ترسناکترین استخرهای جهان

ترسناکترین استخرهای جهان

در این لیست ترسناکترین استخر های جهان را جمع آوری کردیم. این استخرها به دلیل شکل و ظاهر آنها یا حتی داستان و قصه ی پشت آنها در این لیست قرار گرفته اند.

  •  استخر قرمز در The Library Resort (کوه سامویی، تایلند)

این استخر ترسناک واقع در تایلند است. این تفرجگاه ساحلی 4.5 ستاره با مناظر خیره کننده، سواحل شنی سفید و استخری قرمز رنگ از مهمانان پذیرایی می کند. شاید تعجب کنید اما این موضوع کاملا درست است، مانند صحنه‌ای از یک فیلم ترسناک، این چاله شنا با سایه‌های آرام مطمئناً یکی از عجیب‌ترین استخرهایی است که تا به حال دیده‌ایم.

اما در حالی که رنگ قرمز ممکن است باعث خزیدن پوست شما شود، هیچ خطری برای قرمز شدن پس از فرو رفتن وجود ندارد. باور کنید یا نه، رنگ قرمز آب استخر یک توهم نوری است. آب در واقع کریستالی شفاف است و عامل قرمز خود را از ترکیب کاشی های قرمز، زرد و نارنجی که استخر را تشکیل می دهند به دست می آورد.

ترسناکترین استخرهای جهان

  •  استخر کلاس اول جن زده ملکه مری (لانگ بیچ، کالیفرنیا)

اگرچه برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این استخر توسط ارواح افرادی که در استخر غرق شده‌اند تسخیر شده است، سیاهه درخت خود ملکه مری، که دلایل مرگ مسافران کشتی اقیانوس‌پیما را شرح می‌دهد، حتی یک مورد مرگ بر اثر غرق شدن را ذکر نکرده است. به نظر می رسد ارواح دیده شده در استخر درجه یک منحصراً زن باشند و گزارش هایی از حداقل یک زن بالغ و یک دختر کوچک به نام جکی وجود دارد که این مکان را تسخیر کرده اند.

امروز، استخر برجسته‌ترین بخش «تور ملاقات‌های جن زده» در آخرین محل استراحت کشتی در لانگ بیچ، کالیفرنیا است. راهنمایان تور «ستاره کوچولوی چشمک زدن» را زمزمه می کنند به امید دیدار جکی کوچولو، که فریادهایش اغلب در فضای غارنشین شنیده می شود. گویی این به اندازه کافی شبح آور نیست، اغلب گزارش هایی از ردپاهای مرطوب در اطراف لبه های خالی استخر وجود دارد.

این بحث ها باعث وجود این استخر قدیمی در این لیست شده است.

ترسناکترین استخرهای جهان

  • استخر متروکه در نزدیکی چرنوبیل (پریپیات، اوکراین)

قبل از فاجعه هسته ای سال 1986 در چرنوبیل، شهر پریپیات 49400 نفر جمعیت داشت. شهروندانش که تنها در دو روز به طور کامل تخلیه شدند، مجبور شدند تمام دارایی ها را رها کنند و پریپیات را به شهر ارواح تبدیل کردند. اگرچه به طور رسمی به عنوان ایمن برای ورود تایید نشده است، کاوشگران کنجکاو و شجاع شهری اخیراً شروع به ثبت بقایای شهر برای دیدن جهان کرده اند.

متروکه بودن این استخر دلیل وجود این استخر در این لیست شده است.

ترسناکترین استخرهای جهان

  • شیطان (ویکتوریا فالز، آفریقای جنوبی)

ما اعتراف می کنیم که گنجاندن آن در لیست ما کمی طولانی است، زیرا این یک استخر ساخته دست بشر نیست. اما، ما تصمیم گرفتیم که شما نمی توانید چیزی به نام “استخر شیطان” را از لیست نقاط ترسناک شنا حذف کنید!

هنگامی که جریان رودخانه در یک سطح معین است، معمولاً بین سپتامبر و دسامبر، یک سد سنگی گردابی با حداقل جریان ایجاد می‌کند و به شناگران ماجراجو اجازه می‌دهد تا با ایمنی نسبی چند فوت از نقطه‌ای که آب در ارتفاع 330 فوتی آبشار می رود، قدم بگذارند. سقوط. تخمین زده می شود که سالانه 1 میلیون نفر از این آبشار بازدید می کنند، اگرچه تنها درصد کمی خطر شنا کردن به سمت استخر را دارند.

ترسناکترین استخرهای جهان

  • استخر یخ‌زده در نای آگ پارک (اسکرانتون، پاس)

مانند چیزی از قسمتی از AMC The Walking (Swimming) Dead، فقط با نگاه کردن به این استخر جمعی یخ زده در اسکرانتون، پای ما را تا استخوان می لرزاند. خانه شرکت کاغذی Dunder Mifflin همچنین خانه ترسناک ترین یا دلگیرترین استخرها است. اگر استخر شما خیلی سرد است که نمی توانید در آن شنا کنید، سرمایه گذاری یا لذت خود را به حداکثر نمی رسانید. نکته جانبی: تمام استخرهای Waterworks Aquatics تا 92 درجه گرم می شوند.

ترسناکترین استخرهای جهان

  • استخر بسته

ما به سختی می توانیم به آن نگاه کنیم! فقط تعداد معدودی از آب و هواها وجود دارند که استخرها می توانند در تمام طول سال باز بمانند. ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که در سرتاسر کالیفرنیای آفتابی استخرهای سرپوشیده داریم. با این حال، نگهداری از یک استخر آب گرم با سطوح مناسب کلر در تمام سال نیاز به مقدار زیادی دارد. در اینجا یک بیانیه کاملاً بی طرفانه وجود دارد: Waterworks Aquatics بهترین، تمیزترین و استخرهای گرم را در جهان دارد!

ترسناکترین استخرهای جهان

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟