخر وجود ندارد، یکی از بهترین مکان ها ساخت استخر در پشت بام می باشد، با استفاده از استخر روی پشت بام می توانید از شنا کردن در ارتفاع با ویوی آسمان لذت ببرید.

نحوه اجرا استخر روی پشت بام

قیمت اجرا استخر در پشت بام

هزینه اجرا و ساخت استخر در پشت بام به موارد گوناگونی بستگی دارد که از جمله این موارد می توان به ابعاد استخر اشاره کرد. ابعاد استخر با توجه به درخواست کاربران متغیر است و افزایش قیمت با افزایش ابعاد استخر رابطه مستقیم دارد، جنس استخر از دیگر مواردی می باشد که در ساخت استخر در پشت بام اثر می گذارد، استخرها مانند بسیاری از آیتم های معماری دیگر جنس های مختلفی دارند که هرکدام هزینه خاص خود را دارند و هزینه هر کدام از آن ها متفاوت می باشد.

هزینه های جانبی نیز علاوه بر هزینه های دیگر در اجرا و ساخت استخر نیز تاثیرگذار می باشد. با توجه به سلیقه شما این هزینه ها به وجود می آیند. مواردی مانند طراحی و اجرا استخر به شکل و طرح موردنظر کاربر و همچنین استفاده از نورپردازی های خاص و فوق العاده می توان مثال زد، که این موارد باعث زیباتر شدن استخر می شود.

یکی از هزینه های مهم و اصلی، هزینه های جرثقیل و هزینه هایی که مربوط به راه اندازی استخر در پشت بام است می باشد. به یک جرثقیل جهت حمل مواد، تجهیزات و قطعات و همچنین استخرهای پیش ساخته به بالای ساختمان نیاز است تا لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت استخر در پشت بام به دست پیمانکاران و تیم اجرا برسد تا به راحتی استخر در پشت بام اجرا شود.

نحوه اجرا استخر روی پشت بام

موضوعاتی در قبل اجرا استخر مهم می باشند.

مواردی مانند چگونگی نگهداری و پاکیزگی استخر از جمله سوالاتی می باشند که بعد از ساخت استخر برای کاربران پیش می آید، اما این که سازه ساختمان تحمل وزن استخر را دارد و آیا می توان در پشت بام یک استخر اجرا کرد؟ از مهم ترین سوالاتی می باشد که مطرح می شود و یا آیا می شود از نشت آب محافظت کرد.

اما با انتخاب یک تیم خوب و پیمانکار عالی، نیاز به نگرانی برای چنین مسائلی نمی باشد. از جمله پیمانکارانی که در اجرا و ساخت استخر روی بام تجربه زیادی دارند می توان به مهندسین مدرن استخر اشاره کرد.

وزن استخر در اجرا روی پشت بام

یک امر بسیار مهم در ساخت استخر روی پشت بام، درمورد اینکه آیا ساختمانی که قصد ساختن استخر در پشت بام آن را دارند، توانایی تحمل وزن استخر را دارد یا خیر؟ می باشد. محاسبه حجم استخر یکی از اولین کارها درمورد این موضوع است که همین موضوع بستگی به شکل هندسی استخر نیز دارد. زمانی که حجم استخر و حجم آبی که آن را پر می کند محاسبه شد، می توان به احداث استخر روی پشت بام تصمیم گیری کرد.

نکات مهم حین ساخت استخر در پشت بام

نکات قابل توجهی در ساخت استخر وجود دارد که باید رعایت شود، که در ادامه مطلب آن ها را بررسی می کنیم:

به یک برنامه ریزی دقیق برای طراحی شکل استخر روی پشت بام احتیاج است تا از اینکه استخر می تواند وزن آب را تحمل و منتقل کند، مطمئن شد. در این استخر ها دیوارها و ستون های زیر باید بار را به زیر ساختمان منتقل کنند.

باید از مواردی برای جلوگیری از نشت آب در استخر در پشت بام استفاده کرد تا از نشت آب در این استخرها جلوگیری کند. مخلوط بتن مسلح تقویت شده، از محبوب ترین ماده برای جلوگیری از نشت آب است. سقف پشت بامی که قصد ساخت استخر در آن را دارید باید به خوبی عایق بندی شود، و آب هیچگونه نشتی به سقف مکانی که زیر استخر هست در منطقه ای که احداث می شود، ندارد.

نحوه اجرا استخر روی پشت بام

نگهداری از استخر در پشت بام

بعد از مرحله ساخت استخر، نگهداری و خدمات استخر از جمله مواردی است که باید رعایت شود. و این موضوع شامل اقداماتی است که باعث جلوگیری از تغییر آب استخر می شود و سلامتی کاربران را به خطر نمی اندازد. نگهداری از استخر در پشت بام با دیگر استخرها متفاوت نمی باشد.

باید هر چند وقت یک بار سطح آب از حشرات، برگ و دیگر اجسام پاک شود و جلوگیری از سبز شدن آب استخر شود. برای تمیز کردن استخر شما می توانید از سیستم های رباتیک برای تصفیه و تمیز کردن آب استخر خود استفاده کنید و یا برای خدمات استخر، خود از موسساتی که در این حوزه فعالیت می کنند بخواهید تا در محل استخر حاضر شوند و برای تمیز کردن استخر شما اقدام کنند.

شما میتوانید با مطالعه مطالب بالا با مشاوره گرفتن از کارشناسان ما بهترین استخر را در پشت بام منزلتان خریداری کنید و با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

برای کسب اطلاعت بیشتر می توانید با ما در تماس باشید.

02155957060

0920595838

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.