تاثیر استخر شیشه ای در ملک شما

با اینکه امروزه دسترسی به استخر های عمومی و باشگاه ها بسیار راحت شده ولی داشتن یک استخر شخصی در خانه یا ویلای شما، می تواند بسیار مورد استقبال قرار گیرد. استخر های خصوصی علاوه بر خوب بودن برای پر کردن اوقات فراغت شما و تفریحی سالم، برای زیبایی و جلوه ملک شما هم بسیار عالی است. اگر استخر شما به درستی طراحی شده باشد و تمامی نکات زیبایی و ایمنی را باهم دارا باشد، ارزش افزوده ای چشم گیر به خانه شما خواهد بخشید که با هیچ چیز دیگری قابل جایگزین نیست. در ادامه به تاثیر استخر شیشه ای در ملک شما خواهیم پرداخت.

موقع طراحی استخر های شیشه ای می توانید از ایده ها و متریال های مختلفی استفاده کنید، تا استخر شیشه ای شما حتی زیباتر از آنچه هست به نظر برسد. آنها یک آیتم لوکس به شمار می روند که در ساختار خانه شما تاثیر فوق العاده ای دارند. از وجه های شفاف در استخر ها به روش های مختلفی می توان استفاده کرد. در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم.

تاثیر استخر شیشه ای در ملک شما

توضیحات استخر شیشه ای

دیوارهای شیشه ای به عنوان پنجره ای در زیر آب یاد می شوند. وقتی جریان آب را در این وجه های شفاف مشاهده می کنیم، حس یک استخر جادویی و بی نهایت را به ما میدهد. هچه تعداد وجه های شفاف شما بیشتر باشد، این حس بیشتر خواهد شد.

از آنجایی که این دیواره ها کاملا شفاف هستن، طوری به نظر می رسد که انگار اصلا هیچ دیوار و مانعی وجود ندارد. یعنی شما چه در داخل استخر باشید و از طریق وجه شفاف بیرون رو ببینید یا اینکه بیرون آن باشید و از طریق شیشه ها داخل آب را ببنید، می توانید نهایت لذت را ببرید. نصب چنین استخر های پرچالشی نیاز به معماران و مهندسین حرفه ای و با تجربه دارد تا نتیجه نهایی کاری بی نقص باشد.

تاثیر استخر شیشه ای در ملک شما

ایده های نو در طراحی استخر

شما می توانید استخرهای شنا را در ابعاد و اشکال و حتی سبک های مختلفی بسازید. البته در اولین قدم باید به فضایی که می خواهید استخر خود را اجرا کنید دقت کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید. اگر فضای ملک شما بزرگ باشد به راحتی می توانید یک استخر بزرگ و عمیق داشته باشید. اما اگر می خواهید استخر شما مزایای بیشتر و چشم گیر تری داشته باشد، می توانید استخر های شیشه ای را انتخاب کنید. در طی چند سال اخیر، استخرهای شیشه ای متقاضیان زیادی پیدا کرده است. دلیل عمده این موضوع هم مزایای آن است که شامل:

  • ظاهری زیبا و جذاب: به دلیل شفافیت و خاص بودن سازه های شیشه ای، این نوع استخر ها بسیار عالی و زیبا به نظر می رسند.
  • ارمغان آور حس آرامش: وقتی در محیط یا حیاط خود یک استخر شیشه ای داشته باشید، در استراحت و حس آرامش شما کمک خواهد کرد.
  • کانون توجه و افزودن ارزش به ملک: از آنجایی که استخرهای شیشه ای طراحی متفاوت و منحصر به فردی دارد، باعث جلب توجه افراد میشود و اگر قصد فروش ملک خود را داشته باشید، منجر به افزایش قیمت فروش شما خواهد شد.
  • تاثیر آن در دکوراسیون محیط: استخر های شیشه ای جزو کالاهای لوکس به شمار می روند، به همین دلیل وقتی از آن در خانه یا ویلای خود استفاده می کنید، دکوراسیون محیط شما را بهبود می بخشد و به آن حس مدرن و لاکچری بودن می دهد.

ما در سراسر ایران خدمات ساخت استخر های شیشه ای را انجام میدهیم، پس اکر قصد دارید تا ملکی زیبا و لوکس داشته باشید، حتما استخر شیشه ای را در برنامه های اجرای خود قرار بدهید.

ما با مشاوره های تخصصی  به شما در انتخاب طراحی بهترین استخر های شیشه ای کمک می کنیم. به شما این تضمین را میدهیم که با تجربه 30 ساله خود در اجرای وجوه شفاف و سازه های شیشه ای، استخر شیشه ای همراه با کیفیت ترین متریال و ایمنی بالا به شما ارائه دهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

تاثیر استخر شیشه ای در ملک شما

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.