استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

کوه‌های آلپ یکی از خیره‌کننده‌ترین مناظر اروپا هستند و برخی از بهترین اسکی‌های جهان را در خود جای داده‌اند، بنابراین جای تعجب نیست که چرا میلیون‌ها گردشگر سالانه به کوه‌های آلپ سرازیر می‌شوند. در کنار اسکی، اگر به ورزش های برفی علاقه چندانی ندارید، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد. سلامتی بخش بزرگی از سبک زندگی در این منطقه از جهان است و خواهید دید که بیشتر هتل‌های این منطقه شامل یک آبگرم درجه یک هستند.

در پست امروز ما تعدادی از شگفت‌انگیزترین استخرهای بی‌نهایتی را که در کوه‌های آلپ پیدا خواهید کرد، از هتل‌های شیک مرکز شهر گرفته تا استراحتگاه‌های مجلل در دامنه کوهستان را به اشتراک می‌گذاریم.

  • سوئیسوتل زوریخ، سوئیس

سوئیسوتل زوریخ که بخشی از یکی از مجلل‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای در جهان است، کاملاً در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و فضایی آرام و آرام را ارائه می‌کند، اما همچنان نزدیک به هیجان و فرهنگی است که زوریخ ارائه می‌کند.

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

  • استراحتگاه کوهستانی فوئربرگ، اتریش

ریزورت کوه فوئربرگ در قلب منطقه اسکی Gerlitzen-Alpe، مقصدی عالی برای اسکی بازان مشتاق و آماتور است. چه بخواهید در دوهای پیشرفته شرکت کنید یا در مدرسه اسکی در نزدیکی ثبت نام کنید، متوجه خواهید شد که فوئربرگ پایگاه ایده آلی برای تعطیلات ورزشی برفی شما است.

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

  • هتل ویلا هونگ، سوئیس

هتل ویلا هونگ در کنار کوه بورگنستاک در ارتفاع 914 متری، بالاتر از شهر Ennetburgen در قلب سوئیس قرار دارد. این هتل قدیمی که برای اولین بار در سال 1905 ساخته شده است، اخیراً تحت بازسازی اساسی قرار گرفته است که در کنار خدمات با کیفیت بالا و موقعیت آن در منطقه ای با زیبایی های طبیعی برجسته، آن را به یکی از شگفت انگیزترین استراحتگاه های جهان تبدیل کرده است.

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

  • گنبد آبی، اتریش

اگر آرامش هدف بازی است، پس در Aqua Dome خوش شانس هستید. این هتل خلاقانه و هیجان انگیز از لحظه ورود بر سلامتی تاکید دارد. هر کاری که هتل انجام می دهد، از دکوراسیون اتاق گرفته تا غذای پیشنهادی، با در نظر گرفتن تجدید قوا طراحی شده است.

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

  • کامبرین، سوئیس

اکثریت قریب به اتفاق استخرهای بی‌نهایت را می‌توان در استراحتگاه‌های کارائیب یا هتل‌های استوایی آسیایی یافت، اما هتل کامبرین آدلبودن یکی از زیباترین استخرها را ارائه می‌کند و چند دقیقه با یک پیست اسکی در آدلبودن، سوئیس فاصله دارد.

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

  • هتل داس موزر اتریش

خب، هتل داس موزر مطمئناً جلب توجه می کند. این جواهر کوچک هتل که بر روی صخره کوهستان آرلبرگ ساخته شده است، تنها هفده اتاق دارد اما به مهمانان یک تجربه تعطیلات فوق العاده را نوید می دهد. مناظر داس موزر که در لبه یک صخره متعادل است، کاملاً بی‌نظیر است و این مکان را به مکانی عالی برای استراحت به دور از استرس‌های زندگی روزمره و شارژ باتری‌های خود تبدیل می‌کند.

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

  • داس گلدبرگ، اتریش

داس گلدبرگ یک هتل خیره کننده در دامنه کوه است که از لحظه ورود نفس شما را بند می آورد. چه به دنبال اسکی، پیاده روی یا استراحت باشید، آن را در اینجا خواهید یافت.

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

  • Panoramahotel Oberjoch، آلمان

هتل پانوراما اوبرجوخ که در بلندترین دهکده کوهستانی آلمان در ارتفاع 1200 متری قرار دارد، مکانی است که «همه می‌توانند بهشت خود را پیدا کنند» و آن را به مقصدی فوق‌العاده برای گردشگران تبدیل می‌کند، چه بخواهید از آلپ آلگو برای اسکی، پیاده‌گردی یا پیاده‌گردی دیدن کنید. فقط در محیط زیبا استراحت کنید.

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

  • STOCK Resort Finkenberg، اتریش

تعطیلات سلامتی سال به سال طرفداران زیادی پیدا می‌کند، صدها هزار نفر از ما به دوری از واقعیت روی می‌آوریم تا احساس خستگی کنیم، استراحت کنیم و سطح انرژی خود را با استخر و شنا تجدید کنیم. STOCK Resort Finkenberg اتریش یک سرزمین عجایب پوشیده از برف است که بر رفاه، سلامتی و اوقات فراغت تمرکز دارد و آن را به مقصدی پرطرفدار برای کسانی که به دنبال استراحت هستند تبدیل می کند.

استخرهای بی نهایت در کوه های آلپ

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟