نحوه ساخت استخر شیشه ای در باغ

استفاده از استخر شیشه ای در باغ امروزه جزء آیتم های پرطرفدار می باشد. بخشی از زیبایی باغ ها با استفاده از استخر شیشه ای در آن ها تامین می شود و با استفاده از استخر شیشه ای در باغ مکانی جذاب و مدرن را برای خود ایجاد می کنید.

با گذشت زمان، امروزه همه به دنبال آیتم های مدرن و لوکس برای باغ و ویلا خود هستند اما آیتم های شیشه ای یکی از آتیم های پرطرفدار و مدرن می باشند که از محبوبیت زیادی نیز برخوردار می باشند. استخر های شیشه ای از جمله استخر های گران و لوکس محسوب می شوند و اکثر افراد از استخر شیشه ای برای جذاب کردن آن استفاده می کنند.

نحوه ساخت استخر شیشه ای در باغ

استخر شیشه ای در طراحی لوکس باغ

یکی از امرهای ضروری و مفید داشتن ساخت و اجرای یک استخر در ویلا یا باغ می باشد که با هدف افزایش امکانات رفاهی نیز اجرا می شوند. به منظور اجرای حرکات ورزشی، بسیاری از افراد به صورت روزانه یا هفتگی از استخر به طور منظم اجرا می کنند.

استخرها از جمله مواردی هستند که افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح یا حتی درمان بیماری های خود از آن استفاده می کنند. بنابراین استخرهای شیشه ای علاوه بر رفع نیازهای افراد باعث مجلل و زیبا دیده شدن باغ نیز کمک می کند.

نحوه ساخت استخر شیشه ای در باغ

جنس استخر شیشه ای در باغ چیست؟

شیشه نشکن شیشه ای است که باید برای استفاده از استخر شیشه ای آن را در نظر بگیرید و از قابلیت های این شیشه ها مقاومت در برابر نور خورشید، فشار و حرارت می باشد. جلوگیری از ترک خوردگی ناشی از فشار و تغییر دما به دلیل استفاده از این شیشه های نشکن می باشد که مقاومت بالایی در برابر موارد مختلف دارند.

موارد مهم دیگر در ساخت استخر شیشه ای در باغ که باید در نظر گرفت این است که با توجه به ابعاد استخر و فشار وارده سازه باید از جنس ها و ضخامت های مختلفی از شیشه بهره برد.

و همچنین، توجه به درزبندی های اصولی با پروفیل های مخصوص از نکات مهم دیگر می باشد. جنس استیل و آلومینیوم، از بهترین فلزها برای ساخت ریل های قرارگیری این شیشه ها می باشند که باعث جلوگیری از شکستن شیشه می شوند.

از دیگر مکان هایی که استخر شیشه ای در آن ها کاربرد دارند، مکان های مختلفی مانند لابی، پارکینگ و تراس می باشد که برای ساخت سازه های شیشه ای مانند استخرهای شیشه ای در باغ به داشن و تخصص کافی نیاز می باشد و همینطور انتخاب تیم حرفه ای نیز از موارد مهم و حیاتی می باشد. تا اجرای استخر شما به طور اصولی و تخصصی و آسان تمام شود.

نحوه ساخت استخر شیشه ای در باغ

نحوه محاسبه هزینه استخر شیشه ای در باغ

نوع سازه، از عوامل تاثیرگذار در هزینه ساخت استخر شیشه ای می باشد. استخر شیشه ای انواع متفاوت و جذابی دارد که انتخاب هر کدام از آن ها بر هزینه ساخت استخر شیشه ای در باغ اثر می گذارد. از دیگر موارد مهم، ابعاد استخر، جنس و کیفیت شیشه و همچنین برند آن در ساخت اجرا استخر شیشه ای می باشد.

ابعاد استخر، جنس و کیفیت شیشه و همچنین برند آن از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت طراحی و پیاده سازی این نوع استخرها به شمار می روند. مکان ساخت استخر و کیفیت مصالح مورد استفاده در ساخت آن نیز نقش موثری در تغییر قیمت انجام این پروژه دارند.

برای داشتن اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

02155958384

09205957060

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.