استخر شنای شیشه ای آیتمی زیبا برای خانه شما

یک شیشه در استخرهای زمینی یک افزودنی مجلل و منحصر به فرد برای هر خانه ای است. از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و همچنین می تواند منبع خوبی برای ورزش و آرامش باشد. استخر شنای شیشه ای آیتمی زیبا برای خانه شما خواهد بود.

استخر شنای شیشه ای آیتمی زیبا برای خانه شما

آیا یک استخر شیشه ای افزودنی زیبا برای خانه شماست؟

استخر شیشه ای روی زمین یک افزودنی مدرن و لوکس برای هر خانه ای است. آنها منظره ای خیره کننده ایجاد می کنند، فضایی آرام را ایجاد می کنند و احساس پیچیدگی را به حیاط خلوت می آورند. استخر شیشه ای شفاف زیر نور خورشید را منعکس می کند و نمایشی چشم نواز در حیاط خلوت شما ایجاد می کند.

 استخر شنای شیشه ای به دلیل قابلیت ادغام با هر معماری، به طور فزاینده ای محبوب می شود و به خانه شما حس منحصر به فردی می بخشد. با طراحی و نصب مناسب می توانید استخری با کاشی شیشه ای ایجاد کنید. استخر لبه فایبر شیشه از نظر بصری جذاب است، اما همچنین می تواند به نقطه کانونی خانه شما تبدیل شود.

افزودن یک استخر دیواری شیشه ای به شما امکان می دهد توجه را به حیاط خلوت خود جلب کنید و در عین حال محیط را آرام و آرام نگه دارید. انعکاس نور خورشید از طریق استخر شیشه ای پلکسی نیز جلوه ای مسحورکننده ایجاد می کند که می توانید در داخل و خارج از خانه از آن لذت ببرید. با یک استخر شیشه ای روی زمین، می توانید حیاط خلوت خود را به مکانی برای آرامش و زیبایی تبدیل کنید.

استخر شنای شیشه ای آیتمی زیبا برای خانه شما

آیا نگهداری از استخر شیشه ای آسان است؟

یکی از بزرگترین مزایای داشتن استخر شیشه ای روی پشت بام این است که نگهداری از آن آسان است. بر خلاف استخرهای بتنی و گچی، استخرهای شیشه ای نیازی به تخلیه، اسید شویی و بازسازی ندارند. از آنجایی که استخرهای شیشه‌ای دارای شیشه‌های مقاوم بادوام هستند، نیازی به لایه‌برداری و رنگ‌آمیزی نیست، همانطور که در انواع استخرهای سنتی ضروری است.

 تعمیر و نگهداری منظم، مانند تمیز کردن و فیلتر کردن، ساده و آسان است. با یک استخر شیشه ای، می توانید از یک تجربه شنا بدون نگرانی لذت ببرید و بدانید که سال به سال استخر شما عالی به نظر می رسد.

فرآیند نصب پنجره شیشه ای یا پنجره استخر شیشه ای شبیه به نصب پنجره آکواریوم است. آبسکون اطمینان می دهد که مواد ضد آب که برای آب بندی پنجره شیشه ای در استخر شنا استفاده می کنیم کارآمد و بادوام هستند. به علاوه در برابر فرسایش شیمیایی ناشی از مایعات با PH کم و افزودنی های کلرامین مشابه مواردی که در آب کلردار استخرهای شنا استفاده می شود، مقاوم هستند.

از این رو، با توجه به اینکه بیشتر استخرها در فضای باز نصب می شوند، از مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده می کنیم. همه اینها به درزگیرهای عایق رطوبت اجازه می دهد تا برای بیش از 5 سال عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. علاوه بر این، شرکت ما دستورالعمل هایی را برای روش های ایمن و مناسب برای تمیز کردن و حمل و نقل پانل های اکریلیک یا شیشه ای ارائه می دهد. در نهایت درزگیرهای ما در برابر نور خورشید و سطح بالای کلرامین روی آب استخر ترک نمی‌خورند و غیرکشسانی نمی‌شوند.

اگر هم نیاز به تعمیر استخر شیشه ای خود دارید، تکنسین های آبسکون به موقع و حرفه ای ترین روش را به شما کمک خواهند کرد. همچنین تمامی پنجره های استخر اکریلیک و شیشه ای که ما نصب کرده ایم به راحتی قابل تعمیر هستند.  برای عکس ها و نمونه های بیشتر لطفا به پروژه های نصب پنجره استخر شیشه ای یا اکریلیک ما نگاهی بیندازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02155957060 تماس بگیرید و یا با شماره 09205958384 از طریق پیام رسان های تلگرام و واتساپ به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

استخر شنای شیشه ای آیتمی زیبا برای خانه شما

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.