دیواره شیشه ای چیست؟

دیواره شیشه ای چیست؟

شیشه یکی از المان هایی است که در بسیاری از مکان‌ها قابل استفاده است و معمولا برای اجزای داخلی و یا حتی بیرونی ببسیاری از ساختمان‌ ها به‌کار می‌رود. استفاده از شیشه در ساختمان‌ های اداری بیشتر به چشم می‌خورد و کاربرد بیشتری دارد. معمولا دیده می‌شود که در برخی اداره‌ ها و یا شرکت‌های خصوصی  دیوار شیشه ای به‌ عنوان پارتیشن های شیشه ای و یا پارتیشن اداری  استفاده می‌شود. دیوار شیشه‌ ای نوعی از دیوار است که در بسیاری از مکان‌ها کاربرد دارد.

دیواره شیشه ای چیست؟

دیوار شیشه‌ ای

همان‌گونه که در بالا ذکر کرده ایم. دیوار شیشه‌ ای از شیشه ساخته شده است. شیشه کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارند که معمولا آن را در خانه‌ ها بیشتر مشاهده می‌کنید. یکی از کاربردهای شیشه که اکثر خانه‌ ها آن را دارند، شیشه برای پنجره است. شاید شما کمتر خانه‌ای را دیده باشید که دیوار آن شیشه‌ ای باشد. معمولا دیوار شیشه‌ ای برای تقسیم‌کردن یک فضا به دو قسمت استفاده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید اغلب شیشه‌ ها شفاف هستند و این شفافیت باعث می‌شود که نور در کل فضای خانه گردش داشته باشید.

دیوار شیشه‌ ای، دیواری است که معمولا در خانه یا اداره‌ های کوچک استفاده می‌شود. در خانه‌ های کوچک، معمولا از دیوایدر برای جداسازی دو مکان از یکدیگر استفاده می‌شود. دیوایدر نوعی جداکننده فضا است که دیوار نیست و می‌ توان از یک طرف آن، طرف دیگر را مشاهده کرد.

اگر دوست ندارید که آن طرف دیوار شیشه‌ ای مشخص باشد و فقط جهت عبور نور از آن استفاده می‌کنید، بهترین کار استفاده از دیوار شیشه‌ ای مات است. یکی از المان هایی که در بسیاری از اداره‌ جات مشاهده می‌کنید این است که پارتیشن شیشه ای شیشه‌ ای دارند. برای مثال زمانی که به بانک می‌روید، دیوار های شیشه‌ ای را مشاهده می‌کنید که جلوی کارمندان بانک کشیده شده است. معمولا از دیوار شیشه‌ ای برای بسیاری از شرکت‌ها استفاده می‌شود.

استفاده از دیوار شیشه‌ ای در شرکت‌ها به این شکل است که اتاق‌ های کوچک شیشه‌ ای ساخته می‌شود و هر فرد در آن کار خود را انجام می‌دهد. اتاق کنفرانس و اتاق مدیر هم معمولا دیوار هایی از جنس شسشه دارند که باعث ایجاد جذابیت خواهد شد. زمانی که دیوار اتاق کارمندان از شیشه باشد، مدیران به‌راحتی می‌‎توانند کار این افراد را زیرنظر بگیرند. این نوع دیوار ها در شرایط امروزی بیشتر به‌کار می‌رود و دیده می‌شود که دیوار شیشه‌ ای برای فضاهای مدرن انتخاب بسیار مناسبی است.

دیواره شیشه ای چیست؟

ویژگی دیوار شیشه ای

یکی از چیزهایی که درمورد دیوار شیشه‌ ای به آن پرداختیم این بود که دیوار های شیشه‌ ای می‌ توانند نور را از خود عبور بدهند. انعکاس نور در دیوار های شیشه‌ ای بسیار بالاست و چه در روز و چه در شب می‌ توانید از این میزان نوری که در منزل و یا محل کارتان در گردش است به خوبی استفاده کنید. با داشتن دیوار شیشه‌ ای می‌ توانید دید کافی به بخش‌های مختلف منزل داشته باشید.

استفاده از دیوار شیشه‌ ای برای جداسازی برخی قسمت‌های خانه مانند پذیرایی از اتاق خواب و یا هر قسمت دیگر، از دیوار شیشه‌ ای استفاده کنید. برخی از دیوار های شیشه‌ ای دارای ویژگی‌هایی هیتند که می‌ تواند آن را از انواع دیگر متمایز کند. عایق صدابودن برخی از دیوار های شیشه‌ ای به علت دوجداره‌بودن آن است. برای مثال از دیگر آپشن‌های دیوار شیشه‌ ای برای محیط‌های خاص می‌ توان از دیوار شیشه‌ ای ضد گلوله استفاده کرد.

زمانی که شما تصمیم می‌گیرید که برای منزل و یا محیط کار خود از دیوار شیشه‌ ای استفاده کنید، باید به تمامی موضوعاتی که ممکن است برای‌تان ایجاد شود، فکر کنید. مشخصا بیشتر دیوار های شیشه‌ ای، شفاف هستند.

دیواره شیشه ای چیست؟

هزینه نصب و اجرای دیوار شیشه‌ ای

اگر قصد استفاده از دیوار شیشه‌ ای را دارید، باید عوامل مختلفی که در هزینه آن ارتباط مستقیمی دارند را بشناسید. عوامل مختلفی می‌ توانند قیمت نهایی کار را تحت تاثیر خود قرار دهند. این عوامل می‌ تواند، ابعاد، اندازه، ضخامت، طرح، رنگ و بسیاری از عوامل دیگر باشد. برای مثال اگر شما از شیشه سکوریت تک جداره برای دیوار شیشه‌ ای خود استفاده کنید، هزینه آن بسیار کمتر از دیوار شیشه‌ ای دوجداره خواهد بود.

برای این‌که در منزل و یا محل کارخود فضایی بسیار جذاب و جالب داشته باشید می‌ توانید از شیشه‌ های رنگی استفاده کنید. بسته به نوع رنگ انتخابی شما، شیشه می‌ تواند قیمت مختلفی داشته باشد. برای مثال زمانی که شما از رنگ رایجی مانند طوسی یا دودی استفاده کنید، مطمئنا قیمت آن از شیشه‌ هایی با رنگ‌های قرمز، زرد و … پایین‌تر خواهد بود. زمانی که شیشه را خریداری کردید، حال وقت این است که از فردی برای نصب شیشه کمک بگیرید.

فردی که دیوار شیشه‌ ای را نصب می‌کند باید فردی ماهر و باتجربه باشد. معمولا دستمزدی که این افراد می‌گیرند ارتباط مستقیمی با ابعاد و اندازه شیشه انتخاب شما دارد. هرچه ابعاد شیشه بیشتر باشد و آن مکانی که قرار است دیوار شیشه‌ ای قرار دهید بزرگ‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای نصب آن بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر اقدام بفرمایید.

02155957060

09205958384

 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.