کف شیشه ای ویلا

کف شیشه ای ویلا

برای اینکه یک ویلای خاص و مدرن داشته باشید، استفاده از شیشه داخل ساختمان نمای ویلای شمارا چندیدن برابر میکنید. برای همین می توانید از شیشه در مکان های مختلف استفاده کنید. یک نمونه از آن کف شیشه ای است که به محیط شما فضای خیلی خاصی می دهد و کاملا ویلای شمارا متفاوت تر جلوه می دهد.

کف شیشه ای در حال حاضر و با توجه به گسترش روز افزون معماری، مصالح جدیدی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این متریال‌ها می‌توان شیشه را نام برد .در عصر حاضر خلاقیت رمز اصلی موفقیت طراحان برتر است .از طراحی کارهای یونیک و منحصر به فرد ترس نداشته باشید .اجرای کف شیشه ای و سقف  شیشه ای در کافی شاپ ها ، رستوران ها ، موزه ها ،محیط اداری و حتی خانه که استفاده از نور و انعکاس آن بسیار چشمگیر می باشد کاربرد دارد.

کف شیشه ای ویلا

کف شیشه ای و کاربرد آن

شیشه‌ها با توجه به سادگی و شکیل بودنشان، طرفداران بسیاری در زمینه  کاربردهای ساختمانی دارند. یکی از پر کاربردترین مصارف شیشه، بهره گیری از این عناصر در کف ساختمان‌ها و اجرای کف شیشه‌ای اتاق‌ها، راه پله‌ها و… است. بنابراین امروزه در بسیاری از اماکن از جمله کافی شاپ‌ها، استخرها، رستوران‌ها و… کف شیشه‌ای، به چشم می‌خورد.اخیرا با توجه به افزایش میزان علاقه مندی به استفاده از شیشه سکوریت در خانه های ویلایی ، مراکز اداری و تجاری ؛ اغلب طراحان از این متریال در دکوراسیون داخلی و خارجی علی الخصوص در ساختمان های بزرگ و بلند مرتبه استفاده می کنند.

کف پوش شیشه ای یکی از سازه هایی است که برای ساخت آن نیاز به شیشه های مقاوم و نشکن داریم . برای داشتن یک فضای استاندارد با شیشه کف نیاز به یک زیرسازی استاندارد می باشد.

معایب کف شیشه ای

کف شیشه ای نشکن که در ساختمان ها و منازل نصب می شوند علاوه بر مزایای متعددی که دارند دارای معایبی نیز می باشند.از جمله ی این موارد می توان به نشان دادن آلودگی ها و گرد و غبار بر روی شیشه اشاره کرد.از آنجاییکه شیشه شفاف است به وضوح گرد وغبار و را نشان می دهد، بدین ترتیب شیشه نشکن مورد استفاده در کف مرتب باید تمیز شود.

شیشه کف ها باید از نوع نشکن و سکوریت باشند اما گاها شاهد هستیم به دلیل استفاده از متریال نامرغوب و بی کیفیت ، کفپوش شیشه ای در معرض شکستن قرار می گیرد و امنیت افراد را به خطر می اندازد.

اگر به هر دلیلی کف پوش های شیشه ای شکسته شوند هزینه ی تعمیر بالایی دارند و این موضوع یکی از معایب کف شیشه ای می باشد.

کف شیشه ای ویلا

مزایای کف شیشه ای

زیبایی

اولین مزیت کف های سکوریت نشکن زیبایی که به محیط خانه می دهد این کف پوش ها به دلیل شفافیت ذاتی که دارند باعث درخشش در محیط می شوند که باعث خلق زیبایی دو چندان در فضا می شود.

عایق حرارتی و رطوبتی

شیشه های نشکنی که در کف نصب می شوند عایق خوبی در برابر حرارت می توانند باشند و گرمای محیط را حفظ کنند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شوند.همچنین این شیشه ها در برابر رطوبت نیز عایق خوبی به حساب می آیند و می توان از این خاصیت به عنوان کفپوش حمام های شیشه ای استفاده کرد

ایمنی بالا

استفاده از شیشه به جای مصالح ساختمانی در کف و سقف ساختمان ها ، احساس نگرانی و دلهره را برای افراد به دنبال دارد اما باید خاطر نشان کنیم که استفاده از شیشه های لمینت که در کف و سقف ساختمان ها استفاده می شود بسیار ایمن تر از هرگونه مصالح ساختمانی می باشد و در برابر انواع ضربات و فشار ها مقاومت بسیار بالایی دارند

نظافت راحت

با اینکه سطح صاف و شفاف شیشه ها گرد و غبار و آلودگی ها را به خوبی نمایش می دهد اما نظافت شیشه های نشکن کف بسیار راحت می باشد و با یک دستمال به آسانی تمیز می شوند

کف شیشه ای ویلا

 

تنوع در اشکال

کف شیشه ای نشکن که در ساختمان ها نصب می شوند این قابلیت را دارد که در اشکال مختلفی باشد و در این زمینه هیچ محدودیتی ندارد از این رو نیازهای مربوط به هر سلیقه ای را برآورده می کند.

عبور نور ازشیشه

از آنجاییکه شیشه شفاف می باشد می تواند به راحتی نور را از خود عبور دهد و باعث روشنایی در فضا شود، از این رو نصب کف پوش های شیشه ای در کناردیوار پوش شیشه ای برای محیط هایی که تاریک هستند و نمی توان نور آن را تامین کرد می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد و مشکل کمبود نور و روشنایی را تا حدود زیادی برطرف می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

02155957060

09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.