بهترین تیم اجرایی استخر شیشه ای

بهترین تیم اجرایی استخر شیشه ای

افزودن استخر به حیاط خلوت شما یک راه عالی برای افزایش جذابیت بصری و ارزش گذاری خانه شما است. استخرهای شنا برای ورزش کردن، فرار از گرما و ایجاد خاطرات ماندگار با دوستان و خانواده ایده آل هستند. نصب استخر برای صاحبان خانه هیجان انگیز است، اما معمولاً یک فرآیند یک بار در زندگی است، به همین دلیل است که شما باید کارشناسان خبره را استخدام کنید. ساخت و ساز ضعیف می تواند منجر به تعمیرات مداوم، حیاط آسیب دیده و تشدید مداوم شود، زیرا برای اصلاح این مسائل هزینه می کنید. سازندگان استخر بی تجربه یا آنهایی که قول می دهند ارزان ترین گزینه در منطقه باشند، همیشه قابل اعتمادترین نیستند.

تیم متخصصان واجد شرایط ما در آکوا سرویس اینجا هستند تا به شما کمک کنند. ما شما را در این فرآیند راهنمایی می کنیم، نصب استخر شما را تا حد امکان ساده می کنیم و به شما کمک می کنیم از تعمیرات پرهزینه جلوگیری کنید. در اینجا چهار اشتباه رایج استخرسازان آماتور و اقداماتی که می توانید برای اجتناب از آنها انجام دهید، آورده شده است.

بهترین تیم اجرایی استخر شیشه ای

فونداسیون بتنی به اشتباه ریخته شده است

فونداسیون بتنی یکی از مهم ترین قسمت های هر استخر است. یک فونداسیون مستحکم که به درستی توسط کارشناسان آگاه نصب شده باشد، نیازمند زمان و توجه به جزئیات است. این فرآیند هم هنر است و هم علم. فونداسیون استخر وظیفه تحمل وزن ساختمان را بر عهده دارد و از فرو رفتن استخر در زمین در طول زمان جلوگیری می کند. ریختن نادرست فونداسیون می تواند منجر به ترک، نشت آب و مشکلات ساختاری شدید در جاده شود. فقط یک متخصص واجد شرایط یا شخصی که تحت آموزش است و تحت نظارت یک متخصص واجد شرایط است باید این مرحله مهم نصب استخر را انجام دهد.

کدهای ساختمان محلی نادیده گرفته شده یا بررسی نشده است

کدهای ساختمانی محلی باید تا یک سه راهی رعایت شوند. نادیده گرفتن آنها می تواند منجر به جریمه های سنگین، تاخیر در ساخت و ساز یا بدتر از آن خراب شدن استخر و شروع مجدد شود. یک شرکت استخر ضعیف ممکن است سعی کند شما را متقاعد کند که رعایت قوانین ساختمانی محلی غیر ضروری است و نیازی به بررسی ندارد. این نادرست است. در عوض، یک سازنده استخر را استخدام کنید که با قوانین شهر و شهرستان و همچنین قوانین قابل اجرا HOA آشنا باشد.

استخر بسیار نزدیک به خانه ساخته شده است

این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که استخرسازان آماتور مرتکب می شوند. استخری که خیلی نزدیک به خانه ساخته شده است می تواند منجر به آسیب آب و/یا مشکلات ساختاری در فونداسیون خانه شما شود. اگر فکر می کنید که ساختمان استخر ممکن است خیلی به خانه شما نزدیک باشد، همیشه با یک معمار یا مهندس مشورت کنید. یک سازنده استخر که سعی می کند از گرفتن نظر دوم شما جلوگیری کند، یک پرچم قرمز بزرگ است. یک سازنده استخر قابل اعتماد و واجد شرایط به کار خود ایمان دارد و از نظر دوم یک متخصص دیگر در صنعت مهم نیست.

بهترین تیم اجرایی استخر شیشه ای

مزایای استخدام یک استخر ساز خبره و حرفه ای

یک سازنده استخر خبره می داند که چگونه استخر جدید شما را به بهترین نحو در ملک شما ادغام کند. استخر یک سرمایه گذاری قابل توجه است که باید با فضای حیاط خلوت شما کار کند نه اینکه از آن سبقت بگیرد. کارشناسان طراحی ما با توجه به جزئیاتی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، خط دید از داخل خانه تا استخر و اینکه آیا به فضای کنار استخر نیاز دارید یا خیر، با شما همکاری خواهند کرد. شکل، مواد و طراحی باید هم با زیبایی شناسی ایده آل شما و هم با آنچه که برای سبک زندگی شما مناسب است، همخوانی داشته باشد.

این تضمین می کند که مناظر اطراف و مواد عرشه استخر مکمل طراحی استخر بوده و به گره خوردن در کل فضا کمک می کند. استخر چیزی نیست که بتوان آن را برگرداند یا مبادله کرد. به همین دلیل است که کار با یک متخصص ماهر بسیار مهم است. ما می خواهیم شما با این افزودنی جدید فوق العاده هیجان زده شوید.

دسترسی به مواد با کیفیت بالا

سازندگان استخر ماهر فقط از بهترین مواد در هنگام ایجاد استخر رویایی شما استفاده می کنند. این تضمین می کند که استخر شما به گونه ای ساخته شده است که دوام داشته باشد و مواد مناسب را برای ساخت استخر رویاهای خود دریافت کنید. یک استخر ساز حرفه ای شبکه ای قوی خواهد داشت که به آنها کمک می کند تا هر گونه مصالحی، از کاشی کاری موزاییک گرفته تا سنگ فرش های تزئینی چوبی یا سنگ فرش را برای استخر رویایی شما تهیه کنند.

کاردستی برتر

تسلط کامل بر تکنیک های ساخت یک استخر با کیفیت سال ها طول می کشد، به همین دلیل است که نباید آن را به افراد بی تجربه واگذار کرد. برای اطمینان از اینکه سازنده استخری را دریافت می کنید که با نیازها و چشم انداز استخر رویایی شما مطابقت دارد، همیشه از یک متخصص بخواهید تا نمونه کارها را قبل از استخدام آنها ببیند. در نهایت، هرگز از درخواست مراجع یا جستجوی توصیفات مشتریان قبلی نترسید.

استخر سازان مورد اعتماد

کار با کارشناسان خبره، اشتباهات بی دقتی را کاهش داده و به شما آرامش می دهد. آکوا سرویس با بیش از 25 سال تجربه در صنعت، یکی از قابل اعتمادترین سازندگان استخر شیشه ای در ایران است.  تیم واجد شرایط ما آماده است تا به تحقق رویای داشتن استخر شما کمک کند. برای تعیین وقت و یا مشاوره همین امروز با ما تماس بگیرید.

بهترین تیم اجرایی استخر شیشه ای

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟