استخر شیشه ای در کجا استفاده می شود؟

استخر شیشه ای در کجا استفاده می شود؟

استخر شیشه ای در فضاها و مکان های مختلفی مانند محوطه لابی، پارکینگ و تراس اجرا و نصب می شوند. به دانش تخصصی بالا و تجربه فراوان برای ساخت استخر شیشه ای نیاز است که از جمله این دانش می توان به محاسبات ابعاد شیشه، مقاومت شیشه در برابر ضربه و فشار و همینطور نصب شیشه که یکی از مراحل مهم و حساس در ساخت استخر شیشه ای می باشد، اشاره کرد.

استخرهای شیشه ای امروزه جزء یکی از گران ترین و لوکس ترین سازه های ساختمانی می باشند که در مکان های مختلفی اجرا می شوند و در هنگام ساخت استخر شیشه ای شما به یک دانش تخصصی و فراتر از یک محاسبه ساده نیاز می باشد که از جمله این نیازمندی ها می توان به پیمانکار، دانش تخصصی و کافی در ساخت این استخرهای جذاب اشاره کرد.

زیرا باید مقاومت مصالح، بارهای استاتیک، تحمل فشار آب و اجسام و در نهایت نیروی وارد آمده به دیواره‌ها در زمان شنا کردن شناگران به دلیل افزایش استحکام قسمت‌های مختلف محاسبه و اندازه گیری شود.

استخر شیشه ای در کجا استفاده می شود؟

ساخت استخر شیشه ای در ویلاهای لاکچری

شیشه یکی از مصالح اولیه و زیبا در طراحی و ساخت ویلاهای لوکس و مجلل می باشد که این متریال به ویلا نمایی شگفت انگیز و جذاب می دهد و همین موضوع باعث شده تا در بیشتر ویلاهای لوکس از استخر شیشه ای استفاده شود.

بخشی از نقشه های معماری این نوع املاک، استخرهای سرپوشیده و روباز شیشه ای می باشند که استفاده از شیشه جذابیت نمای ویلای شما را چندین برابر می کند و به خلق یک نمی زیبا و منسجم کمک زیادی می کند.

استخر شیشه ای در کجا استفاده می شود؟

استخر با پنجره شیشه ای در ویلا

استخر های شیشه ای انواع مختلفی دارند که یکی از انواع آن ها استخرهای شیشه ای پنجره ای شیشه ای می باشند که در یک دیوار این استخرها از یک پنجره شیشه ای استفاده شده است که برای فضاهای کوچک یکی از بهترین گزینه ها، استخر شیشه ای پنجره ای می باشد و همچنین باعث افزایش روشنایی می شود و نمای روشن و منحصر به فردی را به وجود می آورد.

در واقع می توان گفت که این استخرها برای تماشای مناظر اطراف نیز عالی می باشند اما در ابتدا یکی از روش های مشاهده برای مربیان شنا و غواص ها، استخرها با پنجره های شیشه ای بودند که امروزه به منظور یک سازه لوکس و جذاب در بسیاری از مکان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ضخامت شیشه های مورد استفاده در این نوع استخر ها از 12 میلی متر شروع شده و این شیشه ها از جنس سکوریت می باشند. جنس و ضخامت شیشه های متفاوت، بر اساس نوع استخر مورد استفاده قرار می گیرد. تعبیه یک قاب از بتون برای پنجره ها، یکی از مهم ترین مواردی است که باعث دوام و محکم بودن پنجره های شیشه ای می شود.

استخر شیشه ای در کجا استفاده می شود؟

استفاده از شیشه در اطراف استخر 

از نصب شیشه های سکوریت برای تزئین و زیبایی، بیشتر اوقات در استخرهای شیشه ای روباز استفاده می شود که برای جداسازی استخر از محیط دیگری که دمای آن متفاوت است از شیشه های سکوریت حرارتی استفاده می شود.

دیوارهای شیشه ای بدون قاب یکی از اولین انتخاب های بسیاری از معماران و طراحان برای سالن های ورزشی خانه و استخرهای خانگی می باشد که باعث افزایش ورود نور می شود. هنگام تعیین شیشه استخر، از مهم ترین نکات می توان به انتخاب لعاب انتخابی که مشخصات و عملکرد مناسب برای اینگونه محیط ها را داشته باشد اشاره کرد. که استحکام و استفاده از مواد مناسب استخر های شیشه ای در طراحی استخر و ساخت اینگونه استخر ها اهمیت بالایی دارند.

برای ارتباط با ما از طریق شماره های زیر اقدام نمایید.

02155957060

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.