اجرا و ساخت استخرهای بی نهایت

از جمله مزایایی که درمورد استخرهای بی نهایت مب توان اشاره کرد، زیبایی خاص و منحصر به فردی می باشد که این استخرها به فضای بیرونی شما می دهند. نما و ویویی که استخرهای بی نهایت به شما می دهند ترکیبی از بی نهایت و فضا می باشد که همین نمای خاص از جمله ویژگی هایی می باشد که انتخاب این استخرها یک انتخاب خاص و تک می باشد. استخرهای بی نهایت امکان لذت بردن از یک منظره پانوراما را بر روی یک منظره نفس گیر و هیجان انگیز را به شما می دهند. و همچنین سطح آب با آسمان ترکیب می شود و نمای ایجاد شده را چند برابر جذاب می کند.

استخرهای بی نهایت علاوه بر این که این احساس را در شما به وجود می آورند که با افق یکی هستید، یک منظره پایان ناپذیر را نیز در اختیار شما قرار می دهند طوری که انگار در آسمان شناور هستید که احساس فوق العاده ای را به وجود می آورد.

این استخرها که به نظر می رسد که در افق ناپدید می شود، استخر لبه صفر نیز نام دارند. این استخرها از نظر بصری فوق العاده می باشند و هیچ مرزی بین آب و آسمان را حس نمی کنید.

اجرا و ساخت استخرهای بی نهایت

نحوه کار کردن استخرهای لبه بی نهایت

با در نظر گرفتن و یا تصور یک آبشار می توانید به راحتی طراحی و نحوه کار کردن استخرهای بی نهایت را تصور کنید و متوجه آن شوید. در آبشار می بینید که آب از لبه عبور می کند و در هوای ناپدید می شود در واقع با پایین آمدن آب به قسمت پایینی این اتفاق را حس می کنید. در استخرهای بی نهایت نیز همین اتفاق میوفتد طوری که آب به سطح پایین تر بسته به میزان شیب ساخته شده در این استخرها ریخته می شود و دوباره بعد از آنکه حجم بیشتری از بالا سقوط می کند، سرازیر می شود.

استخر بی نهایت مانند یک آبشار اما با سطح پایین تر عمل می کند به طوری که یک قسمت از لبه های استخر پایین تر می باشد و همانند سدی که به یک حوضچه آب گیر پایین می ریزد، عمل می کند که بعد از آن آب به استخر فوقانی پمپ می شود تا دوباره سرازیر شود.

در چه مکان هایی از استخر بی نهایت استفاده می شود؟

استفاده از این نوع استخرها و اجرای آن ها در ارتفاع یکی از بهترین گزینه می باشد اما بهتر است این استخرها را در بام هایی اجرا کنید که فضای کافی برای این استخرها را داشته باشد. می توانید در حیاط خود نیز در صورت نبود فضای کافی برای اجرای این استخرها در بام، استخر بی نهایت را اجرا کنید. اما به طوری که این استخرها بر روی سطح بلندی مانند سکو اجرا بشوند که می توانید در فصل های گرم از اجرای این استخرها در حیاط خود نهایت لذت را ببرید.

اجرا و ساخت استخرهای بی نهایت

آیا ساخت استخرهای بی نهایت ایمن است؟

استخرهای بی نهایت ایمن می باشند، نحوه طراحی این استخرها که به صورت بی نهایت می باشد به این منظور است که آبشاری بودن این استخر یک نمای بی نهایت را ایجاد می کند به طوری اگر تا لبه شنا کنید به یک دیواره می رسید. اما این استخرهای بی نهایت از دیواره های شیشه ای برای جذاب تر شدن استفاده می کنند.

آیا ساخت استخر بی نهایت به تعمیر و نگهداری بیشتری نیاز دارد؟

ساخت استخرهای بی نهایت نسبت به ساخت استخرهای معمولی و یا سبک قدیمی پیچیده تر می باشند و در این صورت نگهداری و تعمیر آن نیز بیشتر از استخرهای دیگر می باشد. یک منطقه اضافی برای تمیز کردن در حوضه آبریز وجود دارد، اما باید فیلتر و پمپ آب نیز کنترل شود. هیچ چرخشی در صورتی که یکی مسدود یا خراب شود وجود نخواهد داشت و ، سریعتر از استخر معمولی به دلیل این که که آب از استخر لبه بینهایت و به یک حوضچه پایین می رود، تبخیر می شود.

نکاتی که پیش از اجرای استخر بی نهایت باید به آن توجه کنید.

سیستم تصفیه استخرهای بی نهایت دقیقا مانند سیستم تصفیه استخرهای سنتی می باشد. نداشتن اسکیمر مانند حوض آینه تنها تفاوت آن می باشد. جریان آب ورودی که توسط یک مخزن بافر تنظیم می شود، بسیار مهم می باشد. تقریبا 10 درصد، این مخزن از حجم استخر را نشان می دهد. می توان آن را کمی بیشتر نصب کرد اما به طور کلی به استخر اصلی متصل است.

بنابراین استخر شما می تواند آب را به داخل بکشد و آن را به استخر برمی گرداند و یک فیلتر که آب را از آلودگی ها پاک می کند ، زیرا به یک پمپ  فیلتراسیون مجهز می شود. به سنسور سطح ، شیر برقی و پمپ سرزیر برای مدیریت میزان جریان آب نیاز است.

اما ساخت استخرهای بی نهایت نسبت به استخرهای معمولی یک سوم گران تر می باشد. در این استخرها یک طرف از طرف دیگر بالاتر می باشد. باید مطالعاتی برای اطمینان از ثبات زمین انجام شود. تکنیک های ساخت کاملاً پیچیده هستند و باید درست مانند سنگ تراشی توسط متخصص انجام شود.

هزینه اضافی با تهیه تجهیزات خاص که به طور دائمی اثر سرریز را حفظ می کنند، به وجود می آید. تجهیز آن به یک تنظیم کننده PH در استخرهای سرزیر که دی اکسید کربن بیشتری تولید می کنند، ضروری خواهد بود.

اجرا و ساخت استخرهای بی نهایت

نگهداری استخرهای بی نهایت مانند استخرهای معمولی است:

وضعیت مخزن بافر با چک کردن هفته ای دو بار PH بررسی کنید. و هفته ای یکبار اقدام به تمیز کردن ناخالصی های ته نشین شده کنید. به طور منظم، ربات استخر خود را ر روی دیوارها و پایین استخر اصلی اجرا کنید، هر از چندگاهی مجبور خواهید بود میزان واریز مقیاس را کنترل کنید. این نوع استخرها به راحتی مقیاس بندی می شوند. با نصب یک کرکره غوطه ور، یک مانع شفاف برای داشتن دید واضح  یا یک زنگ هشدار، بهتر است احترام به استانداردهای ایمنی رعایت شود. محدودیت های ساختاری وجود دارد. در حالت ایده آل، در لبه افت ارتفاع و در ارتفاع زمین باید با کمی شیب واقع شود.

ساخت استخر های لوکس و شیشه ای در تمام مناطق دنیا با مجموعه ما امکان پذیر است و به راحتی می توانید پروژه خودتان را به دست ما بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

02155957060

09205958384 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.