استخر کف شیشه ای در ویلا

استخر کف شیشه ای در ویلا

امروزه به جای استخر های قدیمی از استخر های شیشه ای استفاده می کنند که بسیار مدرن و جذاب است و شما می توانید هنگام شنا اطراف را به راحتی ببینید.اگر از استخر های شیشه ای می خواهید در ساخت ویلا استفاده کنید بهتون پیشنهاد میشه تمام کار را از شیشه استفاده کنید تا علاوه بر جذابیتی که دارد بر ملک شما ارزش زیادی می دهد.

استخر های کف شیشه ای را بیشتر در داخل ویلا در طبقات و روف گاردن طراحی و می سازند تا اط ظبقه پایین کف استخر قابل دید باشد و یک نمای جذابی را ایجد کند.

استخر کف شیشه ای در ویلا

 

مزایای کف شیشه ای استخر

استخر های کف شیشه ای را که در طبقات می سازند باعث یک سبک مدرن در خانه می شود و می توانید وقتی در پذیرایی نشستید از شنا کردن دوستان خود لذت ببرید.

استخر های کف شیشه ای را می توانید به صورت کنسول هم نیز طراحی کنید.اما این امکان در صورتی می توانید بسازید که قسمتی از آن از پشت بام و روف گاردن بزند بیرون و تمام آن از شیشه کار می شود.

استخر های کف شیشه ای باعث می شود نور خورشید از قسمت شیشه به طور مستقیم از اب عبور کند و به داخل خانه راه پیدا کنند.و این راه حل برای خانه هایی که در پذیرایی آنها شیشه به کارنرفته و پنجره ندارند  بسیار مناسب است.

استخر کف شیشه ای در ویلا

هزینه ساخت استخر کف شیشه ای چقدر است؟

استخر های کف شیشه ای معمولا به دلیل مراحل ساخت سخت تری که دارد نسبت به بقیه استخر های شیشه ای هزینه آن تغییر می کند. اما باز هم با توجه به متراژ که از شیشه استفاده می شود و متریالی که برای ساخت استفاده می شود. حمل و نقل و آب بندی استخر،فیلتراسیون و مابقی قیمت و هزینه ساخت افزایش می یابد.

ضرورت ساخت استخر شیشه ای

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتناستخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

استخر کف شیشه ای در ویلا

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

اگر شماهم به فکر لذت بردن از تابستان خود هستید و یک  استخر شیشه ای رویایی میخواهید همین الان با مشاوران حرفه ای ما 02155958384 تماس بگیرید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.