رازهای ساخت استخر شیشه ای

رازهای ساخت استخر شیشه ای

استخرهای شیشه ای سفارشی و استخرهای شیشه ای زمینی یا اسپاهای اکریلیک در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. شیشه شفاف هر دو جهان داخل و خارج محیط استخر را به هم متصل می کند. شیشه شفاف به صورت بصری چشم شما را به سمت ویژگی های آرامش بخش آب می کشاند. شیشه یا اکریلیک پنجره ای سرگرم کننده و جذاب برای مشاهده شناگران پر انرژی ارائه می دهد. استخرها و اسپاهای شیشه ای نیز می توانند نورگیرهایی را در فضاهای نشیمن داخلی فراهم کنند.

استخرهای شنای لوکس را می توان با دیوارهای شیشه ای زیر آب طراحی کرد و انتهای شفاف برای استخر ایجاد کرد. این کار از طریق استفاده از لعاب ساختاری بسیار تخصصی انجام می شود. این تصور بصری را ایجاد می کند که اصلاً دیواری وجود ندارد: آب استخر فقط به صورت عمودی به پایان می رسد. شما می توانید از بیرون به عمق آب نگاه کنید بدون اینکه انحرافاتی که روی سطح آب دارید.

رازهای ساخت استخر شیشه ای

شیشه ای که برای استخر ساخته می شود باید طبق کاربری آن و عملکرد مورد نیاز آن طراحی شود. اگر که شیشه به خاصیت حرارتی احتیاج داشته باشد،(یعنی دو آب و هوای مختلف مانند داخل به خارج یا بین یک استخر گرم و یک سالن بدنسازی دارای تهویه مطبوع را از هم جدا می کند) باید از شیشه هایی استفاده کنید که دارای این خاصیت باشند.

ما شیشه استخر را طراحی، تولید و عرضه می کنیم. شیشه کاربردهای زیادی در محیط استخر دارد، از جمله مشاهده پنل ها در استخرها یا آکواریوم ها و حصارکشی در اطراف استخر. طراحی شده است تا با فشارهای زیاد ایستاده و شیک به نظر برسد و جلوه های شگفت انگیز نگاه کردن به آب، استخر بی نهایت و درگاه های شیشه ای را به آن اضافه کند.

برای هر یک از درخواست های پنجره شما، تیم ما نقشه های فنی مورد نیاز برای کار بتنی استخر، یعنی دهانه پنجره را ارائه می دهد. این به شما این امکان را می دهد که بر اساس مراحل نصب و/یا ساخت برنامه ریزی کنید. در این بین پنجره ها نیز تولید خواهند شد. آنها باید درست زمانی که در سایت به آنها نیاز دارید برای حمل و نقل آماده باشند.

رازهای ساخت استخر شیشه ای

شیشه بین استخر و سایر مناطق داخلی

می توان از قسمت شیشه ای استخر برای جدا کردن استخر از منطقه ای که داخل ساختمان است، استفاده کرد. در اینجا است که گزینه عایق حرارتی مهم می شود چون اگر آب و هوای آن منطقه قرار است متفاوت باشد، شیشه نیاز به عایق حرارتی پیدا می کند.

یک شیشه استخر باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند وزن تمام آب استخر را تحمل کند و ایمن باشد. مشخصات شیشه ها مبنی بر هر پروژه و با در نظر گرفتن چندین نکته اعم از اندازه استخر (حجم آب) و اندازه پنل شیشه ای که می خواهید اجرا کنید بستگی دارد.

یکی از جالب ترین طرح های شیشه ای برای استخر، یک استخر با کف شیشه ای است. اگر چه پروژه هایی از این قبیل بسیار چالش بر انگیز ممکن است به نظر برسد، اما ما می توانیم با غلبه بر این چالش ها، ایمن ترین و منحصر به فردترین استخر ها با وجه های شفاف در ایران را اجرا کنیم.

این استخر دارای کفی شفاف است که به شناگران این فرصت را می دهد تا آنچه در زیر آن وجود دارد مشاهده کنند و به آنها احساس کنند که در بالای جهان هستند. برای برخی این نوع استخر ممکن است تا حدی خطرناک و ترسناک به نظر برسد. اما اگر به دنبال چیزی واقعا استثنایی هستید و می‌خواهید آدرنالین خون خود را افزایش دهید، استخرهای کف شیشه‌ای قطعا تجربه شنای بی‌نظیری و مناظر عالی را به شما ارائه می‌دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

رازهای ساخت استخر شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.