استخرهای شیشه ای معلق دنیا

استخرهای شیشه ای معلق دنیا

تجربه شنا کردن در استخرهای معلق دنیا یکی از هیجان انگیزترین و شاید وحشتناک ترین تجربیاتی است که در طول عمرتان می توانید تجربه کنید. آیا می توانید تصور کنید که در استخری بر فراز آسمان شنا کنید؟ اگر کف این استخر شیشه ای باشد، از حس سقوطی که هر لحظه به شما دست می دهد، هیجان زده می شوید یا وحشت زده می گردید؟

استخر معلق هتل جوئل، دالاس

این استخر جادویی توسط معماران برجسته ای طراحی شده و در پشت بام هتل جوئل دالاس قرار گرفته است. مهمانان این هتل می توانند تجربه شنا کردن در طبقه دهم هتل را داشته باشند. مساحت این استخر 8 فوت است و دقیقا بر فراز خیابان اصلی دالاس معلق می باشد. از این رو، شناگران هتل چشم انداز خیره کننده ای از مرکز شهر دالاس در اختیار خواهند داشت.

استخرهای شیشه ای معلق دنیا

استخرهای شیشه ای معلق دنیا

استخر معلق هتل بین المللی دبی

حس غلبه بر نیروی جاذبه و شنا کردن در میان آسمان و زمین برای کسانی که به دنبال تجربه ای فراتر از استراحت کردن در استخر هستند، مناسب است. حس غوطه ور شدن در آب با حالت سرگیجه، همزمان با تماشای مناظر نفس گیری که از دیواره شیشه ای استخر پیداست، بسیار لذت بخش خواهد بود.

استخرهای شیشه ای معلق دنیا

استخر استخرهای شیشه ای معلق دنیاهتل بین المللی دبی

استخر بی انتها میراژ هوس

یک استخر بی نظیر در پشت بام میراژ هوس که توسط معماران برجسته در جزیره یونانی تینوس (Tinos) ، مجمع الجزایر سیکلدیز (Cyclades) ساخته شده است. تپه های صخره ای و آسیاب های بادی زیبا در این جزیره خیره کننده، منظره الهام بخشی ایجاد کرده است.

استخرهای شیشه ای معلق دنیا

استخرهای شیشه ای معلق دنیا

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟