استخر شیشه ای بی نهایت چیست؟

استخر شیشه ای بی نهایت چیست؟

امروزه  بیشتر مردم برای زیباتر دیده شدن ویلا و واحد مسکونی که دارند،  به این فکر هستند که چگونه زیبایی آن را چند برابر کنند. استخر های شیشه ای بی نها یت ایده بسیار جذابی برای آنها می باشد.

یک استخر شیشه ای بی نهایت دارای یک یا چند دیوار است که دقیقا با سطح آب از لبه به سمت پایین شیب دارد و باعث ایجاد آبشار در استخر شیشه بی نهایت می شود. استخرهای بی نهایت امروزه از جدید ترین و پر بازدید ترین طراحی استخرهای شنا هستند که به این مدل طرح ها، استخرهای شنا بیکران هم گفته می شود که از لحاظ معنایی جذاب تر می باشد. معمولا این مدل استخر های شیشه ای بی نهایت را در ویلا ها وپشت بام هایی که ویو آنها به سمت دریا که آب دریا و آبی آسمان ترکیب می شوند، می سازند که زیبایی آن را چندیدن برابر می کند.

استخر شیشه ای بی نهایت چیست؟

طراحی استخر بی نهایت

اکثر این مدل های استخر بی نهایت نیمه زمینی هستند ، ولی بعضی از آنها کاملا بالاتر از سطح زمین نصب شده اند. مدل استخر بی نهایت می تواند در تمام طرح های شکل آزاد و خطی متفاوت باشد. در صورتی که یک استخر از این مدل فقط یک لبه محو دارد ، ولی می توان آن را با لبه های ناپدید شده در دو یا چند طرف نصب کرد. ولی در نظر داشته باشید که هرچقدر لبه های محو شده بیشتری به استخر خود اضافه کنید ، هزینه بیشتری برای استخرتان باید پرداخت کنید.

آیا استخر های بی نهایت از نظر ایمنی قوی هستند؟

بله  استخرهای بی نهایت از نظرایمنی مطمئن هستند. طراحان و مهندسین استخرها را با رعایت ایمنی کامل طراحی می کنند و موقع ساختن آنها در دامنه تپه یا پشت بام اقدامات بیشتری را لحاظ می کنند. شاید در کنار لبه استخر احساس امنیت نداشته باشید و هر لحظه احساس ترس افتادن را داشته باشید اما هنوز یک دیوار استخر وجود دارد تا شما و مهمانانتان را ایمن و پایدار نگه دارد و بتوانید از شنا خود لذت ببرید.

مزایا استفاده از استخر بی نهایت چیست؟

جذابیت بی نظیر و لوکس بودن این استخر یکی از مزایای استفاده از آنها می باشد.هنگامی که در یک افق مناسب این محصول ساخته می شود، نمای زیبایی می دهد که تمام  چشم ها به آن خیره می شود.

زیبایی جذابی شبیه به افق دریا را می توانید به وسیله این استخرهای بی نهایت تجربه کنید که بسیار آرامش بخش است.عده ای  از مردم دوست دارند که از سراسر دنیا به مکان هایی بروند که در آن از این استخرها ساخته شده است تا بتوانند در این استخرها عکس بگیرند و از شنا کردن در آن لذت ببرند.

استخر شیشه ای بی نهایت چیست؟

استخرهای بی نهایت در مقایسه با استخرهای دیگر، بسیار سازگار با محیط زیست هستند. اشتباه بعضی از افراد این است که فکر می کنند آب از لبه های استخر هدر می رود در صورتی که به هیچ عنوان آب از لبه ها سرازیر نمی شود. در اصل در حوضچه های مخصوص جمع می شود و بعد دوباره به درون استخر پمپ می شود. پمپی که این کار را تنظیم می کند فقط موقعی کار می کند که استخر در حال استفاده است. با در نظر گرفتن  این دو مزیت شما می توانید هم زیبایی و هم حفظ منابع آبی را در کنار هم تجربه کنید.

ضرورت ساخت استخر شیشه ای

امروزه با وجود افزایش امکانات رفاهی در میان مردم، داشتن استخر شنا در ویلاها و یا ساختمان های مسکونی یک امری حیاتی است. بسیاری از استخر به منزله ی ورزش استفاده میکنند و آن را در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار میدهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

پس متوجه میشویم که امروزه استفاده از استخر به دلیل وجود نیاز های مختلف در میان مردم امری حیاتی است.حال باید نظر شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود پیشرفت در تمامی حوزه های تکنولوژی و رفاهی در میان مردم، آیا در حوزه ساخت استخر و تجهیزات وابسته به آن نیز نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده است؟

پاسخ به این سوال قطعا بله است.در گذشته ساخت استخر های تفریح در ایران با استفاده از تجهیزات ساده ای مانند لوله کشی هایی برای تخلیه، ورود آب سرد و فاضلاب و… انجام می شد.

اما اکنون هم جهت با پیشرفت های به دست آمده در زمینه ی تجهیزات و تاسیسات ارائه شده برای ساخت استخر شیشه ای در ایران نیز دارای مزایا و ویژگی های خاصی بوده و پاسخگوی توقعات افراد هستند.

استخر شیشه ای بی نهایت چیست؟

ویژگی های استخر بی نهایت

نکات مهم در زمان ساخت استخر بی نهایت

اگر در نظر دارید که  یک استخر بی نهایت خاص را در محل مورد نظر خود بسازید. اول باید در نظر داشته باشید که آیا این محل از نظر خاص و زیبایی شرایطی دارد که منظره خوبی را بتواند خلق کند یا خیر؟ این را در نظر گرفته باشید که  که استخرهای بی نهایت هنگامی که با منظره ای زیبا مانند خط افق، منظره یا اقیانوس همراه شوند، بهترین تصویر را دارند.

همچنین توجه داشته باشید که شما باید فضای کافی برای ساخت حوض زیر استخر اصلی را در اختیار داشته باشید. این فضا باید آنقدر پایین باشد که از دید خارج شود تا آن توهم را ایجاد کند ازسمتی نباید آنقدر پایین باشد که نتواند آب را بگیرد و موجب شود که آب هدر برود به همین دلیل به این فضا توجه زیادی داشته باشید.

اگر شماهم به فکر لذت بردن از تابستان خود هستید و یک استخر شیشه ای رویایی میخواهید ، می توانید همین الان با مشاوران حرفه ای ما تماس بگیرید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند.

مشاوران آنلاین   02155958384 

بازدید و کارشناسی  09205958384

 

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.