ساخت و ساز استخر شیشه ای در ایران

استخرهای شیشه ای یک روند در معماری معاصر هستند. پروژه هایی مانند اولین استخر شناور در جهان، در لندن، و استخرهای بالکن در یک ساختمان، در هند، تنها چند نمونه از انقلابی است که در ساخت استخرهای شنا در سراسر جهان شاهد آن بوده ایم. ما در زمینه ساخت و ساز استخر شیشه ای در ایران به شما خدمات کامل ارائه می کنیم.

شیشه بیش از هر زمان دیگری ماده مرجع در این نوع ساخت و سازها بوده است، زیرا به ما امکان می دهد عملکرد استخرها را با حس زیبایی شناسی بالا ترکیب کنیم. در مورد استخر شناور در لندن، این توسعه به ساکنان ساختمان اجازه می‌دهد از فضایی با طراوت و آرامش در یک شهر شلوغ لذت ببرند و ساکنان شهر همچنان آسمان را ببینند.

از فولاد ضد زنگ گرفته تا کاشی‌های سرامیکی، طیف گسترده‌ای از روکش‌های استخر در بازار موجود است که می‌توانند به تنهایی یا به صورت ترکیبی برای برآورده کردن همه نیازها استفاده شوند.

با پیشرفت چشمگیر طراحی و فناوری ساخت استخر در سال های اخیر، موادی که زمانی برای کسانی که به دنبال راه اندازی استخر خصوصی بودند دور از دسترس بودند، به طور فزاینده ای مقرون به صرفه و در دسترس می شوند.

ما قبلاً به محبوبیت روزافزون پنجره‌های زیر آب در استخرها نگاهی انداخته‌ایم، و با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید توجه خود را به یکی از پویاترین و منحصربه‌فردترین مواد تکمیلی در آنجا معطوف کنیم: شیشه. چه به دنبال یک ظاهر روستایی، صنعتگر باشید یا خطوط تمیز و مدرن، شیشه در طیف وسیعی از سبک ها، شکل ها و اندازه ها موجود است.

ساخت و ساز استخر شیشه ای در ایران

ملاحظات مهم

مهم است که به خاطر داشته باشید که شیشه ممکن است به مراقبت خاصی نیاز داشته باشد. شما همچنین باید یک غشای ضد شکستگی را در نظر بگیرید … در آب و هوای سرد / یخبندان، این امر در نوارهای کاشی و به ویژه هر قسمت کاشی کاری ضروری است. که در بالای زمین قرار دارند، مانند استخرهای بی نهایت.

به طور مشابه، شیشه می‌تواند بسیار لغزنده باشد، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از قرار دادن آن در مناطق ورودی/خروجی یا هر جایی که افراد پیاده به استخر وارد/خروج می‌شوند، دو بار فکر کنید، مانند پله‌ها یا در مناطق کم عمق. برخی از ردیف های کاشی بدون لغزش در لبه پله ها باید این را اصلاح کنند

کمی مراقبت بیشتر از شیشه عمر طولانی آن را تضمین می کند – این ماده ای قوی اما اغلب حساس است. با در نظر گرفتن همه این موارد، بیایید نگاهی به چند روش بیاندازیم که روکش شیشه می تواند ظاهر و احساس استخر شما را تغییر دهد.

رنگ های نفس گیر

برخلاف کاشی‌های سرامیکی که رنگ‌های آن‌ها به دلیل ماهیت متریال، عموماً مات هستند، شیشه مانعی در برابر نور نیست. این نتیجه خواص طبیعی آن است و تأثیراتی که می تواند بر روی نور و رنگ آب ایجاد کند می تواند به طور مثبتی نفس گیر باشد. در ترکیب با چراغ های زیر آب با کیفیت، می توانید یک اثر هنری شگفت انگیز – استخر خود – را در روز و شب تجربه کنید. همچنین می توانید شیشه شفاف را با پشتی سفید یا رنگی ترکیب کنید تا جلوه ای چشمگیرتر داشته باشید.

ساخت و ساز استخر شیشه ای در ایران

ترکیب و مطابقت

کاشی‌های شیشه‌ای را می‌توان با طیف گسترده‌ای از مواد کاشی دیگر ترکیب کرد و در طراحی فضای داخلی استخر خود، طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از سنگ یا کاشی سرامیکی به عنوان بوم خود در رنگ های ساده، می توانید یک الگوی موزاییک با استفاده از شیشه نصب کنید. از آنجایی که شیشه شفاف است، این می تواند به الگوی موزاییک عمق بصری منحصر به فردی بدهد که با بسیاری از انواع دیگر روکش در دسترس نیست. از طرف دیگر، می توانید این کار را برعکس انجام دهید، با کاشی های سنگی یا سرامیکی که تاثیر بصری خوبی به محیط شیشه ای می بخشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

پرزنت حضوری 02155957060

مشاوره آنلاین 09205958384

ساخت و ساز استخر شیشه ای در ایران

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.