جلوه های شگفت انگیز استخر شیشه ای

جلوه های شگفت انگیز استخر شیشه ای

بی شک وجود یک استخر شیشه ای در ویلا یا خانه شما، ارزش آن همه هزینه ای که برای ساخت استخر می کنید را دارد. حالا برای مطمئن شدن درباره این موضوع، در ادامه چندین نکته گفته شده تا شما بتوانید بیشترین بهره را از استخر خود ببرید و لذت داشتن آن را به بهترین شکل تجربه کنید.

  1. یک پمپ خوب تهیه کنید

پمپ ها با توجه به طراحی، در استخر ها متفاوت است و بنا بر طراحی استخر خود ، پمپ را دریافت می کنید. وقتی می خواهید یک پمپ جدید تهیه کنید باید به چندین نکته توجه کنید. با توجه به طراحی و اندازه استخر یا حتی آیتم های اضافی مثل آبشار، نیازهای یک استخر متفاوت خواهد بود. پس برای برآورده کردن تمامی این نیازها، شما باید یک پمپ خوب داشته باشید.

در کنار مسئله انتخاب پمپ، لوله کشی ها نیز باید بتواند از نرخ جریان پمپ بر بیاید. در کل بازده انرژی پمپ خود را باید بررسی کنید.

جلوه های شگفت انگیز استخر شیشه ای

  1. در انتخاب مواد شیمیایی دقت کنید

مهم ترین نکته برای سلامت آب استخر عملیات شیمیایی آن است. ولی امروزه برند های مختلفی از مواد شیمیایی در بازار وجود دارد، به همین خاطر باید در انتخاب و خرید آنها دقت کنید. شما می توانید از نمایندگی های مطرح و مجاز مواد شیمیایی با کیفیت را خریداری کنید. این مواد به منظور آب سالم مداوم استفاده می شود چون مهم هست تا PH آب استخر خود را کنترل کنید.

  1. سرویس و نگهداری استخر

اگر می خواهید استخر شیشه ای شما مثل روز اول زیبا به نظر برسد، باید از آن به خوبی مراقبت کنید. به خصوص اگر استخر خود را در حیاط و فضای باز اجرا می کنید باید مراقب عناصر طبیعی هم باشی تا استخر شما را کثیف و خراب نکند. چون در صورت نگهداری نادرست کارکرد استخر شما به خطر خواهد افتاد.

مهم ترین عامل که در سلامت استخر شما نقش دارد تمیزی آن و کناره آن است. در بخش های دیگر، مثل تجهیزات پمپ، مکه آن ها هم به تعمیر و نگهداری احتیاج دارند. پس برای داشتن یک استخر شیشه ای که همیشه وسوسه انگیز به نظر برسد، بررسی تمامی شرایط استخرتان واجب است.

جلوه های شگفت انگیز استخر شیشه ای

محبوبیت استخرهای شیشه ای 

استفاده از استخر به طور فزاینده ای به بخش مهمی از سبک زندگی شهری تبدیل می شود. یک استخر خصوصی در یک خانه مزایای زیادی را برای صاحب خانه ارائه می دهد و همچنین ارزش ملک را افزایش می دهد.

استخرها را می توان از مصالح مختلفی مانند بتن مسلح، شاتکریت، پلاستیک، کامپوزیت، شیشه و غیره ساخت. در تمامی موارد، مصالح مورد استفاده در ساخت استخر باید تا حدودی در برابر فشار آب مقاومت کند. ضربه ای باشد و باید ضد آب باشد.

استخرهای شیشه ای در طول سال ها به ویژه به دلیل جذابیت های زیبایی که دارند محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. استفاده از شیشه در استخرهای شنای معلق یا بی نهایت به دلایل واضح بیشتر رایج است. برای استخرهای معلق، می توان از شیشه به عنوان پانل های جانبی و/یا پایه استفاده کرد، در حالی که برای استخرهای بی نهایت می توان از آن فقط برای پانل های جانبی استفاده کرد. پیشرفت در فناوری شیشه، خواص مهندسی شیشه را بهبود بخشیده است تا آنها را کمتر شکننده کند و چقرمگی و دوام بهتری داشته باشد.

الزامات اولیه طراحی برای استخرهای شنای شیشه ای عبارتند از:

  • حداکثر شفافیت
  • نیرومندی
  • آب بند بودن
  • استحکام – قدرت

با رعایت چند قانون و اجرای نکات می توانید از استخر شیشه ای در خانه خود لذت ببرید. اگر شماهم به فکر تجربه همچین لذتی در خانه یا ویلای خود هستید، همین حالا با شماره  02155957060 تماس بگیرید و یا از با شماره تلفن 09205958384 از طریق پیام‌رسان های تلگرام و یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

جلوه های شگفت انگیز استخر شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.