استخر شیشه ای آیتمی لوکس برای ویلا

استخر شیشه ای آیتمی لوکس برای ویلا

استفاده از پنل های شیشه ای در زیر آب و استخرهای شنا به یک ترند در سال های اخیر تبدیل شده. به دلیل طراحی منحصر به فرد آن و متریال هایی که در ان به کار گرفته شده، از ان به عنوان آیتمی لوکس استفاده می کنند.

مهم ترین ویژگی

استخر های شیشه ای و پنجره های زیر آب بیشتر توسط مربی های شنا و غواصان استفاده می شود چون میتوانند از طریق آنها حرکات دانش آموزان خود را به خوبی زیر نظر بگیرند بدون اینکه ذره ای خیس شوند. نه تنهای این امان را به مربی ها می دهد تا حرکات آنها را بررسی و نقد کنند، بلکه برای طراحی رقص شنای هماهنگ هم مفید است. نظارت بر این حرکات در سطح چشم برای کسانی که نقش نظارت را دارند بسیار مفید است. پنجره های اکریلیک گرد بدون شک یکی از محبوب ترین انتخاب ها هستند.

استخر شیشه ای آیتمی لوکس برای ویلا

طراحی لوکس

علاوه بر اهداف کاربردی استخرهای شیشه ای، معماران به طور زیادی از آن ها برای مسائل زیبایی شناختی و آن حس تجملاتی و شیکی که به فضا میدهد، در طرح های خود استفاده می کنند. استخر های شیشه ای می توانند نور طبیعی زیادی رو به فضاهای اطراف و مجاور خود انتقال دهند، و این موضوع به دلیل این است که شفافیت آب نور را به جهت های مختلف منعکس می کند.

متریال بادوام

به دلیل انتقال نور بیشتر اکریلیک نسبت به شیشه های معمولی، این متریال بیشتر استفاده می شود. در کنار همچین مزیتی، مقاومت ضربه ای بالاتری که اکریلیک نسبت به شیشه دارد، و همچنین در صورت خراشیدگی امکان تعمییر دارد، دلیل محبوبیت آن است.

علاوه بر آن می توان اکریلیک را به شکل های مختلف قالب گیری کرد که برای گوشه های گرد یا استخرهایی که دایره شکل هستند، خیلی مفید خواهد بود. ضخامت اکریلیک های مورد استفاده برای هر استخر بنا بر عمق آب و پروژه باید متفاوت باشد.

استخر شیشه ای آیتمی لوکس برای ویلا

فیلمبرداری آسان زیر آب

برای کاربرانی که دوربین دارند، استخرهای شیشه ای تمام پروسه عکاسی یا حتی فیلم سازی را در زیر آب بسیار کاربردی تر و دچار تحول میکند. چون نیاز به غواص یا هر وسیله ای که هزینه زیادی دارد و تخصصی است از بین می رود. از مزیت های آن می توان به این اشاره کرد که به فیلمبردار کمک می کند تا عکس های موردنظرش را با نورپردازی کاملا مناسب و زیبا دریافت کند و همچنین به کل گروه اجازه می دهد تا از اول تا آخر پروژه کاملا خشک بمانند.

مزیت های آن در صنعت پزشکی

از اصلی ترین کاربرد های پنجره های استخر شیشه ای در فضاهای عمومی تر مثل بیمارستان ها و کلینیک ها، مشاهده بیمارانی است که در حال انجام فیزیوتراپی هستند. آب درمانی برای درمان تعدادی از بیماری های مختلف برای حیوانات و انسان ها به طور یکسان استفاده می شود. و همچنین برای استفاده پزشکی، آنها همچنین در کارخانه های تصفیه آب برای آزمایش کیفیت آب می توانند مفید باشند.

با توجه به اینکه امروزه امکانات رفاهی میان مردم افزایش پیدا کرده، داشتن یک استخر در حیاط ویلا یا خانه ها به یک امر حیاتی تبدیل شده است. بسیاری از مردم از استخر برای ورزش استفاده می کنند و در طول برنامه هفتگی یا حتی روزانه خود آن را قرار می دهند. اما در کنار دید ورزشی نسبت به شنا، تعدادی از افراد برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و یا حتی درمان بیماری های خود به استخر ها مراجعه می کنند.

اگر به مشاوره درباره ساخت یک استخر شیشه ای نیاز دارید و نمیدونید از کجا باید شروع کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید، هیچ جایگزینی برای مشاوره تخصصی وجود ندارد.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

استخر شیشه ای آیتمی لوکس برای ویلا

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.