۹ تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

برای یک گریز آرامش‌بخش و رویایی، گذراندن زمان زیادی در کنار استخر برای تحسین کوه‌ها و مراتع پوشیده از برف سوئیس، آب تنی با پس‌زمینه‌ای پانوراما از پارک ملی سرنگتی تانزانیا، یا شنا کردن با چشم‌اندازهای وسیع از بالی بسیار دل پذیر است. در اینجا 9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت در سراسر جهان را معرفی می کنیم.

استخر بی نهایت جنگل بارانی در Alila Ubud، بالی

به نظر می رسد سطح سبز زمردی و بی حرکت استخر باریک مستطیلی شکل Alila Ubud مستقیماً به داخل جنگل می ریزد. در حالی که روی صندلی آفتابگیر زیبای بامبو خود دراز می کشید، میمون ها را در حال چرخش در میان درختان جنگل های بارانی اطراف تماشا کنید و به صدای پرندگان استوایی گوش دهید که شما را احاطه می کنند.

9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

جزیره لوکس در استخر بی نهایت در هتل گریس سانتورینی، یونان

استخر بی‌نهایت انتزاعی و هندسی در هتل گریس سانتورینی رو به دهانه آتشفشانی شگفت‌انگیز جزیره یونانی است که نیمه غوطه‌ور در دریای اژه است. در حالی که تراس چند لایه و دکوراسیون داخلی هتل مینیمالیستی و تماماً سفید است و با آبی آسمان و استخر شیک تضاد دارد و به پالت رنگ آبی و سفید جزیره یونانی متمایز می‌افزاید.

9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

استخر بی نهایت در کوه در هتل ویلا هونگ، سوئیس

استخر بی‌نهایت هتل ویلا هونگ در ارتفاع 914 متری از سطح دریا، منظره‌ای به دریاچه لوسرن، دره و کوه‌های پوشیده از برف سوئیس دارد. این محیط در شب‌های زمستان، با غباری که از آب گرم بالا می‌آید، آسمانی پر ستاره و پوششی از برف که چشم‌انداز را پوشانده است، در بهترین حالت خود قرار دارد.

9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

مناظر ساحلی از استخر بی نهایت در هتل بلموند کاروسو، ایتالیا

در Caruso، A Belmond Hotel، یک کاخ رمانتیک قرن یازدهمی اقامت کنید و از مناظر استخر بی‌نهایت ساحل آمالفی ایتالیا لذت ببرید. صخره‌های صخره‌ای خط ساحلی اینجا که اغلب به‌عنوان دیدنی‌ترین بخش ایتالیا توصیف می‌شود، پوشیده از درختان زیتون، خانه‌هایی با رنگ‌آمیزی درخشان بر روی تراس‌های منتهی به دریا، و نمایش باغ گل‌های زنده است.

9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

استخر بی نهایت در فور سیزن لج، سرنگتی

هتل چهار فصل سافاری لج سرنگتی در قلب پارک ملی سرنگتی تانزانیا واقع شده است. و استخر بی‌نهایت آن منظره‌ای خارق‌العاده از دشت‌ها دارد، با یک سوراخ آبی که به معنای واقعی کلمه در جلوی آن قرار دارد، که فیل‌ها مرتباً در اطراف آن جمع می‌شوند.

9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

استخر بی نهایت روی پشت بام در هتل مارینا بی سندز، سنگاپور

استخر بی نهایت در بالای هتل مارینا بی سندز یک نمایش واقعی است. شنا کردن در چنین ارتفاعی عجیب و غریب است اما به روشی خوب. در شب، به ویژه خاص است، زیرا استخر با درخشش ملایمی روشن می شود و نورهای درخشان آسمان خراش های سنگاپور جلوی شما می درخشد.

9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

یک استخر بی نهایت کنار ساحل در Six Senses Yao Noi، تایلند

در استراحتگاه Six Senses Yao Noi در تایلند، مهمانان ویلاهای مخصوص به خود با استخرهای خصوصی مشرف به ساحل دارند تا بتوانید از یک شام کنار استخر با فانوس و در خلوت کامل لذت ببرید. اما استخر بی‌نهایت خمیده هیل‌تاپ رزرو، واقعاً خیره‌کننده است، مشرف به خلیج فانگ نگا و تقریباً به طور کامل با افق آبی روشن ترکیب می‌شود.

9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

دو استخر بی نهایت روی پشت بام در 137 پیلارز رزیدنس بانکوک، تایلند

هتل انحصاری 137 پیلارز رزیدنس بانکوک ادعای دو استخر بی‌نهایت باورنکردنی را دارد. یکی را می توان در طبقه 27 یافت و برای هر مهمانی از رزیدنس باز است. این یک چشم انداز بتونی با خطوط هندسی رنگ شده در زیر آب و ستون های مرمر خاکستری در حاشیه استخر است.

روی یکی از صندلی های آفتابگیر کاراملی رنگ رو به شهر تکیه دهید، در جکوزی کنار استخر غوطه ور شوید یا از بار مجاور نوشیدنی بنوشید و از مناظر عالی لذت ببرید. برای مهمانان «سوئیت»، یک استخر بی نهایت 20 متری روی پشت بام وجود دارد که در آن یک باغ روی پشت بام و چشم انداز 360 درجه پیدا خواهید کرد – شنا در طلوع خورشید در اینجا فراموش نشدنی است.

9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

استخر بی نهایت در جزیره ای در برج العرب جمیرا، امارات

برج العرب جمیرا که در جزیره‌ای در خلیج فارس ساخته شده است، یکی از مکان‌های دیدنی دبی است که برخی از بهترین مناظر شهر را ارائه می‌دهد. استخر بی‌نهایت وسیعی در اطراف لبه یک تراس طبقه‌بندی که روی دریا قرار دارد، با صندلی‌های آفتاب‌گیر سفید، چترهای آفتابی و درختان نخل گلدانی منحنی شده است.

با قدم زدن روی یک پل باریک به سمت هتل، استخر کوچکتر دیگری با بار شنا و کابانای خصوصی پیدا خواهید کرد. همچنین یک استخر بی‌نهایت روی پشت‌بام با مناظر بی‌نظیر وجود دارد، که در آن «شنای عاشقانه در نور مهتاب»، از جمله ماساژ، نوشیدنی‌ها، و شنا در استخر با آب پر از گلبرگ‌های رز در دسترس است.

9 تا از بی نظیرترین استخرهای بی نهایت

با ما تماس بگیرید

در آبسکون، سازندگان استخر سفارشی لوکس ما در چند دهه گذشته استخرهای شیشه ای و بی نهایت خیره کننده ای را برای مشتریان در سراسر ایران و حتی خارج از کشور ساخته اند. پروژه های قبلی ما را در سایت ببینید یا امروز با تیم ما تماس بگیرید تا درباره ساخت یک استخر شیشه ای بی نهایت در خانه خود بحث کنید. با شماره 02155957060 تماس بگیرید یا به صورت آنلاین با شماره 09205958384 در تماس باشید.

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.