استخر شیشه ای در تهران

استخر شیشه ای در تهران

با شناور شدن آزادانه آب در داخل یک محفظه شیشه ای، دیوارهای شفاف حس یک استخر بی نهایت را شبیه سازی می کنند. پانل های شیشه ای را می توان در چهار طرف نصب کرد تا احساس شنا در فضای خالی شفاف را به حداکثر برساند.

به دلیل شفافیت پانل های شیشه ای، به نظر می رسد که اصلا دیواری وجود ندارد. به دلیل این طراحی، می توانید از هر زاویه ای، چه در داخل استخر باشید و چه بیرون، از منظره استخر لذت ببرید. شنا در استخر شیشه ای هم هیجان انگیز و هم ماجراجویانه است. نصب استخر با دیوار شیشه ای کار پیچیده ای است و نیاز به معماران حرفه ای با توانایی های مهندسی قوی دارد.

استخرهای شیشه ای این روزها به طور باورنکردنی محبوب شده اند. برخلاف تصور رایج، شیشه ماده ظریفی نیست. انواع مختلف شیشه از طریق روش های فنی پیشرفته ایجاد شده اند که دارای استحکام، چقرمگی و دوام استثنایی هستند. تعدادی گزینه از نوع شیشه ای برای ساخت استخر شیشه ای وجود دارد.

انتخاب شیشه مناسب برای استخرهای شفاف به یک دلیل بسیار مهم بسیار مهم است: این شیشه باید به اندازه کافی مقاوم باشد تا نشکند و بتواند امنیت شما و افرادی را که برای لذت بردن از استخر خود به خانه دعوت می کنید تضمین کند. بنابراین، در اینجا چند گزینه شیشه ای برای این استخرهای لوکس وجود دارد.

  • شیشه لمینت
  • شیشه ی حرارت دیده

استخر شیشه ای در تهران

استخرها در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از سبک زندگی شهری هستند. با وجود دسترسی به استخرهای عمومی و تفریحی، صاحبان خانه از استخرهای خصوصی در داخل محوطه خانه استقبال می کنند. استخرهای خصوصی نه تنها برای اهداف تفریحی و استراحت عالی هستند، بلکه به عنوان یک مکمل فوق العاده برای خانه نیز عمل می کنند. یک استخر شنا که به درستی طراحی شده باشد می تواند به طور موثری ارزش ملک را با افزایش زیبایی شناسی خانه افزایش دهد. برای طراحی استخرها می توان از مواد مختلفی استفاده کرد.

با این حال، استخر شیشه ای شفاف از نظر زیبایی شناسی از همه چیزهای دیگر فراتر رفته است. استخر شیشه ای حال و هوای فوق العاده لوکسی را به ساختار خانه می بخشد. یکپارچگی ساختاری شیشه های معماری را می توان به روش های مختلفی برای ایجاد طرح های استخر کاملاً بدون قاب استفاده کرد. جزئیات مربوط به استخر شیشه ای را در این وبلاگ بررسی خواهیم کرد.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، یک استخر با دیوارهای شیشه ای می تواند به بهترین نقطه برای استراحت و تفریح ​​در حیاط خلوت شما تبدیل شود. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید از کیفیت خوب شیشه و نصب صحیح پنل ها اطمینان حاصل کنید. پس از آماده شدن استخر، قاب ها را نخواهید دید زیرا آب آنها را نامرئی می کند. بنابراین، هنگامی که در لبه استخر خود نشسته اید، احساس می کنید که در حال گسترش به افق است.

استخر شیشه ای در تهران

ضرورت ساخت استخر در منازل و ویلا

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است ؟پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند. در آکوا سرویس، ما در طراحی، ساخت و بازسازی استخر تخصص داریم، بنابراین اگر به مشاوره در مورد یک استخر کاملاً جدید نیاز دارید، برای بحث اولیه با ما تماس بگیرید – هیچ جایگزینی برای مشاوره تخصصی وجود ندارد.

استخر شیشه ای در تهران

 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟