برتری استخر شیشه ای به استخر معمولی

برتری استخر شیشه ای به استخر معمولی

در آکوا سرویس ما بین پنجره های زیر آب و دیوارهای شیشه ای تمایز قائل می شویم. دیوار شیشه ای استخر یک پنجره ویژه زیر آب است. این دیوار شیشه ای نامیده می شود زیرا جایگزین بخشی از کناره های استخر می شود. هیچ پرتوی پشتیبانی در بالا وجود ندارد، تمام آن شفاف است. بالای پنجره فقط یک لبه شیشه ای صیقلی است. بنابراین برای نگه داشتن شیشه در جای خود، پنجره از طرفین و همچنین از پایین نصب می شود.

این تصور بصری را ایجاد می کند که اصلاً دیواری وجود ندارد: آب استخر فقط به صورت عمودی به پایان می رسد. شما می توانید از بیرون به عمق آب نگاه کنید بدون اینکه انحرافاتی که روی سطح آب دارید. و زمانی که شناگر را پشت دیوار شیشه ای می بینید – تا حدی غوطه ور و تا حدی بالای آب – فقط یک عکس عالی برای اینستاگرام شما است.

دیواره شیشه ای یک ویژگی هیجان انگیز استخر است که استخر شما را از دیگران متمایز می کند. جلوه خیره کننده ای را می توان با یک دیوار شیشه ای بدون تقویت کننده بالا به دست آورد. به نظر می رسد استخر به لطف نورهای زیر آب در تاریکی می درخشد.

برتری استخر شیشه ای به استخر معمولی

سرریز

اگر سطح بالای پنجره و سطح آب به هم برسند، یک پنجره سرریز به دست می آوریم. این بدان معناست که آب می تواند از لبه پنجره به یک ناودان سرریز برود. سپس لبه لیوان در زیر آب سرریز شده کاملا محو می شود. اگر سطح آب کمتر باشد، لبه بالایی آن را دیوار شیشه ای کفگیر می نامند.

دیوار کناری اکریلیک را می توان با یا بدون سرریز نصب کرد. سرریز در این زمینه به این معنی است که آب از لبه شیشه به داخل زهکشی می رود. بالای شیشه – مانند بقیه استخر بی نهایت – همسطح با سطح آب قرار می گیرد.

روش نصب؟

  • برنامه ریزی و آماده سازی

برای هر یک از درخواست های پنجره شما، ما نقشه های فنی مورد نیاز برای کار بتنی استخر، یعنی دهانه پنجره را ارائه می دهیم. این به شما این امکان را می دهد که بر اساس مراحل نصب و/یا ساخت برنامه ریزی کنید. در این بین پنجره ها نیز تولید خواهند شد. آنها باید درست زمانی که در سایت به آنها نیاز دارید برای حمل و نقل آماده باشند.

  • نصب اولین پنجره زیر آب

شما یک سازنده هستید که مایل به نصب استخر های شیشه ای آکوا سرویس هستید. به عنوان پیمانکار بدنه آب مسئول، شما در نصب پنجره های زیر آب تازه کار هستید. ما با ارائه خدمات پشتیبانی کامل، این تجربه را برای مشتریان خود به یک تجربه هیجان انگیز تبدیل می کنیم.

برتری استخر شیشه ای به استخر معمولی

ضرورت ساخت استخر

استخر بدون سوال کالایی است که زیبایی و اعتبار را به باغ و خانه می بخشد و علاوه بر آن ارزش خانه را غنی می کند، همانطور که قبلاً در مقالات دیگر بیان کردیم. در دنیای بزرگ و متنوع طراحی استخر، استخرهای شیشه ای نقشی معتبر را نشان می دهند و به سمت دنیای لوکس پیش می روند.

امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است. حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

برتری استخر شیشه ای به استخر معمولی

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟